• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Scharner`s gule kort

Started by piddi, June 20, 2005, 11:21:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Stemmer at Scharner har tre gule kort. Men såvidt jeg vet er et fra cupen. Så han kan spille mot Odd.
Rød makt på Hansa!

Xminator

I følge VG har han nå 2.
Kun Sæternes har vert oppført som "i faresonen" på diverse TV-grafikk de siste kampene.

Halve gule kort telles ikke, så det er nok bare 2 så langt ja.

BrannSupporter

Men en av Odds beste spillere Schoiy (skrivefeil) fikk sitt 3 gule i går så han må stå over mot Ham-Kam. I tillegg ble Erik Holtan skadet på et Odd lag som sliter mye med skader fra før av. Den kampen skal vinnes.

viks

Hvor mange Scharner tråder skal vi lage idag? Dette er da vitterlig omtalt i den andre Scharner tråden. Hvorfor må folk på død og liv starte tredve tråder som i bunn og grunn ender opp med og omtale det samme? Jeg vet ikke svaret...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Mico

Hans tredje gule kort var i royal league, så det er jo strøket i suspensjonssammenheng.

Et generellt spørsmål forresten:
Teller kort i cupen for seg selv, eller teller man sammen alle kort, og så står man over neste kamp?

Nemesis

Mener Guntveit fikk gult kort mot stabæk i semien i fjor, og derfor måtte stå over cupfinalen, ergo så er gule kort i cup og serie uavhengig av hverandre..
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Kandahar


mr-bolstad

På Etter kampen på btv snakket Soltvedt om at han kom til å savne Scharner i neste kamp! Jeg oppfattet det slik at det var på grunn av det gule kortet og suspensjon!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Nixon

Quote from: "mr-bolstad"På Etter kampen på btv snakket Soltvedt om at han kom til å savne Scharner i neste kamp! Jeg oppfattet det slik at det var på grunn av det gule kortet og suspensjon!


Soltvedt ja.
Hyggelig fyr.
Men ikke av de smarteste...
Rød makt på Hansa!

Superjack

Om jeg ikke tar feil så teller gule kort både i serie og cup, mens røde bare teller i cup eller serien.

Ref semifinalen RBK-Molde der Rudi viljehandset for å bli utvvist og dermed slippe å stå over finalen (han fikk ikke kort). Det samme gjaldt Cato i fjor. pga gult kort måtte han stå over finalen.
i taper ALDRI!

mobli

Quote from: "Superjack"Om jeg ikke tar feil så teller gule kort både i serie og cup, mens røde bare teller i cup eller serien.

Ref semifinalen RBK-Molde der Rudi viljehandset for å bli utvvist og dermed slippe å stå over finalen (han fikk ikke kort). Det samme gjaldt Cato i fjor. pga gult kort måtte han stå over finalen.


Gule kort i serie teller kun i serie, gule kort i cup teller kun i cup.
Link http://www.fotball.no/t2.aspx?p=815

Når det gjelder Rudi, så hadde han fått gult kort tidligere i den kampen, og måtte ha stått over en eventuell finale. Men, hvis han hadde blitt utvist, så måtte han ha sonet i den neste obligatoriske kampen (som var en seriekamp), og dermed være tilgjengelig til finalen.

Vet ikke om reglene har forandret seg så mye, uansett så er det bare å følge linken over
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Go Up