• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sang til Martin Andresen

Started by kaj eskelinen, May 31, 2005, 09:54:27 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

For dere som får gleden av faktisk å gå på kamper; er denne innført? Andresen får en kanonsang!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kirk

Flytter denne sangen over fra Migen-tråden
Tror det kunne funket bra med Grei sin versjon:

Melodi: Volare (Vieira)

Andresen, Woah-oh ,
Andresen, Woah-oh-oh-oh ,
Han har feil dialekt,
er ellers helt perfekt

C@Bøe_79

Har gjort en liten forandring på sangforslaget "mitt":

Melodi: fraglene

Andresen er vår mann,
kriger hele dagen lang.
Kongen er i gang, (klapp klapp)
for vårt SK Brann! (klapp klapp)
for vårt SK Brann! (klapp klapp)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Badois

Tror aldri at fraglene kommer til å funke på stadion. tror ikke den kommer til å funke noe bra som supporter sang. den volare sangen derimot. den synes jeg er ferdig arbeid og er bare til å dra igang på stadda
rann!!!!!

Badois

Tror aldri at fraglene kommer til å funke på stadion. tror ikke den kommer til å funke noe bra som supporter sang. den volare sangen derimot. den synes jeg er ferdig arbeid og er bare til å dra igang på stadda
rann!!!!!

Candyman

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "soma"Vi har Norges nummer 1, Martin han er kommet hem, Spiller bridge i kjelleren, på banen e han hevneren,

Martin han e stor og svær, trengar kje maskingevær, sloss til fienden e dø, ja Martin han e pisse sprø,



Min stemme går til dette.. synes det var artig.. fin melodi, og noe vi absolut bør kunne lære oss!

Opplest og vedtatt ja...
Kongesang! Alle kan denne melodien, den er erkebergensk og den funker bra med tempoet. Og at den avsluttes med "pissesprø", det er jo genialt! Blir jo villt!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

C@Bøe_79

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "soma"Vi har Norges nummer 1, Martin han er kommet hem, Spiller bridge i kjelleren, på banen e han hevneren,

Martin han e stor og svær, trengar kje maskingevær, sloss til fienden e dø, ja Martin han e pisse sprø,



Min stemme går til dette.. synes det var artig.. fin melodi, og noe vi absolut bør kunne lære oss!

Opplest og vedtatt ja...
Kongesang! Alle kan denne melodien, den er erkebergensk og den funker bra med tempoet. Og at den avsluttes med "pissesprø", det er jo genialt! Blir jo villt!!



Ja, for der passet jo "sloss til fienden e dø" virkelig inn i melodien..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Kirk

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "soma"Vi har Norges nummer 1, Martin han er kommet hem, Spiller bridge i kjelleren, på banen e han hevneren,

Martin han e stor og svær, trengar kje maskingevær, sloss til fienden e dø, ja Martin han e pisse sprø,


Ja, for der passet jo "sloss til fienden e dø" virkelig inn i melodien..

Go Up