• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny spiss på vei?

Started by arild, May 30, 2005, 17:05:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DonCorlione

rann + Hansa = Ekte Bergenser

lovebrann4ever

Hvis han er så "jævlig flink" burde du kanskje vite hva han heter? Og han burde absolutt spilt i en bedre klubb enn Ross County. Tipper du ikke engang visste det...
jeg vet mer enn du noen gang kommer til å gjøre......!!!! det ligger i genene til en Winters å vere jævla god... samme som Bengt Sæternes.....
Brann til jeg dør å vel som det...
K Brann, det er på tide NO!

enavgutta

Siste nytt er fra BT er at Styret satte foten ned og stoppet overgangen.
Dette var det eneste riktige av styret. Godt å se at Dahl, Revheim & co er inne på forumet her og leser seg til fornuft. :-)

Takk til alle som bidro med innlegg om dette, vi ble omsider hørt ;-)

GO CHARLIE !

(setter en rød en på at en ivrig fjortis lager en ny tråd om styrets vedtak)

Xminator

Quote from: "enavgutta"
GO HOME CHARLIE !


Den hadde jeg ikke ventet fra deg :)

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

TERD

-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Skotten

Gode nyheter! Håper Pol Pot benytter arbeidstiden sin framover med å finne spillere som virkelig utfordrer den elleveren vi allerede har. Når det gjelder Kim Larsen har han vært litt på bærtur etter min mening.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Roffarne

Helt rett av styret å forkaste en kontrakt som hadde knyttet KL til Brann ut 2006.
Dog leser man i BT at det er muligheter for korttidskontrakt ut 2005.
Det kan man fort like.
Nu går alt så meget bedre.

naitsirk

sånn som eg tolka bt, so betyr da at da ikkje kjem nokon storfolk te sommaren!!!!!!!!!
Mulig eg e heilt på bærtur her, men ein hente liksom ikkje lundekvam med kontrakt ut 2005!!he he

TERD

Quote from: "naitsirk"sånn som eg tolka bt, so betyr da at da ikkje kjem nokon storfolk te sommaren!!!!!!!!!
Mulig eg e heilt på bærtur her, men ein hente liksom ikkje lundekvam med kontrakt ut 2005!!he he

Bare ta det rolig, du er på bærtur.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Roffarne

Quote from: "naitsirk"sånn som eg tolka bt, so betyr da at da ikkje kjem nokon storfolk te sommaren!!!!!!!!!
Mulig eg e heilt på bærtur her, men ein hente liksom ikkje lundekvam med kontrakt ut 2005!!he he


Tror nok Hardball, Chess eller andre aktører kommer inn i bildet ved de store signeringene. Dersom vi ikke har råd til KL ut 2006, så er det dårlig med penger i safen.


Og (off topic) forøvrig
Quote from: "Nixon"W. Mark Felt! Du kommer aldri til Flesland!

Tror ikke du skal bekymre deg for det. 91 og folkehelt i US er faktorer som tyder på at du skal få være i fred fra denne mannen :)
Nu går alt så meget bedre.

Nixon

Quote from: "Roffarne"Og (off topic) forøvrig
Quote from: "Nixon"W. Mark Felt! Du kommer aldri til Flesland!

Tror ikke du skal bekymre deg for det. 91 og folkehelt i US er faktorer som tyder på at du skal få være i fred fra denne mannen :)


I alle fall godt å få det avklart etter alle disse årene!:)
Rød makt på Hansa!

Go Up