• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Alle mann til STAVAVNGER!!!

Started by Timbaa, June 01, 2005, 15:58:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Timbaa

Hva skal vi gjøre, norges mest populære fotball lag, med en sjel så sterk at den vekker en fanden selv i folk som hverken bor eller tilhører nasjonen Bergen, mandagskamp på mandagskamp...

Begynner å bli drittlei bortekamper som bare må vike for hverdagslivet for min del. Men nå er jo sommeren her, ihvertfall i skrivende stund, håper så mange så mulig lar hverdagen ligge å hiver seg med til Stavanger for å støtte Brann i en kamp som kan blir utrolig viktig(Med tanke på Rosenborg hjemme deretter, og tabell situasjonen)

Min oppfordring er, selg unger, snu ræven til arbeidsgiver, pakk rompetasken og sett kursen sydover!!

Stavanger here we come, og det skal de få føle på kroppen!!
ansa Z

johsmag

Jeg er med! Fyll opp svingen med syngende supportere. (og husk, ta med flagg!)

SKB e BEST!!!

Eg kommer også! Satser på å ta med et flagg og eventluelt andre ting..me får sjå
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

fanagutt

Jeg kommer, men ser ikke hvordan jeg skal få billett. Vet at det var en link om det, men om jeg ikke resier emd båten, hvordan får jeg billett blant oss??
rann

brannfrik

det ordner seg alltids.. eg reiste nedover i fjor tre dager før båten kom og eg kjøpte billetter på puben der nede ( checkpoint charlie. ) dessuten e stavanger verdenskjent for sine patetiske vakter. hvis du bare stiller opp i branndrakt blir du dyttet inn i bortesvingen uansett om du har billett på vip'en. til nød kan du jo ringe bbb eller billettservice for å fikse billett før du reiser nedover.spiller neppe noen stor rolle om du står i øvre eller nedre del av svingen. tror det kommer til å være brannsupportere over hele linjen akkurat som i fjor..

enavgutta

Hva med TIFO på Viking kampen. .Har noen tenkt på det i disse TIFO dager? ;-)

Northside

Quote from: "johsmag"Jeg er med! Fyll opp svingen med syngende supportere. (og husk, ta med flagg!)


Flagg skal det bli!  meg og noen kompiser (i det såkalte Brann Ultras) tar sikkert med en del flagg, her er også mulighet for å kjøpe flagg.  ca 100kr.

Mer info se: http://adg.6.forumer.com/

Der ligger det bilder av noen flagg + du kan få mer info :wink:

DJ_ADG

skal bli en gøyt å dra te Stavanger. Hadde vært fett dersom tifo gruppen kunne malt et teskt banner. og kansje ta med noe av det som var igjen av ballongene ettre 16.mai.  Og gjrene fikse kreppruller og konefetti kanoner.

Personelig tar eg med med flagg og kansje noen poser med klippe konfetti.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up