• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Toni Nhleko til Viking?

Started by Nixon, May 28, 2005, 09:08:04 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=3YDUFO0SXVDHNQFIMUNSFEQ?articleID=79334
http://www.rogalandsavis.no/viking_magasinet/article1604481.ece

Han skal på prøvespill i Stavanger i 10 dager.
På sitt beste var han jo utrolig god, bare synd at det bare var i et par kamper. Og han har jo litt av en historie som en heller upålitelig spiller. Ikke minst da han var i Brann, men det var vel også litt gnissninger i Dallas og nå sist i England. Kan ikke helt skjønne hva Viking skal med han.

Men kommer han kan man være helt sikker på at han skårer mot Brann...
Rød makt på Hansa!

BrannSupporter

Glemmer ikke målet hans mot RBK da han parkerte Hoftun og ga oss 2-1 10 minutter før slutt. De siste minuttene av kampen forbigår vi med stillhet. Han hadde også et nydelig mål mot Molde husker jeg da han gikk over hele banen. Tror vi vant den kampen 4-1.

SKB e BEST!!!

Ja, han hadde sine øyeblikk.. Han e jo teknisk god så kan jo være Viking kan få bruk for ham
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

BrennEFoRBranN

Glemmer aldri når han runnet av 5 molde spillere og satte ballen i mål.........
En dag skal det skje*

enavgutta

Forstår ikke hvorfor han skuslet til muligheten i Walsall ? Det var jo en reell proffmulighet. Mange ville dødd for den samme muligheten. Nå tilbake til Norge? Virker som han har nådd bunnen.

Bombefar

Quote from: "SKB e BEST!!!"Ja, han hadde sine øyeblikk.. Han e jo teknisk god så kan jo være Viking kan få bruk for ham


Teknisk god. Så vidt jeg husker hadde han teknikk som en elefant. Det eneste han kunne var å løpe

SKB e BEST!!!

Han kunne løpe med ballen i beina forbi folk.. Så vidt eg vet må man ha teknikk for å kunne det!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

BrennEFoRBranN

Han hadde vel helt grei teknikk, men fant seg vel aldri tilretti i brann.
En dag skal det skje*

nummer9


Kandahar

Ein kan jo spørra seg kor ein egentlig kan finna seg til rette når ein e afrikanar og får heiteslag i Bergen, etter ein omgang mot Lyn...

KennethS

Quote from: "Kandahar"Ein kan jo spørra seg kor ein egentlig kan finna seg til rette når ein e afrikanar og får heiteslag i Bergen, etter ein omgang mot Lyn...


Var nok ikkje heteslag, var vel heller at han var utslitt.
tå på Brann

el-diego

Quote from: "nummer9"


Viking prøver jo spillere hele tiden (virker desperat etter å øke spillerstallen).   Masse ubeskrede blad og de har jo dumpet hele gjengen.   de dumper sikkert Toni også. de har brukt mye penger på stadion og ser ut til å bare gå etter bosmanspillere
udere est facere

enavgutta

Tipper Hodgson pensjonerer seg relativt kjapt etter sesongslutt. Managerfaktene hans vil nok vise seg å fungere like bra i Viking som Halvard Thoresen i Brann.

monzilla

fyren hadde ikke truffet vannet hvis han falt ut av en båt. hvis han lærer seg å avslutte så blir han god. da vi tapte 6-1 mot RBK her for to (?) år siden hadde han vel 6 100% sjangser så vidt jeg husker. kommer til å floppe i viking.

Nemesis

En ting var målet mot molde, det var i og for seg greit nok, men det var vel helst det legendariske intervjuet etter kampen jeg kommer til å huske ham for. Sammenlignet seg selv med maradonna, hehe....
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

KennethS

Quote from: "Nemesis"En ting var målet mot molde, det var i og for seg greit nok, men det var vel helst det legendariske intervjuet etter kampen jeg kommer til å huske ham for. Sammenlignet seg selv med maradonna, hehe....


Et hån mot Maradona. Målet kommer ikkje opp på 1 på en skala fra 1 til 100 sammenlignet med målet til Maradona mot England i wm i Mexico i 1986.
tå på Brann

KennethS

tå på Brann

Sharpy

Quote from: "SKB e BEST!!!"Han kunne løpe med ballen i beina forbi folk.. Så vidt eg vet må man ha teknikk for å kunne det!


Ballteknikken til løven begrenset seg vel strengt tatt til å sparke ballen langt foran seg, og satse på at han rakk den først av alle...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Go Up