• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Er egentlig ikke skuffet...

Started by Xminator, June 13, 2005, 19:58:57 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Bra innsats, Viking ligger *veldig* dypt noe som gjør det vanskelig for oss. Brann lar seg stort sett ikke lokke opp på banen.

Det skuffende er at Kvisvik brenner straffe. Og de 4-5 situasjonene der forsvaret blir lammet og ikke klarer å klarere enkle baller.

Uansett, totalt sett slik andre omgang utviklet seg så vant vi ett poeng, og holdt nullen enda en gang. Det tar vi med oss til neste kamp, da vil vi få mye mer rom.

BL

Er enig! Ingen grunn til å henge så veldig med hode etter denne kampen. De fleste husker jo kordan det gikk i fjor. Klart Kvisvik kunne og burde fått straffen i mål, men når det ikkje gikk sånn og kampen utviklet seg slik den gjorde er 1 poeng helt greit.

Det som plager meg mest er at eg ikkje spilte (mye penger) pÃ¥ U i Brann - Viking, Vif - Lyn og Start - TIL! Ligger her ferdig fylt ut!   :x
Hansa-
Felt Z

naitsirk

samtidig utrulig viktig at ikkje sæternes fekk gult kort.
ellers so va da som forventa, ser kvifor viking aldri kjem te å koma høgare enn 5-6 plass.

men for å sjå da positiva i 0-0, so tok me eit poeng istaden for 0 som me har hatt ein tendens te tidligare

kabelmann

Hadde i utgangspunktet forventet tap i Stavanger, så sånn sett må man jo være fornøyd. Irritert over brent straffespark, men det hadde vel vært et lite ran med Brann-seier ikveld.

Hvis noen lurer på hvor det ble av Runar Norrman så kan jeg fortelle at han skiftet navn til Anthony Basso og står i mål for Viking.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961


janjan

Vi får ta med oss det positive. Ett poeng i en vanskelig bortekamp. Hindret Viking å komme forbi oss på tabellen. Tett bakover for andre kamp på rad. Vi har vært tippeligaens beste lag offensivt hittil, så hvis vi fortsetter å være gjerrige bakover kommer vi til å ta mye poeng fremover. Håper å få drillet laget litt på torsdag, selv om sikkert enkelte får hvile. Skal vi slå et Rosenborg som har 9-0 på de to siste må alle ha dagen - samtidig!

SKB e BEST!!!

1 poeng var som et tap idag..Ikkje spillmessig, men Brann burde grepet sjansen no siden gårsdagens resultater var bortimot perfekte for oss!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Alexåsane

Det som iriterer meg er kor jævlig dårlig de spiller... Lange baller, lange baller og atter lange baller.. Samtidig med ALT for liten bevegelse i midtbanen og angrepet..

drillo?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Motyka

Neineinei, drillo-filosofien er bygget på at noen klarer å vinne hodedueller når lange baller blir slått fram.
Synes ikke spillet var så ille, Viking er et defensivt lag som ikke er lett å spille mot. Helt greit resultat i en vanskelig bortekamp.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

enavgutta

Vi skapte ingenting idag folkens, det er det jeg har å si om dette.

Skandaløst at Mjelde kan si seg fornøyd med kampen, byttene og forsvaret. TRIST !

Stoffi

Quote from: "BrannSupporter"Det

Ellers var jo Sæternes og til tider Winters totalt usynlig i dag. Skjelden begge de to er så usynlige i en og samme kamp.



Jeg mener Mjelde må ta skylden for det. Brann gjorde jo ikke annet enn å pumpe opp håpløse flopasninger hele kampen gjennom. Rett og slett elendig angrepsspill. Sæternes og Winters fikk lite å jobbe med, pga alle de umulige langpasningene som fløy i hytt og gevær.
Brann kan da no for faen spille litt skikkelig fotball, dette var bare tull!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ricky

Enig i at dette var en grei kamp av Brann, og uavgjort var et ok resultat. Borte mot RBK/VIF/Viking kan det være greit å fokusere på å holde nullen. Noen målsjanser riktig vei vil man jo få uansett, og med litt flaks blir hjemmelaget frustrert etterhvert. Viking så derimot ut som om de var fornøyde med 0-0, og da ble det kjedelig.
Forøvrig en liten kaktus til Kvisvik. Ikke fordi keeper reddet straffen (slikt skjer), men fordi han gjentatte ganger stod på kanten mot en Vikingback uten sikring, og valgte å spille støtte tilbake til Scharner eller Kalvenes istedetfor å avansere (og eventuelt skape en stor sjanse eller i det minste få en corner). Virket rett og slett forferdelig uinspirert og usikker, nesten sånn som Tom Sanne blir etter et par sukk og stønn fra tribunen.

Alexåsane

Quote from: "enavgutta"Vi skapte ingenting idag folkens, det er det jeg har å si om dette.

Skandaløst at Mjelde kan si seg fornøyd med kampen, byttene og forsvaret. TRIST !


Så du syns forsvaret var dårlig? Så du kampen? du så vel at brann ikke vant.. så tenkte du. Okey, hva er normalt dårlig med brann om dagen, JOO forsvaret og byttene. Gje deg.. Sanheten var at det var ANGREPET som var dårligst i dag, han har all rett til å være fornøyd med forsvaret!

Og hvem andre er det å bytte inn?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

ikkjebergenser

Kossen i helvete kan dokker si det at viking spilte defansivt mot brabb igår???? Ka kamp dokker har sett folkens??? Til og med Oslo avisene som hater oss rogalendinger som pesten skrev at BRANN vra heldige som fikk med seg et poeng!!! Dere hadde et straffespark, en lompe i stanga og et langskudd fra Andresen. Men det var alle sjangsene deres. Alle aviser hadde mellom 6-8 sjangser te Viking og 3-4 til Brann. Og dette var i oslo aviser som Vg og Dagbladet. Må da gå ann for dere og å innse at igår var Brann heldige. Så vondt kan det da ikke være og innse at det er Brann så har mest grunn te å vera fornøyde med et poeng igår. Våkn nå for pokker opp folkens. Snakkte med en del bergensere som var på kampen som sier akkurat det samme,at idag var Viking et mye bedre lag enn Brann. Og de ble overrasket over at så ballen var så mye inne på Brann sin halvdel som var tilfelle igår.

PM

Klabb og Brabb. Hehe, surt for dere Vikinger og ikke ta 3 poeng i Stavanger. Dette er jo høydepunktet i serien for dere. Viking ligger alle kluter til for og slå Brann i Stavanger, dessverre har Brann hatt litt problemer i Stavanger på grunn av den fandeninnvoldske innstillingen fra siddisene under de tradisjonelle vestlands derbyene. At Brann greide 1 poeng denne gangen er som en seier å regne. På hjemmebane er jo Brann konge og vil knuse VIking skikkelig til høst oppgjøret. Men jeg skjønner jo din frustrasjon av festen som det ikke ble noe av. Til slut vil jeg si deg noen sannhetsord om Viking.
RYKKER NED  RYKKER NED   RYKKER NED, RYKKER NED   RYKKER NED   RYKKER NED, RYKKER NED   RYKKER NED  RYKKER NED, RYKKER NED RYKKER NED:-))


Quote from: "ikkjebergenser"Kossen i helvete kan dokker si det at viking spilte defansivt mot brabb igår???? Ka kamp dokker har sett folkens??? Til og med Oslo avisene som hater oss rogalendinger som pesten skrev at BRANN vra heldige som fikk med seg et poeng!!! Dere hadde et straffespark, en lompe i stanga og et langskudd fra Andresen. Men det var alle sjangsene deres. Alle aviser hadde mellom 6-8 sjangser te Viking og 3-4 til Brann. Og dette var i oslo aviser som Vg og Dagbladet. Må da gå ann for dere og å innse at igår var Brann heldige. Så vondt kan det da ikke være og innse at det er Brann så har mest grunn te å vera fornøyde med et poeng igår. Våkn nå for pokker opp folkens. Snakkte med en del bergensere som var på kampen som sier akkurat det samme,at idag var Viking et mye bedre lag enn Brann. Og de ble overrasket over at så ballen var så mye inne på Brann sin halvdel som var tilfelle igår.

Lurkin

^^hehe, hva hjelper det med 7-8 sjanser når ingen av de var skikkelig skummel? og Viking-supporterene bør lære seg at østlandsavisene hater Brann fremfor Viking. og fy flate for noen dårlige supportere de har.. de kunne TRE sanger (Vikingklappklappklapp, Heia Viking og V-I-K-I-N-G).

ellers var det jævla gøy å stå blant Viking-supportere på langsiden og mobbe...sweet.
Berømte Brann fra Bergen

Stalin

Vi synger jo så mange fler :roll:

Lurkin

Sang nå faen med mange, mange flere sanger enn de. TRE sanger! Tenk om vi skulle holde oss til "Brann klappklappklapposv.", "Heia Brann" og "SK Brann, Bergens stolthet"..

nei, glad for å være Brann-supporter..
Berømte Brann fra Bergen

Ricky

Quote from: "ikkjebergenser"Kossen i helvete kan dokker si det at viking spilte defansivt mot brabb igår???? Ka kamp dokker har sett folkens??? Til og med Oslo avisene som hater oss rogalendinger som pesten skrev at BRANN vra heldige som fikk med seg et poeng!!!

Xminator

Vikings sjanser kommer som resultat av personlige feil hos Brann. Ingenting annet. Må være trist å ikke ha noe eget spill.


SKB e BEST!!!

Du kan jo håpe! Viking kommer nok IKKJE over Brann på tabellen i år, det ville isåfall overraske meg kraftig
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

naitsirk

meget mulig, men blir vel litt vanskelig når viking ikkje klare å scora mål og spela god offensiv fotball.
viking e vel uavgjort laget nr1 i norge

Go Up