• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Stor sjanse for hjemmekamp i 4.runde

Started by krøvel vellevold, June 16, 2005, 08:03:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Av de 14 lagene som er klare for 4.runde, har 12 hatt hjemmekamp allerede. 11 av dem i 3.runde. Brann har ikke hatt noen hjemmekamper. De eneste lagene Brann kan møte borte i 4.runde er Rosenborg, Hamkam og Viking (forutsatt at de slår Vard, hvis ikke får vi hjemme mot Vard også). Imidlertid er vi garantert bortekamp mot RBK, HK og Viking, fordi disse har hatt tre bortekamper med lengre reiseavstander totalt enn Brann.
Hvis Viking slår Vard (og Brann selvsagt slår Løv/Ham), så er sjansen altså 12 til 3 for at vi får hjemmekamp i 4.runde!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Jeg ønsker meg VIF i 4. runde! Da får vi garantert hjemmekamp og kan sende pakket ut av cupen. Ellers møter vi de bare i kvart- eller semifinale på Ullevaal. Og da er sjansen mye større for at vi ryker ut selv. I tillegg blir det litt folk og engasjement på kampen, noe det ikke blir hvis vi møter Alta eller et annet drittlag.
Rød makt på Hansa!

Superjack

Håper på finale mot RBK jeg. Så kan vi en gang for alle knuse dem i en cupfinale.  :)
i taper ALDRI!

krøvel vellevold

Quote from: "Superjack"Håper på finale mot RBK jeg. Så kan vi en gang for alle knuse dem i en cupfinale.  :)

Edel tanke, men ikke glem at RBK (eller VIF for den saks skyld) vil gjøre det laaangt vanskeligere å få billett til finalen, enn i fjor. Ikke bare får Brann færre billetter, men det vil jo også bli færre billetter å få tak i "via andre kanaler", som det heter. Da kan jo sponsorene like gjerne selge videre til RBK-/VIF-supportere. Ja, kanskje de til og med vil se kampen selv, fordi Brann-RBK/VIF er en mer attraktiv finale enn Brann-Lyn. Heller 20.000 Brann-fans på en finale (og ikke en lyd å høre fra motstanderens fans), enn 5000 Brann-fans som blir sunget på ræv av 8000 VIF-fans.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Trekningen til 4.runde skjer (talentløst nok) klokken 18 i kveld! Hallo? Trodde grunnen til at det ikke var trekning i onsdag kveld, var at de ville vente til at dagens kamp var spilt. Og kanskje at de ville finne på å vente helt til etter Vard-Viking neste onsdag. Nå skal altså trekningen finne sted midt under dagens kamp. Hvorfor hadde de den ikke da i går kveld etter kampslutt? Eller etter kampslutt i dag? Nei, NFF skal nå alltid gjøre tingene på sin måte...
Legg ned hele klubben!

BrannSupporter

NFF har jeg gitt opp for lengst, på alle områder.

Novi

Hm, hjemmekamp mot Glimt er vel ikke utelukkende positivt? Glimt og Brann er bedre på bortebane mot hverandre ;)
eia Glimt!

Go Up