• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann sluttforhandler med Fredrikstad!

Started by Nixon, June 14, 2005, 07:10:03 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Om det nå viser seg å stemme at Kvisvik forsvinner, så er det synd, men samtidig langt fra noen krise. Om Brann kan få fem millioner for Kvisvik, så er det meget bra betalt for en spiller som er på vei til å bli litt for gammel.

Samtidig, så har vi Helegbe på vei vel? Han var jo i utgangspunktet venstrekant sånn som jeg skjønte det, så en erstatter er allerede på delvis på plass. I tillegg, så lover Brann noen store navn er på vei. Tror ikke nødvendigvis laget blir svekket, men Brann mister en humørspreder og en særdeles karismatisk spiller.

abe78

Det snakkes mye om 5 millioner her. Tror ikke det er snakk om en så høy sum. Hele greien lukter rart. Virker som om Brann jobber med å frigi middler til en spiller eller to. De hadde aldri latt Kvisvik gå, bare for de han vil spille for Fredristad. Det hadde også Kvisvik helt klart innfunnet seg med.
.og husk!

pusuren

Et lite sitat fra bjørn dahl på spørsmål før sesongen om de e villig til og selge raymond før kontrakten går ut..
Quote- Er du gal? Han vil koste flesk, ja. Han er en stor profil i Bergen. Vi kan ikke la Raymond gå uten å ha en fullgod erstatter på plass. Jeg kan bare si klokkeklart at Raymond blir hos oss ut 2006, da kontrakten hans går ut. Klokkeklart!, sier han til VG.

5mill. e ikkje akkurat å koste flesk då :?

link http://nrk.no/redskap/utskriftsvennlig/4618178.html

enavgutta

Nix'en. Ser at du prøver å lage ytrefilèt av påstandene mine her :

Quote from: "Nixon"Men de samme folkene hentet Olofinjana, Soma, Miller, Scharner, Sæternes og Andresen. Så det er håp...

Ja, takk for disse bidragene. Men Peddilusken & co har også vist svake øyeblikk. Seneste eksemplet var Kim Larsen. Der måtte styret sette foten ned. Miller var forøvrig ikke noe Brann dro opp av ærmet, men en spiller agenten til Winters foreslo og gikk god for da Brann var i villrede.

Quote from: "Nixon"Raymond er en god spiller, men Brannsjelen er han ikke. Han er en leiesoldat som alle andre!

Raymond har vært en vesentlig brikke i markedsføringen og brandingen av Brann. Ingen spiller de siste årene har vært med å bidra så mye i Branns navn. Et Ikon som har vært og fremdeles setter Brann på fotballkartet. Raymond kan ikke og bør ikke måles i penger. 5 millioner hva er det? 2 månedslønner for Claus Lundekvam eller et hus i Fjellveien. Helt uinteressante småpenger i forhold til inntekter seriegull, god e-cup og Mesterliga kan innbringe. Leiesoldat - joda alle er vel på sett og vis det. Men det forandrer ikke saken i dette tilfellet.

Quote from: "Nixon"Såvidt jeg husker var du blant de som ropte høyest om skandale i fjor også. Det roet seg da Brann hanket inn en håndfull gode spillere. Sågar en som ble din nye store kjærlighet!:) Så kanskje gutta på Stadion skal få litt arbeidsro?

Ting var ute av kontroll på Stadion ifjor også. Det er viktig at opinionen fortsetter å legge press på klubben. Det er slik vi får det som vi vil.. Det er ikke aktuelt å gi gutta på Stadion noe arbeidsro nei ;-)

Forørvig kan jeg legge til at jeg ikke fikk noe svar fra POL ang TFL. Men regner med den havnet i innboksen, ble lest og tatt til etterretning:-)

Nixon

Quote from: "enavgutta"Nix'en. Ser at du prøver å lage ytrefilèt av påstandene mine her :

Nja, men jeg synes kanskje det blir vel mye krise her. Jeg vil selvsagt ha med Kvisvik videre, men jeg ser ikke den helt store katastrofen hvis han blir solgt. Vel å merke hvis vi får tak i gode nok erstattere, og det har jeg god tro på at vi skal klare. F.eks. TFL som nok har blitt aktuell igjen pga mailen din!:)

Og som jeg skrev i en annen tråd: Min mening er at Miller på venstre og TFL på høyre er bedre for laget enn Kvisvik/Miller på kantene. Så jeg er optimistisk!:)
Rød makt på Hansa!

Xminator

Vi får se hva som skjer. Med tanke på gullmedaljen jeg egentlig ikke ser som så veldig realistisk uansett, så skal det ett par forsterkninger til på andre plasser nå.
Om resultatet nå blir :
* Litt svekket offensivt på venstre
* Bedre defensivt på venstre
* Ny høyrekant
* Ny midtstopper

Så ser ikke dette så galt ut alt i alt. Det er tross alt laget som teller.

howieh57

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/brann/article406557.ece

Ja, da var det visst nok gjort, men jeg vil enda ta dette med en stor klype salt. Må ikke glemme at det var disse som kom med at Hassan var klar for Brann og at Olofinjana gikk motsatt vei.
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Roffarne

Dersomvi får en ving på plass så skal savnet av Ray bli minimalt.
Han er en god spiller, på tross av sine 30 år og har gjort utroligmye bra i Klubben, men uerstattelig er han ikke.
Dessuten har jeg vanskelig for å se for meg at Brann kommer tilå leke RBK og jobbe med dobbel (eller trippel i trønderland)-dekkning på alle plasser. Så jeg regner med at Peddilusken har en god ving i kikkerten (og enn så mye man kan like Ray så skal det godt gjøres å kalle ham en typisk ving) som går rett inn i 11`eren og gir oss den ekstra farten frem.
TFL for Raymond? Intet mindre enn et kupp!
Nu går alt så meget bedre.

Nille

Nå har vi ikke sjanse på gullet...Skal Sanne briljere på venstrekanten nå? Kvisvik er en av norges desidert beste kantspillere + samspillet som har blitt mellom han og Erlend H. Skal bare se at FFk kommer før oss på tabellen. Hver gang det er noe på gang blir de toneangivende spillerne solgt...Dette er bare faens så trist
I would not be bothered if we lost every game as long as we won the league.' - Mark Viduka

Bolsen

Hanstveit og Kvisvik har nesten isje hatt noe som helst samspill på vingen i år!
I hele fjor terroristerte de høyre kanter konstant... I år har de nesten isje spilt ballen te hverandre, og hver gang en kom på overlapp så trakk den spillern som hadde ballen inn mot midten.

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Go Up