• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sigurdsson

Started by hostesaft, June 19, 2005, 22:18:17 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

hostesaft

er en god å takle men er faen meg livsfarlig med ballen. Panikken tar meg hver gang han får den....Vi må bare få en annen høgreback før eg dør!
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

R.I.P.Super-ray

Seriøst??

Spilte en kanonkamp i kveld synes jeg!

KANON!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Alexåsane

Han spilte bra han for fan! Verre med venstresiden, virker som det går litt for fort for kalvenes.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

tintin

Tja bra og bra, ørn2 og kalven var svake i første (etter min mening) men spilte seg bra opp i andre begge to, gledelig var det at stopperne gjorde en kjempekamp igjen, spesielt soma! Og ikkje for å ta gleden fra miller på en strålende dag, men scharner er min soleklare banens beste, har vært veldig god så langt i år, men i dag var han outstanding:) kjekt å være på stadion idag...

hostesaft

Vel, han slår feilpassninger i et sett. Om ikke så blir pasningene hans blokkert. Klarer ikke stole på fyren. Og han løper litt rart
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

BL

Han står feilplassert gang på gang, slå feilpassninger gang på gang, vinner han ballen virker det som han sovner og blir løpt opp igjen. Ingen god kamp!
Hansa-
Felt Z


Skotten

Kunne jeg to ord på Islandsk, i tillegg til "pissa", så hadde jeg sagt noe som : Fotballgud!

Slik en annen eminent innvandrer blir titulert svært så fortjent.

Sigurdsson spillte en god kamp i dag, han vokser i rollen for hver gang og er publikumsyndling for flere enn meg når bladene igjen begynner å falle om noen mnd.

For all del, ikke en gudebenådet fotballspiller, men farten, taklingsstyrken, innsatsen, og ikke minst løpesettet gjør ham til den spilleren jeg aller helst vil se i den deilige fargen.

(av de vi har tilgjengelig nå. I et svakt øyeblikk kunne jeg kanskje, kanskje...kommet frem til et par andre navn)
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

SKB e BEST!!!

En god kam av Sigurdson! Begynner virkelig å få sansen for denne fyren;)
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Brann_Askøy


Snorri

Kalvenes viste jo til tider tegn på kvalitet - han hadde ingen elendig kamp. Jeg tror han klarer bedre, men må jo tenke på at fyren har ikke fått mye førstelagsfotball. Kristján var det mye opp og ned - kanskje en fantastisk takling og så når han skulle spille ballen opp så ventet han for lenge og det endte med at spilleren han taklet fikk presset han til en feilpasning elns.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Brann_Askøy

Quote from: "Snorri"Kalvenes viste jo til tider tegn på kvalitet - han hadde ingen elendig kamp. Jeg tror han klarer bedre, men må jo tenke på at fyren har ikke fått mye førstelagsfotball. Kristján var det mye opp og ned - kanskje en fantastisk takling og så når han skulle spille ballen opp så ventet han for lenge og det endte med at spilleren han taklet fikk presset han til en feilpasning elns.

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Brann_Askøy"Rævaborg,

. Nå må noe gjøres på kantene til Brann, så blir vi Norges beste lag.



Rævaborg? Voks opp, fjortis.

Kantene? Hva vil du gjøre da?
7 SUPER RAY - LEGENDE

Lurkin

Kristjan spilte veldig bra i dag. Kalvenes derimot skal takke for at Soma spiller..
Berømte Brann fra Bergen

Brann_Askøy

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Brann_Askøy"Rævaborg,

. Nå må noe gjøres på kantene til Brann, så blir vi Norges beste lag.



Rævaborg? Voks opp, fjortis.

Kantene? Hva vil du gjøre da?


Fjortis? Unnskyld Super-ray, men det var vel poenget i innlegget mitt. Kanskje en idè å holde seg til det det diskuteres om? Hva jeg vil gjøre med kantene (backene)?
Få noe nytt selvfølgelig. Nå får Brann penger av Raymond sin bortgang (ifølge deg), hvorfor skal man da feks hente en skottsk stopper når man har Soma og ørn? Hva med å bygge opp det vi sliter mest med istedetfor å fylle på med stallfyll?

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

R.I.P.Super-ray

Om du følger med skjønner du vel at Brann prøver Ã¥ hente en erstatter for Raymond.  Hoseth(som sa nei) og TFL?

Ja tenk å bli enda bedre i forsvar.. Hente en kvalitetsspiller gratis.. Gale det!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Lurkin

Brann Askøy: Husk på at vi har Erlend som er skadet da.. og høyrebacken holder mål som det holder etter de fleste sin mening.
Berømte Brann fra Bergen

Brann_Askøy

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Om du følger med skjønner du vel at Brann prøver Ã¥ hente en erstatter for Raymond.  Hoseth(som sa nei) og TFL?

Ja tenk å bli enda bedre i forsvar.. Hente en kvalitetsspiller gratis.. Gale det!


Du ville ikke vært enig med meg uansett hva jeg hadde sagt, du eller?

Brann_Askøy

Quote from: "Lurkin"Brann Askøy: Husk på at vi har Erlend som er skadet da.. og høyrebacken holder mål som det holder etter de fleste sin mening.


Nettopp, poenget mitt er at Kalvenes ikke er god nok per dags dato for et storlag som Brann og det står jeg også ved.

R.I.P.Super-ray

Joda, om eg er enig så selvfølgelig. Men du må følge med, gutt! NB: Leggetid!
7 SUPER RAY - LEGENDE

viks

Bare så det er sagt. Brann maltrakterte Norges antatt beste lag idag, og forumet flommer over av kritiske røster?

Hva er det som skjer med folket? Spillerne fortjener all honnør for innsatsen idag. Man vinner osm et lag, og taper som et lag. Noen fremstår selvsagt bedre enn andre, men herregud.

Gi nå heller spillerne litt credit istedenfor pepper når vi klinker RBK fire en på Stadda!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Brann_Askøy

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Joda, om eg er enig så selvfølgelig. Men du må følge med, gutt! NB: Leggetid!


Nok engang, så usaklig som det kan bli. Siterer deg selv : "må vite hva du snakker om før du åpner kjeften din". Dobbelmoral Super-Ray. Enkelt og greit.

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"Joda, om eg er enig så selvfølgelig. Men du må følge med, gutt! NB: Leggetid!


Nok engang, så usaklig som det kan bli. Siterer deg selv : "må vite hva du snakker om før du åpner kjeften din". Dobbelmoral Super-Ray. Enkelt og greit.


Hehe, hva kaller du deg. Super brann fan å se Brann-Rbk på tv'en? Ingen dobbeltmoral det..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Brann_Askøy

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"Joda, om eg er enig så selvfølgelig. Men du må følge med, gutt! NB: Leggetid!


Nok engang, så usaklig som det kan bli. Siterer deg selv : "må vite hva du snakker om før du åpner kjeften din". Dobbelmoral Super-Ray. Enkelt og greit.


Hehe, hva kaller du deg. Super brann fan å se Brann-Rbk på tv'en? Ingen dobbeltmoral det..


Leter nok engang etter poenget ditt Ray. Regner med du ikke er så dum at du ikke kan lese, for jeg har vel skrevet et par ganger nå hvorfor jeg måtte se kampen på tv.

Og dobbelmoral har du med stor D. Du sier jeg må ha peiling på hva jeg snakker om før jeg sier det. Har du peiling på alderen min, leggetid osv?

R.I.P.Super-ray

Hvorfor du ikke fikk sett kampen? Fordi du ikke bryr deg såpass om Brann at du gidder å kjøpe billett. End of story.
7 SUPER RAY - LEGENDE

KennethS

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Seriøst??

Spilte en kanonkamp i kveld synes jeg!

KANON!


Han spilte nok ingen kanon kamp, i første omgang var han direkte svak, men som resten av laget spilte han seg opp veldig i andre omgang.
tå på Brann

Candyman

Er det bare meg eller er disse to trådene denne saken diskuteres i sklidd helt ut?? Hva har dette med sigurdsson å gjøre??
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Brann_Askøy

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Hvorfor du ikke fikk sett kampen? Fordi du ikke bryr deg såpass om Brann at du gidder å kjøpe billett. End of story.


Til stadion kam man kjøpe biletter på Posten hele året. greit nok, men dette gjelder ikke BBB feltet. Så om det er noen som driter seg ut her så er det deg.

Candyman

Faen altså...diskuter denne drittsaken videre på tråden den hører hjemme....den tråden heter: Hva holder vi på med?
Diskutere paralellt i to tråder.......??? Kutt ut!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"Hvorfor du ikke fikk sett kampen? Fordi du ikke bryr deg såpass om Brann at du gidder å kjøpe billett. End of story.


Til stadion kam man kjøpe biletter på Posten hele året. greit nok, men dette gjelder ikke BBB feltet. Så om det er noen som driter seg ut her så er det deg.


Tror ikke du har noe støtte på dette forumet..

Herregud mann, 17000 skaffet seg bilett til stadion. Det er DU som er taperen å ikke oss andre. 17000 andre klarte noe du ikke greide..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Brann_Askøy

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"Hvorfor du ikke fikk sett kampen? Fordi du ikke bryr deg såpass om Brann at du gidder å kjøpe billett. End of story.


Til stadion kam man kjøpe biletter på Posten hele året. greit nok, men dette gjelder ikke BBB feltet. Så om det er noen som driter seg ut her så er det deg.


Tror ikke du har noe støtte på dette forumet..

Herregud mann, 17000 skaffet seg bilett til stadion. Det er DU som er taperen å ikke oss andre. 17000 andre klarte noe du ikke greide..

R.I.P.Super-ray

Hehe, prøver nye å bedre ting du? Artig foran tv-skjermen i kveld?
7 SUPER RAY - LEGENDE

Candyman

Faen i helv#%&%#¤

3. gangen jeg sier det. Diskuter dette på den tråden det hører hjemme. Her diskuteres Sigurdsson. For INFO: Det er han som spillte på høyreback i dag.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

kabelmann

Quote from: "hostesaft"Og han løper litt rart


Det gjorde Frank Strandli og hjulbeinte Jokke Bjørklund også. Så lenge han får jobben gjort så skal han få løpe baklengs for min del. Utover en horribel tversoverpasning så gjorde han det bra idag, spesielt utover i andre.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Brann_Askøy

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Hehe, prøver nye å bedre ting du? Artig foran tv-skjermen i kveld?


Den var bra! Stå på Super-ray.

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Candyman"Faen i helv#%&%#¤

3. gangen jeg sier det. Diskuter dette på den tråden det hører hjemme. Her diskuteres Sigurdsson. For INFO: Det er han som spillte på høyreback i dag.


Forsåvdit enig. Gir oss her nå(hvertfall jeg).

Ang Sigursson/Guntveit. Hvem bør spille? Jeg mener sigursson.
7 SUPER RAY - LEGENDE

Candyman

Enig. Sigurdsson har virket mye tryggere bakover enn Gunntveit på backen. Og samtidig virker det som om Gunntveit trives bedre på ving de gangene han har sluppet til her. I dag var han ganske bra. Når Gunntveit er bedre offensivt enn Sigurdsson, og omvendt, så er det fint at Mjelde har byttet plass på de to.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Satan 3

Sigurdsson burde fått sparken i Brann etter kampen igår.
Spesielt første omgangen er det verste jeg har sett på lang tid.

En elendig spiller som burde vært vært gitt vekk Baune sitt guttelag.
Striler ut av Bergen

monzilla

BA hevder at han har en pasningsfot fra helvete.
herlig.

naitsirk

siggurdson va god bakover i heile kampen i går, men framover va han heilt elendig.
ser at mange meine at storflor rundspelte han, men eg kan ikkje hugsa sist storflor kom te færre innlegg enn i går.
skulle likt å sett guntveit elle knudsen på plassen med deira enorme hurtighet!!!!

Nixon

Vår islandske venn hadde bra kontroll på Storflor når han ikke også måtte passe på nok en trønder. For Guntveit trakk så ofte inn mot midten at han ikke var på plass for å hjelpe Kristjan som da fikk flere spillere mot seg. Jeg synes ikke Guntveit spilte noen god kamp som høyrekant i går.
Rød makt på Hansa!

Satan 3

Quote from: "naitsirk"siggurdson va god bakover i heile kampen i går, men framover va han heilt elendig.
ser at mange meine at storflor rundspelte han, men eg kan ikkje hugsa sist storflor kom te færre innlegg enn i går.
skulle likt å sett guntveit elle knudsen på plassen med deira enorme hurtighet!!!!


Hvordan kan du si at Sigurdsson spilte bra bakover?
For mye heimabrygg før kampen igår?

Brann spilte uten backer store deler av kampen.
Tok seg riktignok pittelitt opp i andre omgang, men Siggurdsson er noe av det verste jeg har sett. Kun tilfeldigheter som gjør at han ikke ødelegger hele kampen for oss igår.
Trodde ikke han var så dårlig.

Er det noe Brann trenger så er det backer.
Striler ut av Bergen

`Nisse

Følger dere med i det hele tatt??? Hvor mange ganger var ikke Siggurdson inne i 16 meteren og ryddet opp? På kanten var han også god. Skjønner ikke hvordan dere kan mene at han var dritt elendig i går. Er mer bekymret over Kalvenes.

nummer9


Henki

Ballen skal fremover!

SeTrE


enavgutta


Mobben


rødesk

oen må gå...!

Go Up