• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hva holder vi på med?

Started by Brann_Askøy, June 19, 2005, 23:06:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_Askøy

Dagens 4-1 seier varmet godt i mitt Brann hjerte, det som varmet mindre var at jeg måtte se kampen fra TV-stolen. Hvorfor? Si det...

Etter delingen av SS fikk vi beskjed om at dersom man skulle stå på midten, ja da måtte vi melde oss inn i BBB. Ingenting er som å stå å synge halsen hes og se Brann i aksjon. Uansett lag. Ja, jeg melder meg inn.

Men så kommer poenget mitt, hvilke fordeler har man ved å være medlem i BBB?
Dersom man skal legge ut bilettene som er reservert medlemmer til alle lenge før kampdagen så er hovvedgrunnen til å være medlem borte. Hva står man igjen med?
1. Mulighet for å reise med BBB på borteturer? Kjempe kjekt det, men man kan om krise reise på egenhånd også.
2. ..........????

Som dere sikkert skjønner så fikk jeg i dga høre fra flere personer at BBB var utsolgt. Ergo så ble jeg som medlem nedprioritert fordi jeg ikke hadde anledning til å kjøpe biletten jeg i prinsippet har krav på. Hvorfor er det slik? Hvorfor er det slik at noen betaler 200 i året for å være medlem og få tilgang til et eget felt på stadion reservert oss, men likevell så kan hvem som helst kjøpe bilett? Hvorfor skal medlemmene nedprioriteres dersom de er på ferie, jobb, o.l? Hva er poenget med delingen?

Lurkin

Hvis det er utsolgt så er det utsolgt, at du er medlem av Bataljonen betyr ikke at du har forkjøpsrett på billett..

Irriterer meg mere at to fjortissjenter melder seg inn, og så går hun ene ut med billetten til hun andre og henter inn vennene sine..arg.
Berømte Brann fra Bergen

R.I.P.Super-ray

Så du kan ikke kjøpe bilett på forhånd?

Slutt å syt, medgangssupporter. Tenker du er ekstra sint etter å ha sett kampen på tv ja.. Angrer nok.. Om du hadde ønsket det nok hadde du kjøpt billett på forhånd.
7 SUPER RAY - LEGENDE

Nixon

Hvis jeg skjønner deg rett ville du kjøpe billett i døren i dag? Du har altså ikke tatt deg bryet med å kjøpe billett på forhånd slik alle oss andre har gjort.

Så Brann skal ikke legge de ledige billettene ut for åpent salg når det nærmer seg kampdag? Selv om man da risikerer at BBB-feltet har ledige plasser og andre ble avvist.

Og til slutt: Du måtte ikke se kampen på TV. Det var mange ledige billetter i Klokkesvingen!
Rød makt på Hansa!

Brann_Askøy

Quote from: "Lurkin"Hvis det er utsolgt så er det utsolgt, at du er medlem av Bataljonen betyr ikke at du har forkjøpsrett på billett..

Irriterer meg mere at to fjortissjenter melder seg inn, og så går hun ene ut med billetten til hun andre og henter inn vennene sine..arg.

Betyr der ikke at jeg har forkjøpsrett på feltet som i utgangspunktet skal være for medlemmene? Hmmm, logikken er?

Nixon

Quote from: "Brann_Askøy"Betyr der ikke at jeg har forkjøpsrett på feltet som i utgangspunktet skal være for medlemmene? Hmmm, logikken er?

Forkjøpsrett. Smak på det ordet...
Rød makt på Hansa!

Skyscraper

Nå var jo ikke BBB feltet utsolgt heller... 2 timer før kampstart var det 113 billetter igjen...
Ã¥ skal det skje... Nei, vent... NÃ¥

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brann_Askøy"Betyr der ikke at jeg har forkjøpsrett på feltet som i utgangspunktet skal være for medlemmene? Hmmm, logikken er?

Forkjøpsrett. Smak på det ordet...

Hehe, vi har med en voksen mann å gjøre :D
7 SUPER RAY - LEGENDE

Brann_Askøy

Hva er egentlig poenget deres? Som det stod i det første innlegget mitt, så hadde jeg ikke anledning til å kjøpe på forhånd til denne kampen. Derfor tenkte jeg at siden det er mindre medlemmer i BBB enn det er ståplasser på BBB feltet så kunne vel jeg bruke retten min til å kjøpe en bilett som skal være reservert oss, så hadde jeg også fått bilett.

Medgangssupporter? Definer ordet, så forteller du meg hvor mange Brann kamper jeg har vært på, og ikke minst borteturer, så skal vi se om jeg er dte elelr ikke. Du har kontroll over meg skjønner jeg?

Lurkin

hehe..

Brann Askøy: Du må kanskje kjøpe billetten før feltet er fullt da, hvis BBB har 10000 medlemmer så kan ikke alle slippe inn på feltet fordi man skal få plass fordi man er medlem (ja, det var hypotetisk).
Berømte Brann fra Bergen

R.I.P.Super-ray

Du hadde ikke anledning? Vært veldig opptatt du da siden midten av april.. 2 mnd på ferie kansje? Slutt å syt. Du gikk glipp av tidenes råeste kamp i kveld. Så angrer du å lar det gå utover BBB.

Tja, mer ståplasser på BBB feltet enn medlemmer? Nok en gang, vit hva du snakker om før du åpner kjeften!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Brann_Askøy

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Du hadde ikke anledning? Vært veldig opptatt du da siden midten av april.. 2 mnd på ferie kansje? Slutt å syt. Du gikk glipp av tidenes råeste kamp i kveld. Så angrer du å lar det gå utover BBB.

Tja, mer ståplasser på BBB feltet enn medlemmer? Nok en gang, vit hva du snakker om før du åpner kjeften!

Venter på definisjonen din av medgangssupporter. Kunne kanskje kjøpt biletten min før, men nok engang. Du må se poenget i det jeg skriver og ikke henge deg opp i alt annet. hvorfor skal vanlige personer få samme rett på BBB feltet som BBB sine medlemmer?

Lurkin

Jeg ser ikke poenget. Hvis du ble nektet inngang pga du ikke er medlem, hvordan kan du da si at de som sto der var ikke-medlemmer? Ville ikke de også blitt stoppet for samme grunn?
Berømte Brann fra Bergen

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"Du hadde ikke anledning? Vært veldig opptatt du da siden midten av april.. 2 mnd på ferie kansje? Slutt å syt. Du gikk glipp av tidenes råeste kamp i kveld. Så angrer du å lar det gå utover BBB.

Venter på definisjonen din av medgangssupporter. Kunne kanskje kjøpt biletten min før, men nok engang. Du må se poenget i det jeg skriver og ikke henge deg opp i alt annet. hvorfor skal vanlige personer få samme rett på BBB feltet som BBB sine medlemmer?

Nok en gang. vanlige folk har ikke samme rett. Men når 99% av resten av stadion er utsolgt, og det er fortsatt mange ledige biletter igjen på BBB feltet så selger jo såklart Brann bilettene her til "vanlige" folk. Du har som BBB medlem fordel ved å kjøpe bilett her frem til brann ser seg (fornutfitg nok) nødt til å selge biletter på kampdagen til alle, bbb medlem eller ikke.

Du har mulighet til å kjøpe biletter her i 2 mnd, ikke medlemmer har maks 1 dag..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Brann_Askøy

Quote from: "Lurkin"Jeg ser ikke poenget. Hvis du ble nektet inngang pga du ikke er medlem, hvordan kan du da si at de som sto der var ikke-medlemmer? Ville ikke de også blitt stoppet for samme grunn?

Jeg er jo medlemm, det er det som er poenget, Bilettene ble lagt ut til alle som ville ha de på torsdag. Hvorfor gjør de det? Og dermed så er det også et svar på spørsmålet ditt, de blir ikke nektet selvom de ikke er medlemmer.

abe78

Brann_Askøy kommer hele veien inn til byen for å gå på Stadda og hva skjer? Det er utsolgt på hans felt?! Dette går ikke an - han har jo VIP medlemskap i Bataljonen? Det må jo bety at han har førsteretten på disse plassene..? Disse skal jo bare legges ut for salg etter kampstart. Da kan de som ikke er medlem kjøpe billettene hans.

Nei -kan bare si meg helt enig med Nixon her. MEDGANGSSUPPORTER!

Du hadde ikke tid til å kjøpe billetter??? Disse har vært lagt ut for salg i flere måneder. (Greit nok vet ikke om dette gjelder BBB-feltet, men du har hatt muligheten.)
.og husk!

Nixon

Quote from: "Brann_Askøy"hvorfor skal vanlige personer få samme rett på BBB feltet som BBB sine medlemmer?

De har ikke samme rett. Der kommer det ordet du er så glad i, men ikke helt skjønner hva betyr: Forkjøpsrett!
For Brann kan ikke i slike kamper risikere å måtte avvise folk mens det på BBB-feltet er ledige plasser. Derfor åpner de salget til vanlige folk etter at BBB-medlemmene har fått laaaang tid på å kjøpe billetter.

Men er det noen som kan verifisere om det er flere plasser på BBB-feltet enn medlemmer. Hvis ikke virker jo hele tråden meningsløs. Eller mer meningsløs...
Rød makt på Hansa!

R.I.P.Super-ray

Ender debatten her, for du klarer ikke lese. Om du er sÃ¥pass brann frelst som du later som du er sÃ¥ har du som medlem 2 mnd pÃ¥ deg til Ã¥ kjøpe bilett  til denne kampen. Ikke medlemmene hadde 3 dager. En noksÃ¥ stor fordel for medlemmene vil eg si.. Men vanskelig Ã¥ ta seg bryet..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Brann_Askøy

Quote from: "R.I.P.Super-ray"

Nok en gang. vanlige folk har ikke samme rett. Men når 99% av resten av stadion er utsolgt, og det er fortsatt mange ledige biletter igjen på BBB feltet så selger jo såklart Brann bilettene her til "vanlige" folk. Du har som BBB medlem fordel ved å kjøpe bilett her frem til brann ser seg (fornutfitg nok) nødt til å selge biletter på kampdagen til alle, bbb medlem eller ikke.

Du har mulighet til å kjøpe biletter her i 2 mnd, ikke medlemmer har maks 1 dag..

Tell dager fra torsdag til søndag lille gutt. Kan vel det?

Lurkin

Quote from: "Lurkin"Jeg ser ikke poenget. Hvis du ble nektet inngang pga du ikke er medlem, hvordan kan du da si at de som sto der var ikke-medlemmer? Ville ikke de også blitt stoppet for samme grunn?

Jeg er jo medlemm, det er det som er poenget, Bilettene ble lagt ut til alle som ville ha de på torsdag. Hvorfor gjør de det? Og dermed så er det også et svar på spørsmålet ditt, de blir ikke nektet selvom de ikke er medlemmer.

Ja, de ble lagt for ikke-medlemmer på torsdag. Hvorfor kjøpte du ikke på torsdag da? Si meg, vil du virkelig stå på Store Stå mot RBK, mens det er så tomt at du kan ligge langflat - bare pga de andre ikke får slippe inn? Nei, fysj, du burde lære deg at du må kjøpe litt før når vi møter RBK.
Berømte Brann fra Bergen

KennethS

Vestje eg, ka fordeler følte du at du hadde under cupfinalen? ka fordeler har du når BBB sliter ræven av seg for og skaffe båter, busser osv til bortekamper? faens iditot! hjemme og medgangsupporter vil eg kalle deg, du har sikkert aldri reist på en bortekamp.
tå på Brann

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Quote from: "Brann_Askøy"Tell dager fra torsdag til søndag lille gutt. Kan vel det?

Ja ja, glad du fikk den lille gleden i denne debatten....:)
Rød makt på Hansa!

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brann_Askøy"Tell dager fra torsdag til søndag lille gutt. Kan vel det?

Ja ja, glad du fikk den lille gleden i denne debatten....:)

Hehe, ja det er en stor seier for han. Stakkars brann_askøy som ikke orket å kjøpe bilett!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Brann_Askøy

Så vidt jeg har fått med meg kan det ikke kjøpes biletter til BBB feltet til neste kamp før etter endt hjemmekamp. Dette fordi Fotballpubben sitter neppe med alle bilettene til alle kampene til Brann i baren? Hovedpoenget deres datt ut da eller?

Alexåsane

Quote from: "Brann_Askøy"Så vidt jeg har fått med meg kan det ikke kjøpes biletter til BBB feltet til neste kamp før etter endt hjemmekamp. Dette fordi Fotballpubben sitter neppe med alle bilettene til alle kampene til Brann i baren? Hovedpoenget deres datt ut da eller?

du får kjøpt de på brann stadion.

Nei til mandagskamper!!

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Brann_Askøy"Så vidt jeg har fått med meg kan det ikke kjøpes biletter til BBB feltet til neste kamp før etter endt hjemmekamp. Dette fordi Fotballpubben sitter neppe med alle bilettene til alle kampene til Brann i baren? Hovedpoenget deres datt ut da eller?
7 SUPER RAY - LEGENDE

Thorleif

Og for å svare på spørsmålet om hvor mange det er plass til på BBB-feltet, så er det 1000 personer.

Brann_Askøy

Quote from: "Alexåsane"

du får kjøpt de på brann stadion.

Og dette er du 100 % sikker på? Jeg sier ikke imot, fordi jeg vet ikke. Men grunnen til at jeg ikke fikk kjøpt bilett til denne kampen var fordi jeg ikke kom meg til fotballpubben denne uken.

BL

Pisspreik! Eg kjøpt billett på BBB-feltet til kampene mot Molde, LSK, RBK og VIF før sesongen begynte. At du rett og slett ikkje gidd kjøpe billett før kampdag er ditt problem, ikkje kom her og skyld på BBB og Brann.
Hansa-
Felt Z

R.I.P.Super-ray

Ingen støtte her Brann_Askøy. Du sier selv du ikke vet om jeg har rett. Hva med å ringe Brann, evt sende en mail? Nei tenk å ta seg bryet..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Brann_Askøy

Selvfølgelig er det kjedelig. Men det har jo ingenting med at jeg ikke gidder reise å kjøpe biletter, det står på mulighetene.

Brann_Askøy

Quote from: "BL"

Pisspreik! Eg kjøpt billett på BBB-feltet til kampene mot Molde, LSK, RBK og VIF før sesongen begynte. At du rett og slett ikkje gidd kjøpe billett før kampdag er ditt problem, ikkje kom her og skyld på BBB og Brann.

hvor kjøpte du det?

BL

hvor kjøpte du det?

Stadion.
Hansa-
Felt Z

R.I.P.Super-ray

Sorry brann_askøy, men du er direkte tragisk. Gidder ikke engang sjekke oppi om det er mulighet for å skaffe seg bilett. Såååå fan du!
7 SUPER RAY - LEGENDE

R.I.P.Super-ray

Som jeg skrev tidligere her, stadion. Noe oss brann fans vet..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Alexåsane

hvor kjøpte du det?

I resepsjonen på brann stadion kan du kjøpe enkelt billeter til alle kampene gjennon sesongen.

Men eg skjønner poenget ditt. Var oppom puben før i dag, fikk vite at det var utsolgt. De opplyste ikke at de hadde flere igjen på stadion. Men eg tok sjansen, reiste opp og der solgte de i døren. Så ut som de hadde endel og.

Nei til mandagskamper!!

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Brann_Askøy

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Sorry brann_askøy, men du er direkte tragisk. Gidder ikke engang sjekke oppi om det er mulighet for å skaffe seg bilett. Såååå fan du!

Du er mer Brann fans ennmeg tydeligvis? Greit nok. Du har sett alle kampene, reiser på alle borteturene, spiller kun Brann sanger på festene dine og ikke minst så leste du historien til Brann på skolen. Greit nok, vi har skjønt poenget. At du er større Brann fan enn alle her inne. Ok. Men det holder nå, for såvidt jeg ser så er det ingen emner som handler om Verdens største Brann fan.

Hva med å holde seg til poenget for engangskyld?

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Alexåsane"Men eg tok sjansen, reiste opp og der solgte de i døren. Så ut som de hadde endel og.

Nettop. Dette gjorde ikke brann_askøy. Prøvde ikke en gang. Forståelig, siden det tar 3,4 timer med buss fra askøy til stadion...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Nixon

Det ironiske her er jo at han kunne kjøpt billett til kampen i døren i dag. Han bør gi de som sa at BBB-feltet var utsolgt litt skikkelig kokos!

Ellers verdt å registrere at det er flere medlemmer i BBB enn plasser på feltet. Så i teorien kan feltet bli utsolgt av medlemmer mange uker før kampen. Så moralen i denne sinnsyke historien er at her gjelder det å kjøre over broen og ta turen til Idrettsveien for å sikre seg billett i tide!
Rød makt på Hansa!

KennethS

Quote from: "Nixon"Det ironiske her er jo at han kunne kjøpt billett til kampen i døren i dag. Han bør gi de som sa at BBB-feltet var utsolgt litt skikkelig kokos!

Ellers verdt å registrere at det er flere medlemmer i BBB enn plasser på feltet. Så i teorien kan feltet bli utsolgt av medlemmer mange uker før kampen. Så moralen i denne sinnsyke historien er at her gjelder det å kjøre over broen og ta turen til Idrettsveien for å sikre seg billett i tide!

Var ca 100 billetter til salgs ved ingangen til BBB feltet når eg kom.
tå på Brann

abe78

Det går rykter om at Brann_Askøy ble sett med en hvit drakt under den røde genseren i dag...
.og husk!

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Nixon"Det ironiske her er jo at han kunne kjøpt billett til kampen i døren i dag. Han bør gi de som sa at BBB-feltet var utsolgt litt skikkelig kokos!

7 SUPER RAY - LEGENDE

Brann_Askøy

Det er jo dette jeg mener. Fotballpubben forteller oss at det ikke er biletter igjen. Da skal det ikke være biletter igjen heller, og når det ikke er biletter igjen så gjør det vel ikke meg til mindre brann- fan eller giddalaus fordi jeg ikke resier å deltar i noe som i teorien ikke skal være mulighet for å delta på?

R.I.P.Super-ray

Det er jo dette jeg mener. Fotballpubben forteller oss at det ikke er biletter igjen. Da skal det ikke være biletter igjen heller, og når det ikke er biletter igjen så gjør det vel ikke meg til mindre brann- fan eller giddalaus fordi jeg ikke resier å deltar i noe som i teorien ikke skal være mulighet for å delta på?

Dette sa vel puben i dag, du kunne ikke reist oppom stadion eller puben før dagen i dag? Dine poenger er gått totalt i dass...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Nixon

Quote from: "Brann_Askøy"Det er jo dette jeg mener. Fotballpubben forteller oss at det ikke er biletter igjen. Da skal det ikke være biletter igjen heller, og når det ikke er biletter igjen så gjør det vel ikke meg til mindre brann- fan eller giddalaus fordi jeg ikke resier å deltar i noe som i teorien ikke skal være mulighet for å delta på?

Alle kan glemme seg og ikke få billett. Blir ikke mindre Brannfan av den grunn. Men det virker ikke som at du skjønner at Brann ikke kan vente på treige BBB-medlemmer i en evighet. Det er saken!
Rød makt på Hansa!

Alexåsane

Eg kjøper alltid billetter i døren eller på kampdagen på puben. Ser ikke på meg som en "dårlig fan". Herregud. Poenget er at han fikk beskjed at det var utsolgt, men det var det ikke. De som selger bill. på fotball puben opplyste ikke meg om at det var igjen på stadion, sikkert ikke de som har fortalt Brann_Askøy at det var utsolgt heller.

Nei til mandagskamper!!

Go Up