• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Røykmaskin?

Started by pusuren, May 26, 2005, 00:52:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pusuren

No ikkje eg helt ekspert så Dette e kansje en jævlig dum ide..:)

Røykmaskin på BBB feltet(no tenker eg ikkje på noen liten disco greie) noe lignende på de som var på istanbul bak den scene greien de løftet trofeen på.. muligens med rød farge om det går an.

Det ikkje ulovelig eller så dyrt at det gjør noe(i forhold til bøter på røykbomber og bluss, "tror eg") og vil skape samme følese(eller nesten) som røykbomber, og vil sikkert tilfredstille de fleste som har lyst på røykbomber på stadion..

Noen som synes dette e en smart ide eller har litt peilling?

Mr_Soma

Blir litt "ishockey-feeling"....

Northside

egentlig en god ide, men tror kanskje det vil se dumt ut pga de maskinene e litt store.
Dersom vi skal ha røyk så bør vi klare å bruke røykbomber, helst organisert.  Start, Stabæk og noen få andre lag har brukt det, tror det var lovlig.  Det kan jo ikke være noe problem å sitte 10 (eller flere) røykbomber bortover muren på ss? Det vil jo bli det samme som tinnsoldater?

SeTrE

Quote from: "NorthsideFCDH"egentlig en god ide, men tror kanskje det vil se dumt ut pga de maskinene e litt store.
Dersom vi skal ha røyk så bør vi klare å bruke røykbomber, helst organisert.  Start, Stabæk og noen få andre lag har brukt det, tror det var lovlig.  Det kan jo ikke være noe problem å sitte 10 (eller flere) røykbomber bortover muren på ss? Det vil jo bli det samme som tinnsoldater?

Straffe!!!

Skjønner ikke hvor du har det fra at nesten alle ønsker røykbomber som TIFO.

Er det noen mer eller mindre nøyaktig undersøkelse på dette, eller er det utelukkende basert på de 15-20 med fyrverkeri-fetisj som jevnlig poster her inne?

Sier ikke at mange IKKE ønsker røyk og bluss, men etterlyser nok litt bedre grunnlag for at de aller fleste på Stadion ønsker dette.

Satan 3

En røykmaskin på fotballkamp!!??

Er Tifo en protest mot røykeloven?
Hva i himmelens navn skal man med en røykmaskin på fotballkamp?
Jeg ler meg skakk...
Striler ut av Bergen

SeTrE

Quote from: "Straffe!!!"Skjønner ikke hvor du har det fra at nesten alle ønsker røykbomber som TIFO.

Er det noen mer eller mindre nøyaktig undersøkelse på dette, eller er det utelukkende basert på de 15-20 med fyrverkeri-fetisj som jevnlig poster her inne?

Sier ikke at mange IKKE ønsker røyk og bluss, men etterlyser nok litt bedre grunnlag for at de aller fleste på Stadion ønsker dette.

Northside

Quote from: "Satan 3"En røykmaskin på fotballkamp!!??

Jeg ler meg skakk...

ja, tifo e kun for å protestere på røykeloven....
Se å kom deg på skolen igjen du før det blir mer fravær på deg gutt!

Satan 3

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Satan 3"En røykmaskin på fotballkamp!!??

Jeg ler meg skakk...

ja, tifo e kun for å protestere på røykeloven....
Se å kom deg på skolen igjen du før det blir mer fravær på deg gutt!

Hå-hå!
Røykmaskin....Hva blir det neste?
Striler ut av Bergen

SKB e BEST!!!

DU e ikkje morsom Satan, bare teit.. Pell deg tilbake til skolen! (Eller barnehagen)
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

klovn

Dette er definitivt det dummeste forslaget jeg har sett her inne, og det sier ikke rent lite...

Satan 3

Quote from: "SKB e BEST!!!"DU e ikkje morsom Satan, bare teit.. Pell deg tilbake til skolen! (Eller barnehagen)

Nå prøver ikke jeg å være så morsom, det er det mangen andre her inne som klarer.

Skjønner bare ikke hvorfor folk er så opptatt av å røyklegge stadion hele tiden?

Heia Tifo
Striler ut av Bergen

klovn

Som kanskje den eneste her inne, kanskje i hele verden, ser jeg meg faktisk enig i det Satan3 har og si. Røyklegging av stadion? Hva faen er vitsen? Skal man ikke se fotball? Røyk og raketter og alt annet drit vil ikke jeg ha på stadda.  Lag heller noen flagg og ikke bruk tid på "tinnsoldat" og diverse pyromane fetisjer.

"Det lager en sånn fin ramme rundt kampen". Nei, det gjør det ikke. For det første ser man ingenting, for det andre så teller syngingen og rablingen mye mer enn en eller annen ting kjøpt til bruk for overlevelse på sjøen bluss.

Go Up