• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Herlig stemning!

Started by Green shirt mush, June 14, 2005, 18:33:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Green shirt mush

Fikk desverre ikke reist til stavanger pga jobb,men fikk frysninger nedover ryggen når eg hørte stemningen.
Tenk om vi kunne hatt en sånn stemning på storestå under hjemmekampene.
Etter denne kampen kan man se potensialet til ss hvis man bare omorganiserer litt.
Dere sang ut vikinghordene...gratulerer...god innsats.
i!
ACAB

Northside

Quote from: "Green shirt mush"Fikk desverre ikke reist til stavanger pga jobb,men fikk frysninger nedover ryggen når eg hørte stemningen.
Tenk om vi kunne hatt en sånn stemning på storestå under hjemmekampene.
Etter denne kampen kan man se potensialet til ss hvis man bare omorganiserer litt.
Dere sang ut vikinghordene...gratulerer...god innsats.


må ikke si ss pga det e nok folk fra hele stadion der :wink:
Men, dersom alle disse personene hadde komt seg ned til ss så kunne vi kanskje fått tilbake gode tider?

Green shirt mush

Quote from: "NorthsideFCDH"
Men, dersom alle disse personene hadde komt seg ned til ss så kunne vi kanskje fått tilbake gode tider?

Ja du kan jo tro det....
Det er alt for mye elementer nede på store stå jeg ikke vil assosiere meg med.(nå kommer det en haug med motinnlegg)
18 års grense og den syngende kjernen på nedre hansa hadde vært tingen( ja da.vet det...in my dreams!)
i!
ACAB

Hansakongen

enig med det du sier her... hørte jo kun vikinghordene en gang i ny og ne ellers synes jeg vi eide støynivået over de resterne 13-14000 sistisene... en av grunnene til at det høretes så bra var jo at vi hadde en 2 mikrofoner plassert rett foran oss i stå høyde ikke på bakken hvor de pleier å ligge.. For håpe vi klarer å lage like bra stemmning mot rbk som vi klarte i stavanger så skal det bli gøy framover ja...

SKB e BEST!!!

Vikinghordene e TRAGISK! Det eneste de sang var jo uorginale Viking,klappklappklapp,Viking..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Go Up