• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tror Rosenborg vinner mot Brann- tror RBK vinner serien.

Started by florvaag, June 18, 2005, 17:09:11 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

florvaag

Tror at RBK vinner i morgen mot Brann, desverre. Faktisk så tror jeg de vinner serien i år igjen. De har aldri falt helt av lasset og når vi ser at VIF og Start svikter kommer de til å få teften. I det lange løp er det desverre slik at de kommer til å få flest poeng når allt skal telles opp i slutten av sesongen. Jeg hater det, men jeg frykter altså at de vinner TL. Akkurat nå tror jeg faktisk at Brann er det eneste laget som kunne ha truet dem derfor er morgendagens kamp så utrolig viktig. Tipper Start dabber litt mer av men de sprekker ikke. VIF ser ikke ut til å kunne annet enn slite og Viking er ikke gode nok. Bittert hvis Brann-Rosenborg skal ende i borteserier for dette er en sekspoengskamp av dimensjoner. Maksimal innsats av spillere og publikum kan muligens redde uavgjort men jeg tviler.

florvaag som tross alt ser et lyspunkt i at engen tapte.

Erik

Tror gjør mann kirken.. Så du får stikke der i morgen med dine sløve meninger..

Xminator

Det hadde smakt med 3 poeng. Ikke bare fordi det er RBK, men mest fordi det er mulig å skaffe noen poengs forsprang på en del lag, ikke minst VIF :p

Magefølelsen sier at vi spiller en drittkamp og får oss en skikkelig trøkk i trynet.

florvaag

Magefølelsen MIN sier at vi taper men ikke pga at vi er så dårlige men fordi RBK er effektive og har en matchvinner i målet ved Espen Johnsen.
Jeg ser liksom for meg hvordan hans refleksredninger 2 ganger i 2. omgang skaper fortvilelse hos oss og at det ender opp i en bitter bitter seier til RBK.  Brann-Rosenborg 1-2 ( 0-1 ved pause )
Man må gå til kampen med en frisk og frekk innstilling og ikke være passive og lure på hvor høyt man skal stå, da valses vi ned. Være årvakne men ikke legge seg bakpå. Slå i bakrom ofte, kjemp for livet.

florvaag

Stalin

Espen Johnsen matchvinner!  :lol:   :lol:  

Skjønnerke hvorfor han får stå i mål på landslaget!
den mannen er ELENDIG!

Charlie Winters

han suger jo,,,Terje Skjeldestad bør stå på landslaget som Oppdal som reserve..
RANN vinner!

Mr_Soma

Har for første gang en GOD følelse før en Rosenborgkamp!

Brann kommer til å gå ut i TUSEN, RBK blir stresset , vi spiller de ut av deres eget spill rett og slett!

Brann - RBK 3-1.

erik1

er enig deg deg, mr_soma har en god Følse og tror og håper at Brann vinner 2-1 i dag å at super ray skårer det siste målet i dag,,, klart jeg skal på stadioen å heia Brann frem, dett blir en 6 poeng kamp... Heia BRANN!!! :D
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

28966mustang

Ser ut til at florvaag  ligger bra an til å bli  programleder i  TV Norges nye satsing : "fornemmelse for fotball"

Personlig synes jeg du bør holde de paranoide rbk marerittene dine for deg selv. Fans skal  alltid ha en positiv innstilling, det smitter over på laget.
Hvil i fred- 1963!

hocey

Er usedvanlig nervøs i dag foran kampen, men er vi på gulljakt bør vi slå rbk i dag.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

SKB e BEST!!!

Tror vi slår RBK, og gjør vi det, då e vi virkelig godt i gang med jakten allerede!;D
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

grei

Tittel alene avslører hvem som står bak denne tråden.

Lurkin

Ja, en ulv i Brann-trøye..

Heldigvis har Brann matchvinnere i Bengt, Raymond, Charlie, Paul og ikke minst Espen Johnsen.

Jeg er som alltid dritnervøs.
Berømte Brann fra Bergen

SuperBrann

Har en meget god følelse i dag, og tror faktisk vi skal klare det. Men andre her inne må få ha sin mening, sikkert ikke en Brann suporter som startet dette men la meningen være og ikke kast sprit på et bål du helst vil slukke.

Brann - RBK  2 - 0

Soma scorer på et innlegg fra Kvisvik, og Kvisvik selv scorer det siste. Hadde hvertfall vært en drøm..
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Charlie Winters

RANN vinner!

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

Go Up