• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Olofinjana på stadion

Started by y-man, May 29, 2005, 22:02:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

y-man

Enten ser jeg syner, eller så var Olofinjana på stadion ikveld, før kampen mot Lyn startet. I lang mørk frakk, på vei inn i Brann garderoben. Har ikke forhåpninger om snarlig retur til Brann, men trivelig gjensyn var det iallefall.

Mr_Soma

Han trodde sikkert det var returkamp i cupfinalen.

ThomasC

Kan vel sikkert stemme at han var innom.
Ligaen i England er over for denne gang, og spillerne har vel ferie.

Er jo ingen hemmelighet at han fortsatt følger med Brann, og holder kontakten med mange på Brann. Fin type.

En snarlig retur til Brann er det vel dessverre verre med! :P

Thomas.

Nixon

Det er ganske opplagt. Han har jo ferie og da reiser han hjem...:)
Rød makt på Hansa!

BL

Tenker Morgan fikk sjokk då ja! En nigerianer som ikkje stikker av og kommer tilbake frivillig.
Hansa-
Felt Z

power

Stemmer nok det, så han på stadion på 16 mai også. godt mulig han trener med Brann nå. Han er hjertlig velkommen tilbake om noen år!!

y-man

Quote from: "Mr_Soma"Han trodde sikkert det var returkamp i cupfinalen.


:) All ære til de TIFO-ansvarlige. Konge bannere!

Badois

rann!!!!!

Kristin

Olof var den mest sympatiske og snilleste spilleren som noen gang har spilt i tippeligaen... knasende kjekk fyr....
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

pusuren


rikstad

vil bare si at de som har laget banneret har gjort en KJEMPE jobb! forsetter d sånn så ska d bli bra!
i e BRANN fra BERGEN

sekto

Kan bekrefte at han var innom Stadion i dag. Hilset raskt på han når jeg så han gå forbi. Olofinjana har fortsatt mange venner i Brann. Både blant lederne, spillerne og supporterne, så han syntes nok det er hyggelig å hilse på gamle venner når han får sjansen.

Tois

Sett han idag og 16.MAi kampen.. og en del på trening.. han virkelig holde kontrakt med brann..

Olof back om 4-6år:-D

Go Up