• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hva holder vi på med?

Started by Brann_Askøy, June 19, 2005, 23:06:28 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Brann_Askøy

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "Nixon"Det ironiske her er jo at han kunne kjøpt billett til kampen i døren i dag. Han bør gi de som sa at BBB-feltet var utsolgt litt skikkelig kokos!

Ellers verdt å registrere at det er flere medlemmer i BBB enn plasser på feltet. Så i teorien kan feltet bli utsolgt av medlemmer mange uker før kampen. Så moralen i denne sinnsyke historien er at her gjelder det å kjøre over broen og ta turen til Idrettsveien for å sikre seg billett i tide!

Det er jo dette jeg mener. Fotballpubben forteller oss at det ikke er biletter igjen. Da skal det ikke være biletter igjen heller, og når det ikke er biletter igjen så gjør det vel ikke meg til mindre brann- fan eller giddalaus fordi jeg ikke resier å deltar i noe som i teorien ikke skal være mulighet for å delta på?

Dette sa vel puben i dag, du kunne ikke reist oppom stadion eller puben før dagen i dag? Dine poenger er gått totalt i dass...

Like morsomt å lese innleggene dine hver gang. Vettsje hvor mange ganger jeg har skrevet det nå, men til denne kampen hadde jeg ikke mulighet til å reise oppom verken stadion eller fotballpubben. Så inget annet enn du er trykket ned i dass slik jeg ser det.

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Alexåsane

Quote from: "Alexåsane"

No må du gje deg. Han som MANGE andre kjøper billetter på kampdagen, jeg selv er en av de. Ser du på meg som en "dårlig fan"?

Og du sier han kunne reist opp å kjøpt i døren. Gud han ble fortalt at det var utsolgt! Det samme som JEG fikk beskjed om på fotballpuben. Han bor på askøy, eg bor i åsane. Dermed eg kan ta sjansen på å reise opp å se om det er billetter, og rekke kampen på tv. For han blir dette Veldig slitsomt.

Nei til mandagskamper!!

Brann_Askøy

Noen som er en fiasko så må det vel være deg. Kalle meg medgangsupporter på det grunnlag av at jeg ikke skaffet deg bilett? Hmm, såvidt jeg ser så har jeg vært medlem lenger enn deg?

Nixon

Quote from: "Alexåsane"No må du gje deg. Han som MANGE andre kjøper billetter på kampdagen, jeg selv er en av de. Ser du på meg som en "dårlig fan"?

Må jo være helt greit å kjøpe billetter på kampdagen. Men da må man også i slike kamper som mot RBk regne med å måtte kjempe om billettene med ikke-medlemmer. Trådstarter fant dette urimelig. Det var utgangspunktet for hele denne debatten som har sklidd ut for lenge siden!
Rød makt på Hansa!

Alexåsane

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Alexåsane"No må du gje deg. Han som MANGE andre kjøper billetter på kampdagen, jeg selv er en av de. Ser du på meg som en "dårlig fan"?

Må jo være helt greit å kjøpe billetter på kampdagen. Men da må man også i slike kamper som mot RBk regne med å måtte kjempe om billettene med ikke-medlemmer. Trådstarter fant dette urimelig. Det var utgangspunktet for hele denne debatten som har sklidd ut for lenge siden!

Men billettene ble vel ikke lagt ut for salg til ikke-medlemmer? Jeg kjøpte i døren og måtte vise medlemskort. Han er feil informert ikke en "dårlig fan" som R.I.P.Super-ray antyder.

Nei til mandagskamper!!

Brann_Askøy

Quote from: "Nixon"

Akkurat. Takk skal du ha. Det er dette jeg nå har kjempet i over en time for å få frem.

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

Nixon

Quote from: "Brann_Askøy"Akkurat. Takk skal du ha. Det er dette jeg nå har kjempet i over en time for å få frem.

Men da er vi enige da. Du er ikke en dårlig Brannfan. Men du kan ikke ta det som en selvfølge at Brann og BBB skal vente på deg til helt frem til kampstart dersom du av ulike grunner ikke får kjøpt billett på forhånd.
Rød makt på Hansa!

Xminator

Lenge leve latskapen!

Tenk om du hadde brukt like mye energi på å få tak i billett som du bruker på å sutre her nå. For det er ordet: sutre

mbs

Slutt å klag!
1950, var det 80 billetter igjen til store stå, seksjon B. Og dersom du ikke tok det bryet med å gå opp heller eller å ringe brann som svarer telefonen omtrent hele søndagen, da kan du f... ha det så godt.

Nemesis

Har du noengang prøvd å ro på is? vil tro det er en vanskelig oppgave...
:-)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Go Up