• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sang til Johan Thorbjørnsen

Started by jeremiasjunk, June 14, 2005, 21:25:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jeremiasjunk

Johan har stått noen gode kamper, og sjøl om vi digger Opdal, har sikkert ikke reservekeeperen noe vondt av at vi synger litt for å gi han enda mer sjøltillit. :D

Noen som husker TNT-låta "Harley Davidson" fra 80-tallet? Passer bra å bytte ut teksten i refrenget med "Johan Thorbjørnsen", syns dere ikke?

Jaja, klar over at det kanskje lukter litt trønderpuddelrock og klappesang av den låta der, men den ligger liksom veldig opp i dagen. :wink:  Lett å synge, lett å lære...

Stemning?

jeremiasjunk

Tok ikke helt av, det her nei... :)

Jaja, folk kan nå ha idéen på minne til en gang vi synes Johan skal ha litt _ekstra_ mye skryt for å holde nullen for Brann. Champions League finalen 2007, eller noe sånt.

rødesk

no vet ikkje eg helt kas sang dokkar snakker om, men eg mener den gamle Ivar Rønningen kan brukes..
"johan Torbjørnes...."..
Eg synest den passer fint.. lett og grei å innføre
oen må gå...!

mr-bolstad

Quote from: "rødesk"no vet ikkje eg helt kas sang dokkar snakker om, men eg mener den gamle Ivar Rønningen kan brukes..
"johan Torbjørnes...."..
Eg synest den passer fint.. lett og grei å innføre


jeg har tenkt den tanken jeg å.

funker biff!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

jeremiasjunk

Quote from: "rødesk"no vet ikkje eg helt kas sang dokkar snakker om...


Jøss, er det bare meg som går og nynner på puddel-hits fra 1982 fremdeles... :)

Om du søker på "Harley Davidson" på musikkonline.no finner du ihvertfall en ny-utgivelse av låta (gjort av "Diesel Dahl"). Klikk ->her<- og lytt i 20 sekunder, så kommer refrenget (ihvertfall nesten hele).

Men siden det bare er meg og et par andre kulemager med hockeysveis som kan den sangen enda, er sikkert like greit å bruke Rønningen-sangen. :O)

Eikeland

Bare til å begynne med syngingen, eneste metoden som fungerer.
eir Hasund

Go Up