• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Scharner åpner for å bli i Brann ut karrieren

Started by KNUDSEN, May 29, 2005, 23:25:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KNUDSEN

Paul Scharner trives så godt i Brann at han åpner for å bli i klubben ut karrieren.

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article397784.ece
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Mr_Soma

Sier ikke nei til det!

Mener VIRKELIG at mannen bør få en ordentlig sang snart!

Han gir absolutt alt for laget, og i tillegg er han "entertainer" som Kvisviken -

Scharner über alles!

Kristin

for en hærlig gutt han er.. gleder meg å lese dette..
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Bombefar

Dette var veldig gode nyheter. Tviler vel på at han blir ut karrieren, men det tyder hvertfall på at han blir værenede en god del sesonger til

Sharpy

Få fram forhandlerne, og skaff en femårskontrakt med Scharner. Mer tydelig invitasjon til POL skal du lete lenge etter.

Sett i gang, gutter!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

enavgutta

Det finnes ikke ende på superlativer når jeg skal henge meg på i hyllesten av dette midtbanegeniet. Håper virkelig vi kan bygge den gode lagånden og trivselen med solide langtidskontrakter til både Scharner og Miller. Blir rørt av å høre Scharner dedikere seg slik til vår herlige fotballklubb. Ekte lidenskap har et navn !

Mick

Det er deilig å se at Brann bygger opp et lag med slike spillere som Scharner, som ikke bare bruker Brann for å komme seg ut til storklubber i Europa. Men som er villige til å blø for laget. Det er slike gutter vi vil ha, ikke som Obi "wan" Mikel, Iversen, Al Habsi osv som hopper på første fly med en gang en stor klubb kommer inn i bildet. Men en spiller som virkelig tør å ofre alt og itillegg farge håret. Hvis han virkelig mener at han kan bli i Brann resten av sin karriere, skal vi ikke utelukke at han kan bli en aldri så liten legende på stadion.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

hocey

Scharner er allerede en legende. Mannen spiller alle kamper, har egen heksedoktor, kommer med legendariske uttalelser ala: "filmen om mitt liv har stoppet opp" før cup finalen og kroner det hele med å si at han hadde takket nei til et evt tilbud fra Real Madrid da han ønsker å bli I Bergen. Kanskje det beste Brann kjøpet noen gang!! Har fryktet at noen engelske lag ville snappe han opp, da han hadde passet perfekt inn der, men ser ut til at vi får se denne fantastiske alpe mannen lenge I Brann drakten.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

haar

KEO

Legger meg på knær for denne Mannen.

Lag en sang til denne GUDEN fort!!
Nu kør vi!

ekte kjuagutt

Se Paul Scharner han spellar som en GUD!

YadaYada

Scharner fortjener en skikkelig sang ja. En sang jeg likte veldig godt var Svante sin, den glemmer jeg aldri. Kort, enkel og passende.
Er det en ting de to spillerene har til felles så er det at de ofrer alt for klubben og slike spillere fortjener en sang som høres.

"Hmm.. det der var jo en, ehh.. ny frisyre.."
-Ivar Hoff om hårklippen til Scharner under Brann-Lyn på Tv2-
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Yngve

Scharner har ein song han. Scharner fussball got! Den vert det bra trykk på når alle syng den. Enkel og grei sang. Treng ikkje å bruka om at gamle slagerar når me har nye songar som den.

Det er jo utan tvil den songen som er mest innført på scharner, då brukar me den. Slik at me slepp 3 forskjellige songar, det berre forvirrar.

Go Up