• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

beletter til viking - brann

Started by dekster, June 12, 2005, 19:00:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dekster

hei..
jeg har sett at båtene til kampen er fulle og at stavanger stadion er utsolgt.

Men at brann har noen beletter som bare er til brann suportere.å de vil bli solgt av viking på stadion.
(ca 350 belettene.)

Men vis jeg reiser privat til stavanger, (noe jeg vil.)
er det da mulig for meg å kjøpe beletter til brann sina plasser på viking stadion??
rann e ALT.

Northside

Har ikke svar på det.

Men dersom du reiser ned der uten billett, så må du si til vaktene at du har mistet billetten din på båturen og at du er villig til å betale for en ny en. Litt bra skuespill her så e du inne på stadion :wink:

Nixon

Quote from: "dekster"Men at brann har noen beletter som bare er til brann suportere.å de vil bli solgt av viking på stadion.
(ca 350 belettene.)


Skjønner ikke hvorfor du spør, du har jo svaret selv. Billettene blir solgt på Viking Stadion før kampen. Bare å være tidlig ute!

Quote from: "NorthsideFCDH"Men dersom du reiser ned der uten billett, så må du si til vaktene at du har mistet billetten din på båturen hjem...


Jepp!
Rød makt på Hansa!

B.B.

Kampen e vist utsolgt!

BBB har billetter til salg for de som reiser organisert. De andre må vel ordne seg sjøl. Personlig kjøpte eg billett på billettkontoret.no som e Vikings billetmeister, det gikk fint.

Dersom de e utsolgt kan du kanskje bare takke deg sjøl? Dette burde du tenkt på før du raske gutt!

Lykke til!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

eriksen_30

Bataljonen har fått 600 billetter av viking. Det som ikkje blir solgt på båtene blir lagt ut for salg ved inngangen i brann svingen kl. 17.30
Det va infoen eg fikk på viking stadion då eg va oppe for å sikre meg en billett. Kan bli rift om billettene. Bor litt brannsupportere i stavanger og omeng...

Go Up