• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Oliver Occean

Started by Charlie Winters, June 18, 2005, 12:58:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Charlie Winters

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=281138

Hadde d ikkje vært fint med en klassespiss til??
vi bør jo ha bedre konkurranse om den plassen!!
RANN vinner!

naitsirk

trur da e litt unødvendig å bruka 5-10 mill på spiss plass, når me har 3 gode på den plassen.
finst viktigare plassar på laget

Kollevåg�

Ka ska vi med han, når vi har spillere som Winters, Miller og Sæternes som alle kan spille spiss?? det blir for dumt..
#9829;Brann♥
♥Brann♥

DonCorlione

burde heller bruke pengene på å ha miller i byn
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Candyman

Nettopp. Som sagt: vinger vinger vinger, vi vil og trenger vinger? Er det virkelig noen som ikke skjønner det?

Hver eneste gang noen ser en spiss eller midtbanespiller, sÃ¥ kommer det en ny trÃ¥d om kor kjekt det ville vært Ã¥ han ha. Jaja, men Brann har desverre ikke seddelpress i kjelleren pÃ¥ stadda. SÃ¥ vi fÃ¥r bruke penger der vi trenger. Per i dag, mener jeg vi har Norges beste sentrale midt med Scharner og Andresen,  og beste spisspar i Winters og Sæternes. Men pÃ¥ vingen sÃ¥ sliter vi!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator

Vi skal bruke pengene andre steder på banen. Om det skal flere angripere til Brann nå, så må det være typen "ung og lovende".

Lurkin

Robbie Winters startet på benken i dag, det sier vel det meste om den saken.

Gi meg PVM og TFL.
Berømte Brann fra Bergen

espen

Quote from: "Candyman"Nettopp. Som sagt: vinger vinger vinger, vi vil og trenger vinger? Er det virkelig noen som ikke skjønner det?

Hver eneste gang noen ser en spiss eller midtbanespiller, sÃ¥ kommer det en ny trÃ¥d om kor kjekt det ville vært Ã¥ han ha. Jaja, men Brann har desverre ikke seddelpress i kjelleren pÃ¥ stadda. SÃ¥ vi fÃ¥r bruke penger der vi trenger. Per i dag, mener jeg vi har Norges beste sentrale midt med Scharner og Andresen,  og beste spisspar i Winters og Sæternes. Men pÃ¥ vingen sÃ¥ sliter vi!!

Hva med forsvar?
Jeg synest vi trenger litt av det også jeg...
Var ganske panisk bak der til tider, det triste er at folk roser det som årsbeste.. Nei, få inn en eller to forsvarspillere også så er vi der nok ;)

Go Up