• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nystemten

Started by BrannBergen, June 05, 2005, 17:58:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannBergen

Koffor synger vi bare nystemten før kampen, og ikkje sånn liverpool synger you`ll never walk alone???
rann i Champions League!!

Northside

Vi har no gjort det før då selv om det ikke skjer ofte....

DJ_ADG

kofor skal vi gjøre det sånn Liverpool gjør det :?:

kofor skal vi ikkje gjøre det sånn vi gjør det?
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BrannBergen

Quote from: "DJ_ADG"kofor skal vi gjøre det sånn Liverpool gjør det :?:

kofor skal vi ikkje gjøre det sånn vi gjør det?


For Liverpool har verdens beste supportere, og vi burde se opp til de.
rann i Champions League!!

DJ_ADG

vil du gjøre sånn som Liverpool. Flytt te Liverpool.
Vi é Brann supportere, vi gjør det sånn Brann supportere gjør det.

SKal vi gjøre sånn som du vill, kopiere fra andre klubber mister vi identitenten som vi har. Det é bedre å starte sinne egne tradisjoner enn å kopiere fra andre.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

bernu

Quote from: "BrannBergen"
Quote from: "DJ_ADG"kofor skal vi gjøre det sånn Liverpool gjør det :?:

kofor skal vi ikkje gjøre det sånn vi gjør det?


For Liverpool har verdens beste supportere, og vi burde se opp til de.


DUST !!!  Brann har verdens beste supportere. Hvis du er sÃ¥ glad i Liverpool fÃ¥r du holde deg pÃ¥ forumet deres.
HANSA - Z

BrannBergen

Quote from: "DJ_ADG"vil du gjøre sånn som Liverpool. Flytt te Liverpool.
Vi é Brann supportere, vi gjør det sånn Brann supportere gjør det.

SKal vi gjøre sånn som du vill, kopiere fra andre klubber mister vi identitenten som vi har. Det é bedre å starte sinne egne tradisjoner enn å kopiere fra andre.
'



eg har ikje penger til å flytte dit.
rann i Champions League!!

brannsupporteren:-D

Nystemten hører med på brannkamp. Det er sånn det bør være. Koffor herme etter noen andre?
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

BrannBergen

Quote from: "brannsupporteren:-D"Nystemten hører med på brannkamp. Det er sånn det bør være. Koffor herme etter noen andre?



d må jo være lov å herme etter verdens beste klubb!!!
Hadde vi noen gang begynt å synge, da liverpool fansen sang da liverpool gikk av banen på stillingen 3-0 til milan?????
rann i Champions League!!

gamlefar

Hvis Brann hadde spilt i en Champions League finale kan jeg garantere at vi hadde sunget uansett hvor mye vi hadde ligget under.

BrannBergen

de gjør d jo hele tiden.
vi buer jo bare når vi ligger under.
rann i Champions League!!

Roffarne

Quote from: "BrannBergen"
Quote from: "DJ_ADG"kofor skal vi gjøre det sånn Liverpool gjør det :?:

kofor skal vi ikkje gjøre det sånn vi gjør det?


For Liverpool har verdens beste supportere, og vi burde se opp til de.


Og så sakser vi fra nabo-tråden:

Quote from: "BrannBergen"vi må jo ikje herme etter andren klubber, vi trenger jo en egen identitet.


Jeg får ikke dette til å rime.
Nu går alt så meget bedre.

rødesk

Quote from: "BrannBergen"Koffor synger vi bare nystemten før kampen, og ikkje sånn liverpool synger you`ll never walk alone???


Nystemten e bergens nasjonal sang og den skal synges!.. ikkje faen om vi skal begynne å synge you'll never walk alone!.. det kan engelskmennene fra england ta seg av!
oen må gå...!

mobli

Quote from: "rødesk"
Quote from: "BrannBergen"Koffor synger vi bare nystemten før kampen, og ikkje sånn liverpool synger you`ll never walk alone???


Nystemten e bergens nasjonal sang og den skal synges!.. ikkje faen om vi skal begynne å synge you'll never walk alone!.. det kan engelskmennene fra england ta seg av!


Nå var det vel aldri snakk om å synge "You'll never walk alone", men heller å synge Nystemten før, og under (ved slutten av) kampen.

Uansett, BrannBergen er har en tendens til å motsi seg selv. Her sier han at vi bør være mer som Liverpool sine supportere, mens i en annen tråd sier han at vi ikke skal herme etter andre... Forstå det den som kan.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

BrannBergen

vi skal ikkje herme etter klubber i norge, men i england e d greit...
rann i Champions League!!

rødesk

ka med neste Ã¥r?.. dÃ¥ e vi med i CL og dÃ¥ kommer jo storlagene pÃ¥ besøk, dÃ¥ merker jo de at vi har hermet!..  8)  
-Eg vil vertfall ikkje synge you'll never walk alone!
oen må gå...!

Brannfrelst

Enig med at nystemten bør synges oftere. "Byen e Bergen" er vel mer vårt svar på You`ll never walk alone?
2.10.07-Gullet kom hem!

rødesk

Quote from: "Brannfrelst"Enig med at nystemten bør synges oftere. "Byen e Bergen" er vel mer vårt svar på You`ll never walk alone?


helt enig der!.. byen e bergen e vårt svar på you'll never walk alone.. å begynne å synge en ny sang som sikkert ikkje mangen kan blir helt rart.. vist you'll never walk alone skal synges bør hele stadda synge med .. ikkje bare et få tall!
oen må gå...!

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"Enig med at nystemten bør synges oftere. "Byen e Bergen" er vel mer vårt svar på You`ll never walk alone?


Helt uenig! Nystemten er ikke som en annen "simpel" supportersang. Den er vår nasjonalsang og det skal være høytid å synge den. Den høytiden forsvinner hvis den synges for ofte. Jeg har før foreslått at den kan synges (i tillegg til den tradisjonelle før kampen) i sluttminuttene av kampene. Hvis alle og enhver skal starte den i løpet av kampene vil hele Nystemten bli utvannet. Vi har nok av andre supportersanger å fylle 90 minutter med!
Rød makt på Hansa!

Stalin

haha, du kaller You'll never walk alone en SIMPEL supportersang?   :lol:

Den sangen har vel kanskje mer sjel enn brann noensinne har hatt!

Nixon

Quote from: "Stalin"haha, du kaller You'll never walk alone en SIMPEL supportersang?   :lol:

Den sangen har vel kanskje mer sjel enn brann noensinne har hatt!


Jeg hadde ikke YNWA i tankene i det hele tatt når jeg skrev innlegget. Hvorfor skulle jeg det? Er jo ingen sang vi synger på Stadion. Tenkte på alle de andre supportersangene våre, og jeg skrev simpel i anførselstegn for å vise at jeg egentlig ikke mener de er simple. Men for å fremheve at Nystemten tross alt skiller seg ut fra de andre. Er en litt med høytidssang og bør som sagt ikke utvannes for mye.
Rød makt på Hansa!

BrannBergen

Den sangen har vel kanskje mer sjel enn brann noensinne har hatt![/quote]

Jeg hadde ikke YNWA i tankene i det hele tatt når jeg skrev innlegget. Hvorfor skulle jeg det? Er jo ingen sang vi synger på Stadion. Tenkte på alle de andre supportersangene våre, og jeg skrev simpel i anførselstegn for å vise at jeg egentlig ikke mener de er simple. Men for å fremheve at Nystemten tross alt skiller seg ut fra de andre. Er en litt med høytidssang og bør som sagt ikke utvannes for mye.[/quote]


d va eg som startet denne tråden takkk.
rann i Champions League!!

Nixon

Quote from: "BrannBergen"d va eg som startet denne tråden takkk.


Har vel ikke gått noen hus forbi. Men hvorfor nevne det her?
Rød makt på Hansa!

mobli

Quote from: "Stalin"haha, du kaller You'll never walk alone en SIMPEL supportersang?   :lol:

Den sangen har vel kanskje mer sjel enn brann noensinne har hatt!



Nystemten har mye mer sjel enn YNWA noensinne vil ha.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Yngve

Nystemten er det KUN Brann som brukar. YNWA vert brukt av altslags klubbar.

BrannBergen

ikkje kødd med You`ll never walk alone!!!
rann i Champions League!!

DJ_ADG

Quote from: "BrannBergen"ikkje kødd med You`ll never walk alone!!!


Yngve har et godt poeng, dette é noen av klubbene som bruker YBWA; Celtic Galsgow, Liverpool, AC Milan, Club Brugge, Borussia Dortmund  og Ajax plus MANGE andre.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BL

YNWA er ikkje en klubbsang lenger, er en fotballsang. Hvis folk skjønte den.
Hansa-
Felt Z

Stalin

Quote from: "mobli"
Quote from: "Stalin"haha, du kaller You'll never walk alone en SIMPEL supportersang?   :lol:

Den sangen har vel kanskje mer sjel enn brann noensinne har hatt!



Nystemten har mye mer sjel enn YNWA noensinne vil ha.
:lol:

Northside

Vi trenger IKKE å synge "You`ll never walk alone" her!
Gidder ike argumentere hvorfor, det har andre fikset...

Green shirt mush

det var vel ikke mer enn ett tiår eller to siden ynwa runget på SS også...
i!
ACAB

rødesk

Quote from: "BrannBergen"ikkje kødd med You`ll never walk alone!!!


Heller det enn Ã¥ kødde med Nystemten.. eg reiner med at du e en ekte bergenser Ã¥ vil ikkje bytte ut YNWA med Nystemten?..  Er selv Liverpool supporter men aldri YNWA pÃ¥ stadda! Det kan eg som alle andre gjøre pÃ¥ anfield og mangen andre fotball stadioner i europa!
oen må gå...!

BrannBergen

Quote from: "rødesk"
Quote from: "BrannBergen"ikkje kødd med You`ll never walk alone!!!


Heller det enn Ã¥ kødde med Nystemten.. eg reiner med at du e en ekte bergenser Ã¥ vil ikkje bytte ut YNWA med Nystemten?..  Er selv Liverpool supporter men aldri YNWA pÃ¥ stadda! Det kan eg som alle andre gjøre pÃ¥ anfield og mangen andre fotball stadioner i europa!


Eg har aldri sagt at vi skal synge YNWA på stadda, eg har bare sagt at vi skal synge nystemten mer enn vi gjør no!!!
Men eg mener fremdelses at INGEN skal kødde med You`ll never walk alone!
rann i Champions League!!

rødesk

OK... eg har sikkert misforstott litt.. Ingen skal kødde med YNWA, det er jeg enig i, men ingen skal vertfall kødde med Nystemten!
oen må gå...!

Stalin

Quote from: "rødesk"
Quote from: "BrannBergen"ikkje kødd med You`ll never walk alone!!!


Heller det enn Ã¥ kødde med Nystemten.. eg reiner med at du e en ekte bergenser Ã¥ vil ikkje bytte ut YNWA med Nystemten?..  Er selv Liverpool supporter men aldri YNWA pÃ¥ stadda! Det kan eg som alle andre gjøre pÃ¥ anfield og mangen andre fotball stadioner i europa!

Aldri You'll never walk alone på stadion pga den er allerede brukt,
men nystemten < YNWA .. klart!

Nystemten er jo en grusom sang!

BrannBergen

e d noen som e for å synge nystemten ca 5 min før slutt neste kamp mot rbk?????
rann i Champions League!!

Stalin

Ingen som har sagt du har sagt det...

Green shirt mush

vittig diskusjon dette her..........anal anal
i!
ACAB

BrannBergen

e d noen som e for å synge nystemten ca 5 min før slutt neste kamp mot rbk?????
rann i Champions League!!

SKB e BEST!!!

Det e utrolig tøft når hele stadion (sammen med gåsehuden) reiser seg for å synge Nystemten! Då hører du trøkket mye bedre enn når en artist fremfører den før kampstart.. Eg e med!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Estranged

Denne har sikkert folk sett før, men likevel...

Du kan si hva du vil om Njøten og gjengen, men Nystemten med disse her... Der har du pauseunderholdning!

http://www.big-boys.com/articles/simplythebest.html
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Yngve

Quote from: "BrannBergen"e d noen som e for å synge nystemten ca 5 min før slutt neste kamp mot rbk?????


Nei. Nystemten skal syngast fyrst og fremast før kampstart. Byrj fyrst med å få folk med på dette. Deretter så skal nystemten syngast spontant om me gjer ein sjeldan god kamp, jamfør Malmø og lsk.

Charlie Winters

Eg e helt enig med BrannBergen, vi bør synge Nystemten oftere!
RANN vinner!

Go Up