• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sæternes gir seg på landsen!

Started by Ben Dover, May 26, 2005, 10:03:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator


Nixon

Sæternes stiller opp hvis han får sjansen igjen. Men jeg tror nesten han innser at landslaget ikke passer spillestilen hans. Og jeg mistenker at Hareide også tenker den tanken.
Rød makt på Hansa!

Nemesis

Ikke på landslaget? hva er det dere snakker om? trodde han spilte på landslaget til Bergen jeg.........

Synd at Hareide ikke evner å se hvilke kvaliteter han går glipp av........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Bent

perfekt...håper ba snakker sant..

mindre sjangse for at han blir skadet.
Ut med RBH

Bergen Sin Gutt

Jeg får indre smerter hver gang en bergenser gidder å bruker en eneste kalori på å tenke på landslaget til Norge. Landslaget til stolte bergensere holder til i Idrettsveien, ikke en drittplass utenfor Oslo sentrum.

Landslaget til Norge er for trøndere, østlendinger, de fleste barnehager og barneskoler på østlandet, samt pamper.

Xminator

Deg om det. Jeg var både skuffet og forbannet i 94. Og minst like forbannet på Jugoslavia noen år senere...

viks

Quote from: "Xminator"Det var BAs ord.


Det var vel BA og Pamer som skrev etter 16 mai kampen noe så¨nn som:

"Sæternes stod og undersøkte de nye flisene i Branns gymsal mens han ble intervjuet av 10 rikspresse journalister, da det endelig var BAs tur lyste han opp og snakket velvillig..."

Pamer stikk pennen din opp en viss plass...


Men er no bare glad hvis han gir seg på landslaget, kroppen hans tåler jo ikke og fly langt, samt mye belastning (tett kamp program), så dette er jo i tilfelle en gladnyhet til alle Brann fans spør du meg, men nå har jo Pamer og co tatt feil en gang eller to før...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

enavgutta


Cogito

Ditto. Landslaget er omtrent like spennende som Aalesund. Dessuten spiller de på en stygg stadion med en skandalematte.
 have a dream!

Stalin

Synd at ikke Sæternes er med på landslaget, savner å se Norge spille
rå fotball! Glemmer aldri Norge - Brasil i 98! Helt sinsykt!

Kristin

helt feil det som står på Ba-nett.. i Avisen BA står det at han sendte en tekstmelding til dei senere hvor han sa at fikk han sjansen igjen til å spille på landslaget var han med...
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

eksilbergenser

Stalin: Den gangen Norge spilte mot Brasil og vant var Brasil LANGT under pari, og vi var ekstremt heldige. Kommer nok ikke til å skje igjen på 1000 år....minst :)

Er forøvrig enig i at Brann er langt viktigere enn landslaget!
lt for Brann!

odde

Quote from: "eksilbergenser"Stalin: Den gangen Norge spilte mot Brasil og vant var Brasil LANGT under pari, og vi var ekstremt heldige. Kommer nok ikke til å skje igjen på 1000 år....minst :)

Er forøvrig enig i at Brann er langt viktigere enn landslaget!


Norge har jo spilt mot Brasil flere ganger men aldri tapt så var ikke abre den ene gangen dt skjedde...

Stalin

Mhm norge har ALDRI tapt mot brazil!

Genialt!

Mico

Brann har heller aldri tapt for Brasil.
Det er også genialt, og det er det som teller.

Stalin

Det er på det nivået her ja..  :roll:

Go Up