• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bengt S oppskrytt?

Started by jegløh, May 31, 2005, 09:34:38 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nemesis

Quote from: "runarnormann"

Nemesis!  Jeg vet hvem du er, og hvor du bor...


Hva skal det bety?  At vi har nådd nye høyder for usaklighet her inne?

men men , siden du vet hvor jeg bor er det bare til å svinge innom på en kopp kaffe, men hvis du skal fortsette med dine usakligheter så kan jeg ikke garantere deg at kaffen du får servert er avføringsfri..........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Skotten

Quote from: "Nemesis"
Quote from: "runarnormann"

Nemesis!  Jeg vet hvem du er, og hvor du bor...


Hva skal det bety?  At vi har nådd nye høyder for usaklighet her inne?

men men , siden du vet hvor jeg bor er det bare til å svinge innom på en kopp kaffe, men hvis du skal fortsette med dine usakligheter så kan jeg ikke garantere deg at kaffen du får servert er avføringsfri..........


Bæsjer du i kaffien hans så fortjener dere hverandre :-) Jeg personlig tipper du bor i Bergen, Nemesis, får du noe trøbbel så bare gi en lyd.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Lurkin

^^jeg er med også hvis det trengs... få en moderator til å sjekke IP-adressen på disse gnomene, vedder på at alle er fra samme sted.

Quote from: "Motyka"
Berømte Brann fra Bergen

Stoffi

Quote from: "runarnormann"Sæternes sprekker, så enkelt er det bare.  Han er ikke så god som folk vil ha det til og har både RW og midtbanen til Brann å takke for at han har scoret såpass med mål.  Jeg er blant dem som mener Brann aldri burde kvittet seg med Runar Normann.  Husk dette er mannen som felte Newcastle!

Sæternes sangen er forresten så lite original og kjedelig at den får "skandale" ropene til idiotene på Store Stå til å minne om 'You'll Never Walk alone'

Nemesis!  Jeg vet hvem du er, og hvor du bor...


Du er vel ikke tilfeldigvis den ekte Runar Normann? Meningene dine minner nemlig om en viss tulling som spilte på Brann ved navn Runar Normann, som du fremhever.

Lenge siden du har vært på Stadion? Hansa har en tendens til å brøle "Skandale" i tillegg til SS.

Denne tråden bør stenges asap.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up