• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skader

Started by aafk, May 26, 2005, 12:13:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

aafk

Dylan Macallister sendt til legevakta med mulig brukket fot. Og Hanstveit med skulderen ut av ledd.

http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=79251

Håpe Brann kan være like intensive når Lyn kommer på besøk til helga

Nixon

For like etter ble Erlend Hanstveit liggende med skulderen ute av ledd.
Han hylte av smerte, men i ren Rambo-stil klikket han skulderen på plass selv.
Deretter forlot han banen.


Og red inn i solnedgangen...
Rød makt på Hansa!

Nixon

Hvem skal bli kaptein hvis Hanstveit (Guntveit er vel fortsatt ute?) ikke kan spille på søndag?
Soma? Andresen?
Hvis Andresen får det og storspiller Brann til seier blir det vel et folkekrav at han skal fortsette...
Rød makt på Hansa!

Xminator

Kvisvik var vel 3. kaptein i fjor. Så om han ikke er det nå må vi jo spekulere på om han er på vei bort :p

sekto

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4119&brann=f59295910346163d53387f431b9926f8

En litt annerledes historie her.. Her er det Erlend som må på legevakten.

Uansett, hørtes ikke helt bra ut for Hanstveit. Om han er ute i hele juni, så kan det begynne å bli tynt bak om Guntveit ikke heller klarer å holde seg frisk. Men er det duket for Kalvenes nå?

Kristin

leste på  vg.no at bildene av erlend viste at det er et lenger fravær det er snakk om.. ut juni kanskje...
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Green shirt mush

Er dylan skadet betaler vel ikke brann lønnen hans. Er det stygt å håpe på langvarig skade?
i!
ACAB

abe78

Vet ikke om jeg skal le eller gråte?

Skal vi håpe at førstelagsspillere blir skadet så Brann slipper å betale lønnen?
(Han spiller ikke i første 11ern, men er fast på benken).
.og husk!

Green shirt mush

Quote from: "abe78"Vet ikke om jeg skal le eller gråte?

Skal vi håpe at førstelagsspillere blir skadet så Brann slipper å betale lønnen?
(Han spiller ikke i første 11ern, men er fast på benken).


Du er ikke så oppegående at du så snevet av ironi altså?
i!
ACAB

piraya

Beklager at jeg kanskje forpester denne tråden, men kanskje Branns fysioterapaut kan forklare hva han mener med følgende:

"Skjelvan antyder at hele spilleren kan være ute i hele neste måned. "


For å ta en seriøs tilbakemelding så syns jo jeg at Kalvenes har vært frisk de gangene han har kommet innpå i vinter. Men har jo knapt sett han etter noen RL-innhopp. Er det fordi han er såpass dårlig eller for å prøve å skape stabilitet eller noe baki der? Hanstveit har slitt endel denne sesongen så kanskje kan denne skaden føre til at bl.a. Kalvenes kan skape kamp om denne plassen. At McAllister er skadet tar jeg ikke så tungt, for Mjelde lar ham ikke få mer enn 8-10minutter per kamp uansett kampsituasjon så han bør la seg erstatte de kampene han evt måtte bli ute. Hadde han fått mer tid så ville jeg fryktet avbrekket mer.

Xminator

Er jo litt uheldig at vi mister Hanstveit, han har tross alt vist stigning en stund nå.
Dylan klarer vi oss uten så lenge Sæternes er i drift. Ett gult til på Sæternes, og spissparet blir Miller og Winters. Er det brudd må nok folket forberede seg på Ystås ;)

_owenz_

Personlig synnes jeg at det er fint at Hanstveit er skadet. I det siste har han ikke vært så god, men Mjelde har tydeligvis store problemer med å starte med noen andre på venstreback. Så fint at Kalvenes kan få vise seg frem over tid. Han var tross alt en av tippeligaens beste forsvarere i 2003 i duo sammen med han Robbie Russell som råtner vekk i RBK.

Vanskelig å si om dette kommer til å skade Brann, men jeg tror ikke det. Kalvenes vil stå frem som et godt alternativ. Hanstveit vil få problemer med å få plassen tilbake. Men nå er han jo lokal og greier og vi trenger jo en lokal kaptein i fremtiden også...


owenz

SKB e BEST!!!

Quote from: "_owenz_"Personlig synnes jeg at det er fint at Hanstveit er skadet. I det siste har han ikke vært så god, men Mjelde har tydeligvis store problemer med å starte med noen andre på venstreback. Så fint at Kalvenes kan få vise seg frem over tid. Han var tross alt en av tippeligaens beste forsvarere i 2003 i duo sammen med han Robbie Russell som råtner vekk i RBK.

Vanskelig å si om dette kommer til å skade Brann, men jeg tror ikke det. Kalvenes vil stå frem som et godt alternativ. Hanstveit vil få problemer med å få plassen tilbake. Men nå er han jo lokal og greier og vi trenger jo en lokal kaptein i fremtiden også...


owenz


Kanskje det e fint at han ikkje spiller, men syns ikkje at det e så fint at han e skadet..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Nixon

Quote from: "_owenz_"Personlig synnes jeg at det er fint at Hanstveit er skadet.


Dust! Kanskje noen burde tatt turen og røsket av deg skulderen?
Tror nok ikke denne supportergreien din stikker særlig dypt...
Rød makt på Hansa!

janjan

Quote from: "_owenz_"Personlig synnes jeg at det er fint at Hanstveit er skadet.

owenz


En klassisk idoit

Skotten

Jeg tenker litt i samme bane som Owenz_, men jeg nøyer meg ikke med venstrebacken.

Først når hele forsvaret er skadet, og Sigurdsson bekler alle plassene samtidig, ja da blir jeg fornøyd.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Straffe!!!

Quote from: "_owenz_". Men nå er han jo lokal og greier og vi trenger jo en lokal kaptein i fremtiden også...
owenz


Nå er vel strengt tatt bergenseren Kalven ENDA mer lokal enn Hans Tveit fra nabokommunen Osterøy.

Tror Kalven kan gjøre manns jobb på venstrebacken mens Tveit er ute, og skal ikke se bort ifra at han må jobbe hardt for å få plassen tilbake. Kan bli spennende å se om han kan være like god i det offensive samspillet med Kvisen, og om det går like mye ut over det defensive som det innimellom har gjort for Erlend..

Go Up