• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvorfor e vi "daffe" på cup kamper?

Started by Northside, June 17, 2005, 15:32:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Er det bare meg eller e vi Bergensere ganske daffe når det gjelder de 3-4 første rundene i cupen? Her møter vi Løv Ham som har stadio i vår by, alikavel stiller ikke mer enn  1000 mennesker opp!
Greit at dette ikke betegnes for noen kjempe kamper, men laget trenger støtte de også og disse kampene e den såkalte "veien til Ullevål".

Virker heller ikke som laget Brann tar dette så seriøst, vinner kun 1-0 og slike "små resultater" mens mange andre lag fra tippeligaen vinner med over 5 mål.

Vi har også et av tippeligaens dårligste oppmøte når det gjelder disse kampene... Vålerenga, Lyn, Odd Grenland og mange andre passerer langt høyere tilskuer tall. Kan nevnes at det var over 6000 fremmøtte på Aalesund kampen.

Nå vet eg ikke hvordan stemningen og syngingen e på de andre kampene, men når eg ser på bilder fra disse kampene så vil eg tro folk synger også.

Lurer også på om det var like lite folk på disse kampene før i tiden?

Stalin

Fordi det er utrolig kjedelig å se fotballkamper der 2. og 3. divisjonslag
spiller..

janjan

1. LH spiller i 1.div
2. Jeg pleier å være på kamp for å se på Brann

brannfrik

men vi kommer jo ikkje for å se 2. og 3.divisjonslag!! vi kommer for å se sportskluben Brann!  når man synger viser man at man setter pris på laget sitt, og man setter vel ikkje mindre pris på laget sitt selv om de spiller en kamp som e litt kjedelig..

Nixon

Quote from: "Stalin"Fordi det er utrolig kjedelig å se fotballkamper der 2. og 3. divisjonslag
spiller..
Rød makt på Hansa!

Candyman

Skjønner det ikke jeg heller! Så mange fotballinteresserte her i byn' og så lite oppmøte på et lokalderby. Men kanskje folk ikke kommer for å se Brann karre seg til å vinne 1-0 mot ett 1. div lag, for alle visste vi ikke kom til å slå Løv-Ham 8-0 og kalas, så gode er vi desverre ikke mot dårlige lag. Ikke at Løv-Ham er dårlige, de slo Sogndal, og alle vet hvor mye juling vi har fått av Sogndal....så....

Er vi blitt blaserte?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Skyscraper

Hm... det var jo midt i uken da... Og såpass "tidlig"...

Både jeg og flere av mine kamerater som trofast følger Brann, måtte innfinne oss på forskjellige treninger... (eller egne fotballkamper)
å skal det skje... Nei, vent... Nå

Northside

Quote from: "Nixon"
Ellers klager trådstarter på publikumstall, men viser bilder av tifo. Driver ikke du med tifo da NorthsideFABCHGF? Kunne jo laget noe gøy selv med 1000 mennesker på tribunen?

No viste eg tifo-bilder pga det var de eneste bildene eg satt med etter denne cup-runden. Men dersom du har lyst på noe mer hvor det ikke vises tifo så kan eg alltid finne noen sliker bilder til deg mr. Nixon.

Kan også nevnes vi hadde med banner+flagg så noe tifo lagde no vi.... :P

Nemi

SKB e BEST!!!

Ble veldig skuffet over oppmøtet igår..  Det var ingen synging heller!
Merkelig at et Bergens-derby kan bli så lite
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

KEO

Quote from: "SKB e BEST!!!"Ble veldig skuffet over oppmøtet igår..  Det var ingen synging heller!
Merkelig at et Bergens-derby kan bli så lite

DERBY??  Løvham har ingen historie bak seg, så det er nok noe av det som demper innteressen mye.  Det at Brann ikke scorer så mye mål i disse kampene ser jeg faktisk litt positivt på. Det kan være greit å få minne spillerene på at det ikke er så langt i fra Gull og Europa cup spill til kunst gress fotball for tomme tribuner. Håper tenningen er 110% nå så RBK blir sendt hjem som ett ydmyket slaktoffer.
Nu kør vi!

Charlie Winters

Eg kunne ikkje komme for eg spilte kamp sjøl
RANN vinner!

Stalin

StoreS gutt 16

Været la nok en god demper på oppmøtet.

SKB e BEST!!!

Været hadde nok noe å si på oppmøtet ja, men syns vi kan forvente mer enn 1000 mennesker på en cupkamp mellom de to beste lagene i Bergen..
Selv atmosfæren på Liland mot Gneist var vel bedre enn på Khronsminde:/
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Northside

Quote from: "SKB e BEST!!!"Været hadde nok noe å si på oppmøtet ja, men syns vi kan forvente mer enn 1000 mennesker på en cupkamp mellom de to beste lagene i Bergen..
Selv atmosfæren på Liland mot Gneist var vel bedre enn på Khronsminde:/

var 1013 personer viss eg ikke tar feil så det kom over 1000 personer :lol:

Uansett, håper på bedre oppmøte mot Aalesund, kanskje vi kan lokke folk med tifo eller noe lignende?

Go Up