• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bengt S oppskrytt?

Started by jegløh, May 31, 2005, 09:34:38 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann/Bergen

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Brann/Bergen"
Quote from: "jegløh"
Forvillet deg eller?? Kem heier du på egentlig?? Ikkje kom her å si at Bengt ikkje e god. Okey, enig at han ikkje alltid spillerl ike bra og til tider er litt usynlig. Men d sier jo sitt når han klarer å lage 3 mål helt på egenhånd utne problemer, med 2-3 motstandere foran.


Når scoret han 3 mål på egenhånd uten problemer med 2-3 motstandere foran.
Det må da lov å komme med litt konstruktiv kritikk mot våre egne spillere også.


Lillestrøm kampen kanskje? Klart d e lov, men alle vet jo at Bengt er god nok, e jo ikkje vanskelig å se. Han bøtter jo inn med mål.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Kristin

Quote from: "Brannjento"Blir helt frustrert nåe eg leser dette her!!
Er jo helt tragisk at noen finner på å hetse Tippeligaens beste spiller!!!!!!!!!!!!!!!
Greit at han kanskje ikke var helt på topp på søndag men han har jo fått vist ka han e god for....
Han avgjorde ALENE kampen mot Lillestrøm, cupfinalen..... d sier bare noe av ka han e god for...
Sier bare klapp igjen og vent til han kommer i form, ingen kan stoppe han da.......
Det vet alle!!!!!!!!!!!!!!!


han avgjorde jo egentlilg lyn kampen også med at han var med på utvisningen
straffe
3.målet...

denne mannen har gitt oss myyyyye
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Motyka

Quote from: "Brann/Bergen"
Lillestrøm kampen kanskje? Klart d e lov, men alle vet jo at Bengt er god nok, e jo ikkje vanskelig å se. Han bøtter jo inn med mål.


Han puttet 3 greie mål mot LSK ja, men egenhånd er jo virkelig drøyt.
Selvsagt er han god nok, men ingen frelser, dere er jo helt blindet av målene hans.
BS er også ett gult kort unna karantene etter at han har har fått to idiotiske gule kort for munnbruk og for å sparke bort ballen. Vet han ikke at det er lov å tenke når han er på gressmatten?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

BL

Quote from: "jegløh"Innlegget mitt har åpenbart fengslet folk.
Mang av BS sine mål har vært fra en possisjon de fleste ville scoret på, samt tre av hans bommer har vært fra en possisjon de fleste ville scoret på (VIF, TIL og FFK).

Et annet punkt som jeg glemte er at fyren har problemer med å skjønne de deler av regelverket som har med offside å gjøre. Gang på gang har han full overblikk over forsvarslinjen for så likevel stå i offside. Lurer på hvorfor ikke Martin A ber ham med på bridge-spill. Har og hørt at han ikke forstår MIM`s krisemøter.

Vet at Brugge-fansen overlevde greit uten han.


Eneste grunnen til at innlegget ditt har fengslet folk er pga det er latterlig dumt!!

De har vært fra en posisjon der de fleste kunne fått ballen i mål?

Klart eg og kunne fått ballen i mål slik som Bengt mot VIF og Sogndal (...) hvis eg hadde hatt skuddfoten hans, klart eg kunne fått ballen i mål slik han gjorde mot Stabæk i semien og Lyn i finalen (...) hvis eg hadde hatt styrken hans, kunne og spilt som han gjorde sammen med Winters mot Aalesund (...) hvis eg hadde hatt teknikken og spilleforståelsen som han har, og eg kunne så klart scoret 8 mål i løpet av 9 kamper hvis eg hadde vært like jævla god som han!! Men det er nok veldig få som er.
Hansa-
Felt Z

Motyka

Quote from: "Kristin"

han avgjorde jo egentlilg lyn kampen også med at han var med på utvisningen
straffe
3.målet...

denne mannen har gitt oss myyyyye


Var vel strengt tatt dommeren som avgjorde Lyn kampen for oss. Han ble felt utenfor 16meteren, og 3. målet var så dårlig plassert at det måtte en tabbe fra Al Habsi til for at den skulle gå i mål.
Jeg kan gjerne vente til han kommer i form, men gidder ikke klappe igjen i mellomtiden.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Hoppetuss

Motyka skrev:
"Selvsagt er han god nok, men ingen frelser, dere er jo helt blindet av målene hans."

Blindet av målene hans...Hva er viktigere enn mål? Fortell.

johsmag

Quote from: "jegløh"Blir vel en del som kommer til å måtte hvile etter å ha lest dette innlegget, men jeg skriver det likefullt; Bengt S er ikke så god som folk mener og ønsker.

Faktumet at han scorer en god del mål kan ikke legges skjul på. Men det er aspekter ved hans spill som ergrer meg veldig.

For det første mener jeg at ballfølelsen er rett og slett elendig. Ikke bare har han Norges hardeste ballmottak, han er stadig vekk blitt observert i å trakke på ballen når han fører. Og hva i helvete var den frispillingen til Raymond (som kunne vært alene med keeper forrige kamp).

Jeg er veldig glad han spiller i Brann for reservene er vesentlig svakere, men hvis han er aktuell for landslaget er det et elendig landslag. Robbie W er i mine øyne av en helt annen klasse.


No må vi faen meg gi oss. Sæternes er da virkelig ikke den komplette spissen, men i så fall hadde no han vært i verdensklasse.

Han har noen sinsyke rykk som gjør at han kommer forbi forsvaret. Desuten har han styrken til å dra seg forbi.
Eksempel: det siste målet han scoret mot lyn. Winters legger et bra inlegg forran keeper. Sæternes som har to forsvarsspillere på seg greier å rykke to skritt forran de, og BANG....
Målet mot vålerenga hvor han kommer alene mot keeper med to forsvarspillere tett oppi ryggen, skyter fra 16 meter og bang i krysset.
Og lobben han gjorde mot Lillestrøm sist.... frysninger så elegant.

Noen som har lyst å vedde imot at Sæternes ikke blir toppscorer i tippeligaen i år??? Satser gladlig penger på det!

johsmag

Sorry. Jeg vedder på at han blir toppscorer :D

Motyka

Quote from: "johsmag"Noen som har lyst å vedde imot at Sæternes ikke blir toppscorer i tippeligaen i år??? Satser gladlig penger på det!


Nei, jeg tar ikke imot dette veddemålet da jeg er HELT enig med deg, han blir nok IKKE toppscorer i tippeligaen i år. Men sikkert mange som vil vedde med deg.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

naitsirk

Som so mange andre her inne meine so e detta ein tåpelig debatt.
Og johsmag elle ka du heite, ikkje kom å snakk om saklig debatt når 90 % av innlegga dine e negativt lada og sikta mot toppscoraren.

Kvifor tar du ikkje winters elle kvisvik?
Kvisvik har vore ein ordinær spelar det meste av sesongen, og han har no ein større kult status enn sæternes.
Winters har vel heller vore sånn som han va fyrsta året i brann, med enkelte gode kampar.
Men både winters og sæternes har vore ein del skada, og ingen av dei e i skikkelig form endå.
Då ser noe eg da som eit kvalitetsteikn at dei scorer so pass mange mål.

Eg har irritert meg grønn øve sæternes sin mangel på jobbing og onside, men da va i fjor.
I år e han på hugge heile tida og alltid farlig.
Synst du forresten at henry har vore so god i år og elle??
Middelmådig sesong, men scora vel 25 mål.

Og nevn ein spiss i tl som har scora meir enn 5 mål i år (ikkje nevn berre for han e ikkje fotballspelar)

Brannmann rob

Sæternes scorer mål!!! så enkelt er det..

naitsirk

sorry johsmag, feil person.

Kritikken var sikta mot Motyka

farzn

HAHAHAHAHAHA :lol:

Gå te sjøs folkens! Vi Brannfans har visst alt for lite å klage på om dagen!!

Alexåsane

Bengt S oppskrytt?
Svar: Nei!

Nok om den saken.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Lurkin

Hahaha, fy flate så folk skal klage.

Han har scoret 3 mål i en cupfinale på Brann og 5 mål i en 16. mai kamp på under 1 år.

Etter min mening er han allerede gått inn i historiebøkene til Brann som en av de bedre gjennom tidene. Hva vil folk egentlig ha? 2 Robbier? Vi har Tippeligaen's toppscorer og den Tippeliga-spilleren som har flest assist på topp. Konklusjon: Beste spissparet i Norge.

Idioten-som-startet-tråden: Hva vil du ha? En som scorer MER? De 2 siste målene mot LSK fikk vi pga Bengt har en enorm fysikk, vilje og avslutningsegenskap. Og så hva om han scorer "enkle" mål? Skal han løpe tilbake til midtbanen med Ronaldinho-teknikken sin, sende en pasning med Beckham-foten sin, ta i mot ballen igjen med Henry-nedtaket sitt etter Ljungberg-løpet og avslutte med Ronaldo-avslutningen hans?

Er ikke ofte jeg er sint på andre Brann-fans, men dra til helvete.
Berømte Brann fra Bergen

jegløh

Hadde egentlig ikke tenkt å delta lengre, men siden tråden er kommet vesentlig lengre enn jeg trodde hiver jeg meg på igjen.

Har Ã¥penbart fÃ¥tt to meningsfeller siden sist i johsmag og Motyka. Fint det.  Spesiellt Motykas poeng ved at BS gjennom ren idioti er ett gult kort unna karantene er godt. Hva mener andre om akkurat det?

Men for å klarlegge mitt syn: BS er blant SKBs to beste spisser (nr 2 etter suverene RW). Ville ikke solgt han uten en like god erstatter kom. Kan godt bli toppscorer i år (riktignok som følge av RW).

Synes jeg BS er perfekt? Nei, veldig langt derifra. Ergrer meg ofte over ting han gjør. Og derfor: Hvorfor i helvete er det ikke rimelig å lufte det i dette forum? Skal vi bare diskutere hvor fint alt er? Er forresten en Newcastle United supporter som synes Steven G er for øyeblikket verdens beste midtbanespiller uten at han heller er feilfri.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

naitsirk

seie kanskje litt når du synst s gerrard e verdens beste spelar!!!!!!!

jegløh

Quote from: "naitsirk"seie kanskje litt når du synst s gerrard e verdens beste spelar!!!!!!!


Fengslende skrevet. Mange gode poeng. Virkelig gitt oss mye å tenke over.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Superjack

Sæternes er for dyr, er for dyr er for dyyyyr.
Samme melodi som Sæternes scorer mål...
i taper ALDRI!

Nixon

Quote from: "jegløh"Synes jeg BS er perfekt? Nei, veldig langt derifra. Ergrer meg ofte over ting han gjør. Og derfor: Hvorfor i helvete er det ikke rimelig å lufte det i dette forum? Skal vi bare diskutere hvor fint alt er?


Selvsagt kan man diskutere slike ting og starten på denne tråden var egentlig helt grei. For selvsagt har Sæternes ting han må jobbe med. Faktisk også det å skåre mål da han tross alt har bommet på noen rimelig store sjanser.

Men da det første uungåelige "Patetisk og kritisere Sæternes!!!-innlegget" kom skled hele debatten ut. Noe du nok må ta din del av skylden for.

Og bare så det er klart: Vi diskuterer egentlig veldig lite hvor fint alt er!:)
Rød makt på Hansa!

KennethS

Disse som sitter her og skriver at Sæternes e oppskryt e ikkje annet en anglofile supportere som har Brann som b-klubb for sitt engelske lag. Disse idiotene har vel spisser som Drogba, Van Nistelrooy, Henry som sine store helter og ut i fra dette slenger drit om Sæternes. Tipper de e like tragisk som lederen for liverpool supporter klubb i Norge som etter kampen på stadion i 1997 klarte og sammenligne Brann Stadion med Anfield og på den måte trakke nedpå Brann, fyren eier slik som disse totalt fravær av klubbfølese. Forundrer meg ikkje om disse folkene sto i Liverpool drakt på stadion i 97' slik som mange andre idioter i denne byen.
tå på Brann

Xminator

Har egentlig bare en ting å si nå: Ikke for trollet. Det er minst 3 kontoer her som gikk inn i denne tråden med mindre enn 3 innlegg. Enkelt og greit.

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

jegløh

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jegløh"Synes jeg BS er perfekt? Nei, veldig langt derifra. Ergrer meg ofte over ting han gjør. Og derfor: Hvorfor i helvete er det ikke rimelig å lufte det i dette forum? Skal vi bare diskutere hvor fint alt er?


Selvsagt kan man diskutere slike ting og starten på denne tråden var egentlig helt grei. For selvsagt har Sæternes ting han må jobbe med. Faktisk også det å skåre mål da han tross alt har bommet på noen rimelig store sjanser.

Men da det første uungåelige "Patetisk og kritisere Sæternes!!!-innlegget" kom skled hele debatten ut. Noe du nok må ta din del av skylden for.

Og bare så det er klart: Vi diskuterer egentlig veldig lite hvor fint alt er!:)
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Nixon

Quote from: "jegløh"


Både ja og nei. Kritiserer du Miller eller Sæternes blir du kalt en idiot.
Henger du derimot ut Sanne eller Knudsen får du straks mange venner!:)
Rød makt på Hansa!

Stoffi

Quote from: "jegløh"Selvsagt kan man diskutere slike ting og starten på denne tråden var egentlig helt grei. For selvsagt har Sæternes ting han må jobbe med. Faktisk også det å skåre mål da han tross alt har bommet på noen rimelig store sjanser.

Men da det første uungåelige "Patetisk og kritisere Sæternes!!!-innlegget" kom skled hele debatten ut. Noe du nok må ta din del av skylden for.

Og bare så det er klart: Vi diskuterer egentlig veldig lite hvor fint alt er!:)
[/quote]

Selvfølgelig kan vi diskutere. Alle har sin mening, men alle er ikke enige. I denne saken, så hører du til det meget lille mindretallet.
Bengt Sæternes leverer varene, han slår til plutselig, og har genialt rykk og skuddfot, for ikke å snakke om målteft.
For min del, så holder det i bøttevis, for det funker som f.

Usaklige innlegg mÃ¥ du tÃ¥le, for det finnes nok av usaklige mennesker i dette forumet. Jeg respekterer din mening, men er totalt uenig og skriver derfor ting som backer opp om min mening, liksom du gjør og de fleste andre.  :)  
Ingen er mindre brannsupporter fordi de har en annen mening.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

enavgutta

Stoffien.. Godt å se deg i gang igjen på forumet ! Get going!

Lurkin

Vi har Bengt og Robbie. Drit i hvem som er best av de, de er de beste sammen. Bengt greier seg fint uten Robbie, det så vi i andre omgang på 16. Jeg bare lurer på hvorfor noen skal klage på absolutt alt? Er det visse kriterier man må ha for å være Brann-fan?

Og for å støtte jegløh på den delen jeg enig med han i: Heia Newcastle!
Berømte Brann fra Bergen

Motyka

Quote from: "lovebrann4ever"

om du mener dette som du skriver her så FUCK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ganske skremmende at man ikke kan komme med konstruktiv kritikk om spillerne på Brann uten å bli hudflettet her på forumet.
Ser ut som det  bare er johsmag, jegløh og meg selv som tør Ã¥ si noe negativt om Bengt Sæternes.
Akkurat nå er jeg glad for at dette er et anonymt forum, og det tror jeg nok johsmag og jegløh også er.
Er det bare meg som får assosiasjoner til Nazi-Tyskland?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Stoffi

Quote from: "Motyka"
Quote from: "lovebrann4ever"

om du mener dette som du skriver her så FUCK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ganske skremmende at man ikke kan komme med konstruktiv kritikk om spillerne på Brann uten å bli hudflettet her på forumet.
Ser ut som det  bare er johsmag, jegløh og meg selv som tør Ã¥ si noe negativt om Bengt Sæternes.
Akkurat nå er jeg glad for at dette er et anonymt forum, og det tror jeg nok johsmag og jegløh også er.
Er det bare meg som får assosiasjoner til Nazi-Tyskland?


Hvis du leser flere innlegg fra denne personen, så ser du at hun har ganske så ekstreme utrykk uansett hva hun mener, så ta det med en klype salt.

Alle her tør å si det de mener, saken er at det bare er dere tre av de som har lest innlegget, som mener det samme som dere. Sånn er det bare, og vi vet hva dere mener, og vi har sagt at vi ikke er enig og argumentert for våre syn.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

janjan

Quote from: "Motyka"
Ganske skremmende at man ikke kan komme med konstruktiv kritikk om spillerne på Brann uten å bli hudflettet her på forumet.
Ser ut som det  bare er johsmag, jegløh og meg selv som tør Ã¥ si noe negativt om Bengt Sæternes.
Akkurat nå er jeg glad for at dette er et anonymt forum, og det tror jeg nok johsmag og jegløh også er.
Er det bare meg som får assosiasjoner til Nazi-Tyskland?

Du er jo mer fintfølende/paranoid enn Bernt Hulsker og Jan Derek Sørensen til sammen.

Cogito

 have a dream!

Motyka

Quote from: "Cogito"


Hvorfor kaller du deg ikke heller Joseph Göbbels?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Ricky

Quote from: "Motyka"
Er det bare meg som får assosiasjoner til Nazi-Tyskland?


Hvis vi jatter med, gir du deg da?

Sæternes er faktisk en rævva spiss. 18 mål på 19 serie- og cupkamper er for dårlig hvis du skal spille for Brann, dessuten er alle målene vært 'ferdigscoret' eller tvilsomme offsideavgjørelser. Han eier ikke teknikk, eller andre relevante ferdigheter for den jobben han skal gjøre. Står alltid i offside. Og han takler ikke det våte, elendige gressteppet på Stadion. I tillegg burde helst Arve Walde ha spilt spiss istedetfor Sæternes.
Mjelde bør gå.

runarnormann

Sæternes sprekker, sÃ¥ enkelt er det bare.  Han er ikke sÃ¥ god som folk vil ha det til og har bÃ¥de RW og midtbanen til Brann Ã¥ takke for at han har scoret sÃ¥pass med mÃ¥l.  Jeg er blant dem som mener Brann aldri burde kvittet seg med Runar Normann.  Husk dette er mannen som felte Newcastle!

Sæternes sangen er forresten så lite original og kjedelig at den får "skandale" ropene til idiotene på Store Stå til å minne om 'You'll Never Walk alone'

Nemesis!  Jeg vet hvem du er, og hvor du bor...
egenden Alf Dahl

Motyka

Quote from: "runarnormann"Sæternes sprekker, sÃ¥ enkelt er det bare.  Han er ikke sÃ¥ god som folk vil ha det til og har bÃ¥de RW og midtbanen til Brann Ã¥ takke for at han har scoret sÃ¥pass med mÃ¥l.  Jeg er blant dem som mener Brann aldri burde kvittet seg med Runar Normann.  Husk dette er mannen som felte Newcastle!

Sæternes sangen er forresten så lite original og kjedelig at den får "skandale" ropene til idiotene på Store Stå til å minne om 'You'll Never Walk alone'

Nemesis!  Jeg vet hvem du er, og hvor du bor...


Vi vet vel alle at dagen kommer da "idiotene" på Store Stå vil ta i bruk sin sofistikerte "Skandale" låt mot Sæternes.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Så får vi se om Mod er oppgavene voksen denne gangen også :)

Motyka

Quote from: "Xminator"Så får vi se om Mod er oppgavene voksen denne gangen også :)


Hadde jo vært helt i Joseph Göbbels ånd det å drive å sensurere tråder som kanskje vil åpne noen øyne.

Jeg er stolt over at elblotto, johsmag, jegløh, runarnordmann og meg selv tør å gå litt imot strømmen her på forumet.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

naitsirk

ja da e jo tøft å gå mot strømmen!!!!!!!!!!!

litt som på barneskulen, då da va tøft å vera mot alt som alle andre likte

oppedal

Quote from: "runarnormann"Sæternes sprekker, sÃ¥ enkelt er det bare.  Han er ikke sÃ¥ god som folk vil ha det til og har bÃ¥de RW og midtbanen til Brann Ã¥ takke for at han har scoret sÃ¥pass med mÃ¥l.  Jeg er blant dem som mener Brann aldri burde kvittet seg med Runar Normann.  Husk dette er mannen som felte Newcastle!


Han felte kanskje Newcastle, men hvem feller han i dag?
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

monzilla

og helt tilfeldig så har disse personene akkurat registrert seg. men hva faen, det har jo du også. nei, det må jo være en tilfeldighet.

skjønner ikke hva maset er, en spiss skal score mål. scorer ikke spissen gjør i teorien ikke spissen jobben sin. scorer spissen så er det ikke noe å mase over.

Motyka

Quote from: "naitsirk"ja da e jo tøft å gå mot strømmen!!!!!!!!!!!

litt som på barneskulen, då da va tøft å vera mot alt som alle andre likte


Hvilken barneskole gikk du på din klovn?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nixon

Quote from: "Motyka"Jeg er stolt over at elblotto, johsmag, jegløh, runarnordmann og meg selv tør å gå litt imot strømmen her på forumet.


Ikke skryt! Du går jo ikke imot strømmen. De fleste her er enige om at Sæternes ikke er den beste tekniske spilleren som har spilt i Brann. At han har ting han må jobbe med. Men som du selv skriver i ditt første innlegg i denne tråden: "Vil kan vel være enige om at dette kan vi fint leve med så lenge Super-Bengt lever opp til sangen sin."

Det er ingen uenige i. Og der har du den strømmen...
Rød makt på Hansa!

Motyka

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Motyka"Jeg er stolt over at elblotto, johsmag, jegløh, runarnordmann og meg selv tør å gå litt imot strømmen her på forumet.


Ikke skryt! Du går jo ikke imot strømmen. De fleste her er enige om at Sæternes ikke er den beste tekniske spilleren som har spilt i Brann. At han har ting han må jobbe med. Men som du selv skriver i ditt første innlegg i denne tråden: "Vil kan vel være enige om at dette kan vi fint leve med så lenge Super-Bengt lever opp til sangen sin."

Det er ingen uenige i. Og der har du den strømmen...


Med strømmen mener jeg nok heller at de fleste kan kritisere Sanne og Knudsen, men når man sier noe imot BS f.eks så blir man hudflettet. Er vel lov å ikke alltid være med i saueflokken?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nixon

Quote from: "Motyka"Med strømmen mener jeg nok heller at de fleste kan kritisere Sanne og Knudsen, men når man sier noe imot BS f.eks så blir man hudflettet. Er vel lov å ikke alltid være med i saueflokken?


Hvis man bare overser de mest intense ikke-kødd-med-Sæternes-din-idiot-fjortissene i denne tråden så er de fleste egentlig ikke så uenige.
Men for å stille et spørsmål her: Hvilken spiss fra TL ville dere heller hatt i Brann da?
Rød makt på Hansa!

Motyka

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Motyka"
Hvis man bare overser de mest intense ikke-kødd-med-Sæternes-din-idiot-fjortissene i denne tråden så er de fleste egentlig ikke så uenige.
Men for å stille et spørsmål her: Hvilken spiss fra TL ville dere heller hatt i Brann da?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

runarnormann

Jeg har skiftet mening.  Sæternes er ikke bare en enestÃ¥ende spiller han bør ogsÃ¥ bli KAPTEIN for Brann.  Stiller meg bak bondeknøllet Mjelde med at alle er bedre kapteinsemnet enn Andresen.  Mannen er jo østlending for svarte!

For halvaper som Nemesis og co.  Dette innlegget er ironisk!
egenden Alf Dahl

Skotten

Vil debattantene kunne gjøre rede for hvorfor de dukker opp her på omtrent samme tid, er helt enige og til og med er oppkalt etter Brannflopper? Nei, ingen fatalisme takk.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Cogito

Motyka: I want to buy a discussion.
 have a dream!

Xminator

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Motyka"
Hvis man bare overser de mest intense ikke-kødd-med-Sæternes-din-idiot-fjortissene i denne tråden så er de fleste egentlig ikke så uenige.
Men for å stille et spørsmål her: Hvilken spiss fra TL ville dere heller hatt i Brann da?


Jo, han er akkurat så jævla god som mange vil ha det til. Han har den egenskapen veldig få andre spisser har - han scorer faktisk mål. Hva spillere som �rst og Iversen gjør på landslaget får du ta opp med Hareide. Fakta er at landslaget tok ut 1 (en) spiss som har noenlunde målteft. Bare så synd Frode Johnsen ikke har vist den målteften til nå i år.

Du får ikke bedre angripere enn Sæternes i Norge. Ferdig med den.

Go Up