• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

hansa

Started by BrannBergen, June 07, 2005, 19:10:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannBergen

Ganske vemodig å se Branndrakten uten Hansa.
rann i Champions League!!

SKB e BEST!!!

JA, feller en tåre :lol:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Alexåsane

Der fant jeg endelig en trÃ¥d om Hansa reklame.  Litt gammel men blir for dumt Ã¥ lage ny trÃ¥d.:=)

Ja, spørsmålet var som følger.

Hvorfor får Fredrikstad lov til å ha Borg reklame? Dette merket er da like mye rettet mot alkohol som Hansa?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

EvenSteven

Er ikke Hansa sponsor i det hele tatt lengre ?

Var inne på brann.no (som forøvrig har skifter utseende siden igår)
og gikk inn på sponsor-siden......kunne ikke se Hansa der ??

Skal over 80Ã¥rs samarbeid plutselig ta slutt over noen tÃ¥pelige, og tydeligvis  inkonsikvente lover ??

Superjack

Tirsdag skal jeg ned på fotikken og ta meg 3 Hansa før kampen, og det er bare på trass :D
i taper ALDRI!

Kaptein

lt for Bergen
Alt for Brann

Northside

Tror ikke Hansa vil betale mange tusen kroner for å skrive olden på draktene eller tribunen.

Kaptein

LSK har jo Olden reklame på de tingene som går rundt å rundt helt inntil banen ;)
lt for Bergen
Alt for Brann

espen

Ett bryggeri kan ikke reklamere hvis mer enn X% av omsettningen kommer fra alkoholholdige drikker. Hvis jeg ikke husker feil er det nummeret 40%.

SÃ¥ derfor kan noen bryggerier reklamere mens andre kan ikke.

svarte det spørsmålet ditt?

nesse78

Quote from: "EvenSteven"Er ikke Hansa sponsor i det hele tatt lengre ?

Var inne på brann.no (som forøvrig har skifter utseende siden igår)
og gikk inn på sponsor-siden......kunne ikke se Hansa der ??

Skal over 80Ã¥rs samarbeid plutselig ta slutt over noen tÃ¥pelige, og tydeligvis  inkonsikvente lover ??


Hansa står som Brann partnere, skifter logo ved oppdatering. så det var da enda godt... hehe... kem tror du foresten står for drikken til pampene under Hansatribunen... (vet den heter frydenbø men det finnes ikkje i min ordbok) hehe

Nixon

Hmm, tror kanskje jeg skal tviholde på at jeg sitter på Hansa. For signaturen min blir ikke like bra hvis jeg må bytte til Rød makt på Frydenbø!...:)
Rød makt på Hansa!

Superjack

Hansa er Hansa, uansett, på samme måte som klokkesvingen er klokkesvingen, uansett hvor mye SPV logoer som står på tribunen :D
i taper ALDRI!

Candyman

Og alt dette rotet pga. noen 20 år gamle valper som har somlet seg rett fra 3 år på SV-fakultet og inn på Tinget. Så nå sitter de i diverse departement og synser om lover og regler med like mye ballast i hodet som bikkjen min, og litt mindre livserfaring, mens de forteller oss andre hovrdan vi best mulig skal leve livene våre, for vi har jo ikke peiling.

Menmen...om noen år er vel Siv blitt statsminister, og Hansareklamen tilbake der den hører hjemme.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Superjack

Har følgende idè til tifo...
Bataljonen får Hansa til å sponse masse slike regnovertrekk, hvite sådan, og deler ut på de riktige setene på HANSA.
Så står det HANSA der selv om det ikke er lov...

Og det er lov, for det utalte Ansgar Gabrielsen da han var minister for forrige regjeringen og Bondevik styrte på for å fjerne alt som het synd, les alkohol, her i landet. :D
i taper ALDRI!

Rasmus_brann

Synts denne over her var en god ide'. Evt. mosaikk en gang.. Altså med sånn som det stod på setene før... Ps.Den nye designen på Brann.no var uvant..
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Alexåsane

Quote from: "espen"Ett bryggeri kan ikke reklamere hvis mer enn X% av omsettningen kommer fra alkoholholdige drikker. Hvis jeg ikke husker feil er det nummeret 40%.

SÃ¥ derfor kan noen bryggerier reklamere mens andre kan ikke.

svarte det spørsmålet ditt?


Joda, men ka annet enn enn øl har Borg?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Stalin

Borg blir vel eid av hansa?

Borg selger også 2 typer brus.

edit: Unnskyld, 3 inkludert ingefærøl

moffy_

jeg bare nevner det...
http://www.hansa.no/Pages/Article.aspx?id=2317
driter i hele hansa!! hjelper jo ikke om de støtter brann så lenge de elsker våre hatlag også!
ser frem til en stor sesong på frydenbøtribunen!!
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Northside

At Hansa sponser andre lag ser eg på som business og ikke kjærlighet til andre lag også. Du må huske at Hansa tjener fett på å reklamere i andre deler av landet enn bare bergen, og fotball er et perfekt reklame sted for den type marked som Hansa driver.

Du må huske at Hansa har sponset Brann siden 1928 og at Hansa og Brann hører sammen (Hansa og Bergen for å være presis).

Stalin

Quote from: "moffy_"jeg bare nevner det...
http://www.hansa.no/Pages/Article.aspx?id=2317
driter i hele hansa!! hjelper jo ikke om de støtter brann så lenge de elsker våre hatlag også!
ser frem til en stor sesong på frydenbøtribunen!!

mr-bolstad

Quote from: "Superjack"Har følgende idè til tifo...
Bataljonen får Hansa til å sponse masse slike regnovertrekk, hvite sådan, og deler ut på de riktige setene på HANSA.
Så står det HANSA der selv om det ikke er lov...

Og det er lov, for det utalte Ansgar Gabrielsen da han var minister for forrige regjeringen og Bondevik styrte på for å fjerne alt som het synd, les alkohol, her i landet. :D


mener jeg leste en gang at det er ulovlig hvis det er organisert.
mao det funker ikke å legge ut regnfrakker o.l
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Scally

Quote from: "mr-bolstad"mener jeg leste en gang at det er ulovlig hvis det er organisert.
mao det funker ikke å legge ut regnfrakker o.l


er ikke all tifo organisert da ??

KennethS

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "espen"Ett bryggeri kan ikke reklamere hvis mer enn X% av omsettningen kommer fra alkoholholdige drikker. Hvis jeg ikke husker feil er det nummeret 40%.

SÃ¥ derfor kan noen bryggerier reklamere mens andre kan ikke.

svarte det spørsmålet ditt?


Joda, men ka annet enn enn øl har Borg?


Det heter faktisk Hansa Borg.
tå på Brann

Alexåsane

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "espen"Ett bryggeri kan ikke reklamere hvis mer enn X% av omsettningen kommer fra alkoholholdige drikker. Hvis jeg ikke husker feil er det nummeret 40%.

SÃ¥ derfor kan noen bryggerier reklamere mens andre kan ikke.

svarte det spørsmålet ditt?


Joda, men ka annet enn enn øl har Borg?


Det heter faktisk Hansa Borg.


Ja det heter det, men Fredrikstad har "BORG" logoen ikke "Hansa Borg" på overtrekksjakken, e ikke sikker om de har den på drakten og.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Go Up