• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Folk folater Stadion 10 min før slutt

Started by enavgutta, May 30, 2005, 00:44:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Dette har jeg irritert meg over i flere år nå, og nå blir det altså en tråd her på forumet da det toppet seg fullstendig idag.

Selv når Brann har kriget etter en utlikning eller en seier i en kamp presterer hundrevis å begynne å forlate Staddaen 5-10 min før full tid. De gir tydeligvis også blanke i om det er noe tillegg. Tydligvis viktigere å finne bilen , varme den opp og komme seg ut av rushet. (Det finnes forøvrig en haug med finurlige steder hvor man kan parkere og slippe køen uten å måtte gå lenge før kampslutt)

Greit nok at kampen i dag ikke var noen forestilling av de store. Men jeg synes det er respektløst overfor de som f.eks sitter på første rad på Umbro at det går folk i ett foran dem de siste minuttene. Jeg synes også det er respektløst overfor laget og spillerne. Og ikke minst stemningsdrepende. Særlig estetisk er det heller ikke. Da dommeren blåste av idag var det et halvtomt Stadion som applauderte laget.

Jeg koster på meg en liten: SKANDALE !

Cogito

Du har selvfølgelig helt rett! Selv forlater jeg ikke tempelet før fløyten går.
Noen ganske få unntak har det jo vært riktignok.
 have a dream!

chris_henrik

Satt her å klødde litt i tastaturet etter å skrive et lignende innlegg. Greit nok det er mange som sikkert bor langt unna bla bla bla, men det er søren meg ikke snakk om 6000.

Foreslår følgende sang til neste hjemmekamp når det 10 minutter igjen; Sitt ned hvis du elsker Brann!
<BRANN> ..... DKFM

Charmless Man

Riktig. Skjønner ikke hvorfor i alle dager folk skal kjøre bil til stadion uansett.
Ladish on the Foot

sekto

Bra det er flere som merket seg dette. Jeg kunne ikke tro mine øyne når jeg så menneskene strømme ut av Stadion. Og jeg skammet meg faktisk litt når spillerne kom bort til SS for å takke for støtten, så snudde de seg, og så et under halvfullt Hansa og omtrent like dårlig besatt Gamle Sitte.

Det var ingen stor kamp. Men laget vant 3-0. De gjorde det de måtte, og de prioriterte deffensiv trygghet på slutten, noe vi har etterlyst. Seieren gjorde at vi nå uansett ligger på medaljeplass, og da bør man klare å holde ut i 10 minutter ekstra, og gi laget en applaus på vei av banen.

Vi kan ønske oss underholdning, men jeg kommer aldri til å kreve mer enn at vi vinner kampene som vi kan vinne. Uansett på hvilken måte.

Vi burde nesten hengt opp en banner til neste kamp: En fotballkamp varer i 90 minutter.  Men kan jo tolkes at dette er et hint til laget ogsÃ¥, sÃ¥ dermed bør vi vel kanskje droppe dette, i hvert fall om vi klarer Ã¥ avslutte sterkt neste kamp mot Viking.

Mr_Soma

Må bare slenge meg på denne - tror det e første gang eg har vært enig i en av Ivar Hoff's uttalelser,om at folk må sitte/stå alt etter som, til dommeren blåser etter 90 min + !

Også har du jo disse som gikk i pausen på onsdag i Istanbul.

- Hva er det med folk egentlig?

Tenk om det skulle vært sånn som det der på Kino og - halve salen fikk helt hetter når det var 5 min igjen av filmen.

Skjønner meg ikke pÃ¥ disse her som pluttselig fÃ¥r sÃ¥ UTROLIG dÃ¥rlig tid nÃ¥r det e 5-10 min igjen av kampen - skulle tro det var ett kappløp "om Ã¥ være først ute av Stadion".  

Du har faen meg betalt for 90 min + og bør faen meg være der samtlige minutter også, å støtte laget!

Nemesis

NÃ¥ sitter jeg heldigvis sÃ¥nn til at om folk gÃ¥r, sÃ¥ ser jeg fortsatt alt som skjer pÃ¥ banen.  Satt et par ganger i fjor nederst pÃ¥ umbrotribunen, og mÃ¥ bare si av vær jævla kamp ble ødelagt for min del pÃ¥ slutten av de IDIOTENE som gikk, og som stoppet opp foran meg hvis brann hadde en mÃ¥lsjangse.  

Jeg ambefaler flere Ã¥ gjøre som meg: Hvis folk stopper opp foran deg; Kast kaffekopp/brusbeger et eller annet i hode pÃ¥ dem. Og be de flytte seg før de fÃ¥r seg en flygetur ut fra rekkverket!   Det funker, tro meg.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

el-diego

Dette har ogsÃ¥ irritert meg i lang tid.  ForstÃ¥r ikke folk i det hele tatt. Og noen gÃ¥r jo selv om kampen ikke er avgjort engang. Satt selv pÃ¥ en av det nederste radene pÃ¥ umbro 16 mai........ de siste 10 minuttene stømmet folk forbi i ett sett. utrolig irriterende og SKAMMELIG. Vi vant 6-2!!!   DA kan folk vente til dommeren har blÃ¥st av og hylle laget
udere est facere

naitsirk

da e jo litt paradoksalt at folk har etterlyst kampvilje og defensiv trygghet, og so går mange mot slutten utan å visa sin glede over ein meget viktig seier.

Brann vant på ein dårlig dag, synst eg, og spelte berre periodevis bra i går.

Litt morsomt at folk betaler i dyre dommer for å sjå brann, men utytter ikkje billetten fullt ut.

enavgutta

Hvis det stemmer at Ivar Hoff påpekte dette fra sin kommentatorboks så bør det også vært en sterk indikator på at dette problemet også synes på rikstv.

Dette er blitt et problem på Stadion.

Neste gang skal ihvertfall jeg si hva jeg mener til folk som begynne å forlate Stadion i utide!!

"Sitt ned hvis du elsker Brann" var et godt forslag. Litt paradoksalt når vi stort sett står hele kampen her også, men tror nok adressatene vil forstå hva vi mener.

Folk kan våge seg å dra før kampslutt mot Rbk ;-)

Nemesis

Før var jo "nå går de gamle hjem" en klassiker.

"Sitt ned" var jo et genialt forslag.........

Ellers kan jo vi synge:

"Gå hem, hvis du e redd for kø"

evt.

"Bli igjen, hvis du elsker brann"

eller:

"hvem er denne karen som går fra stadda no
kampen ikkje over en gang, sitt deg ned ditt jævla nek
ellers blir du banket gul og blå"

Dikt og rim har aldri vært min sterke siden, men nå vet de fleste hvor jo står i denne saken :p
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle


SeTrE

Før jeg kom inn på forumet idag, så hadde jeg sagt til meg selv at jeg skulle lage en ny link om folk som drar før slutt...
Men trenger jo ikke det, ser d er flere som reagerer på dette.....


Hva er det folk tenker på det....Vi leder 3-0 mot kanskje en av medaljekandidatene, også tenker folk heller at de går litt før for og slippe kø....HALLLO sier jeg bare...!Ser utrolig dumt ut på tv når det nærmest er folkevadring fra stadion lenge før gutta har fått takka oss etter kampen..

En annen ting dere som går tidlig må tenke på....Hvilke tanker får spillerne oppi hode...Hmm, vi leder 3-0 og de er ikke fornøyde...?


Neeeei nå må det skjerpings til...Mener vi burde synge skandale skandale til folk som går...Sååå tør de helt sikkert ikke og gå neste gang;)


Vil også ta opp en annen ting.....Gidder ikke lage ny tråd...

MEN DET GJELDER SYNGINGA FRA SS de siste 15 minuttene...
Enten så har ikke folk stemme igjen eller så er også vi på SS "fornøyde" med resultatet og slapper av som resten av spillerne...

Dette synes jeg er dumt.....Når vi leder 3-0 mot Et topplag bør vi klare og lage en HELVETES stemning, må huske på at kampen går på Rikstv og må vi visse oss fra en god side...

Men var helt sykt bra trøkk etter at Lyn fÃ¥r 10 mann og fram til pause...Da fikk jeg gÃ¥sehud nÃ¥r jeg hørt  VI E BRANN BERGENS STOLTHET MELLOM SS OG HANSA ASS;)


må vi bare få til dette under hele kampen...såå hadde det vært toppers;)

enavgutta

Ja, vel og bra. Vi oppnådde nesten 16 mai nivået på "Sk Brann Bergens stolthet" (er forøvrig en egen tråd på dette temaet under Tifo. sanger)

Men nå må vi samle oss mot løkrullene som forlater Staddaen en halvtime før kampslutt og sørge for at de får passene sine påskrevet!

Alexåsane

Først må jeg si at jeg er helt imot å gå før kampen er ferdig, og satt selv helt til dommeren blåste.

Men når det er sagt, det var kaldt, jævlig kaldt. Elendig spill på banen og folk er redd for å sitte i bil kø ut fra stadion. Kan forstå folk.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Tois

Ble så irritende når folker går ut da fikk jeg ikke se noen i siste minutter!

Nixon

Quote from: "Tois"Ble så irritende når folker går ut da fikk jeg ikke se noen i siste minutter!


Skjønner det at du vil se. Du hører jo ikke hvis det skjer noe spennende...:)
Rød makt på Hansa!

Candyman

Tviler på at alle idiotene som går 10 min før kommer fra Stord. Er vel en av de få fergene som er igjen. Når det gjelder de som går tidlig men stopper opp rett foran trynet på folk hver gang Brann har ballen, så har jeg bare en ting å si:

Enten blir du sittende på plassen din, eller så kommer du deg til helvette ut!!! Og det oppfordrer jeg folk til å rope til de og!!! Betaler bort i 250 spenn for å ha folk stående foran seg og sperre utsikten de siste 10 % av kampen, som og ofte er de mest spennende og artige!!

Møkkasupportere!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up