• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Opdal ute

Started by Xminator, June 13, 2005, 09:55:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4153

Da får vi se om Thorbjørnsen klarer en smultring til :) Eller om det blir snakket om keeperproblemet etter kampen.

FredrikOslo

hmm dette var ikke bra. nå kommer jeg til å bli enda mer nervøs på alle cornere og andre høye baller inn foran brannmålet. han er jo ikke noe særlig god i lufta etter det jeg har skjønt.

men får håpe at thorbjørnsen slipper å gjøre så mye grunnet enveiskjøring fra brann...
RANN!

Camilla

Han klarte seg jo fint mot molde. Synes vi kan gi Thorbjørnsen en sjanse... Så får vi se om han duger. Ellers kan vi jo bare sette Robbie Winters i mål :wink:

SKB e BEST!!!

Tror det går fint med Thorbjørnsen i mål! Han har vist at han har potensiale
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Oppreist

Quote from: "FredrikOslo"hmm dette var ikke bra. nå kommer jeg til å bli enda mer nervøs på alle cornere og andre høye baller inn foran brannmålet. han er jo ikke noe særlig god i lufta etter det jeg har skjønt.

men får håpe at thorbjørnsen slipper å gjøre så mye grunnet enveiskjøring fra brann...


Hmm, stakkars Thorbjørnsen - han er sikkert dritnervøs... Men men - han klarte trøkket fra fullsatt stadion mot Molde så hvorfor ikke mot Viking...? Jeg tror han gjør en god kamp! Det ville Opdal også gjort! Brann kommer uansett ikke til å holde nullen - her må vi score mange mål. Det tror jeg vi gjør. Kanskje Thorbjørnsen redder oss med en fantomredning på overtid? :)
Stein på stein blir Steinar.

rikstad

Quote from: "Camilla"Han klarte seg jo fint mot molde. Synes vi kan gi Thorbjørnsen en sjanse... Så får vi se om han duger. Ellers kan vi jo bare sette Robbie Winters i mål :wink:


winter kan stå imål han inøden!:P han gjorde d i en cup finale i skottland!

vet ikkje om d var derfor du sa d!;)
i e BRANN fra BERGEN

FredrikOslo

Quote from: "Camilla"Han klarte seg jo fint mot molde. Synes vi kan gi Thorbjørnsen en sjanse... Så får vi se om han duger. Ellers kan vi jo bare sette Robbie Winters i mål :wink:


eller Fredrik Klock da. han sto jo ikke så værst i den 2. lagskampen her!!!

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4067
RANN!

Xminator


Camilla

Quote from: "rikstad"
Quote from: "Camilla"Han klarte seg jo fint mot molde. Synes vi kan gi Thorbjørnsen en sjanse... Så får vi se om han duger. Ellers kan vi jo bare sette Robbie Winters i mål :wink:


winter kan stå imål han inøden!:P han gjorde d i en cup finale i skottland!

vet ikkje om d var derfor du sa d!;)



Var derfor eg sa d ja :wink: tenkte jo på klock også, men han e jo skadet. ville nok gått på en smell om vi hadde puttet han i mål :wink:

Stoffi

Johan hadde nok en god porsjon flaks igår, da alle skudd på mål havnet rett på ham. Ble veldig bekymret etter å ha sett den ene feltinngripenen.

Men bra for selvtillitenat han holdt nullen! Bra jobbet.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up