• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

CAPO!!!!?? det er det vi trenger!!

Started by lovebrann4ever, May 25, 2005, 21:34:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

lovebrann4ever

K Brann, det er på tide NO!

sekto


Northside

Har nevnt tidligere at dette er noe vi bør få innført, eneste vi trenger e en som e tøff nok! Du skal ha litt store baller for å stå der oppe å "dumme" deg under hele kampen.

Dersom det ikke blir noe så bør folk la en "gruppe" ta seg av sangene og starte disse....!

Northside

Quote from: "sekto"


før i tiden hadde vi vel noen "faste" vokse mennesker som startet sangene? Dette har vi ikke no og det er sikkert mye av grunnen til at ting ikke helt går som det skal, derfor kan løsningen være nettopp en capo.
Får vi en fast capo med god stemme så e eg sikker på stemningen på bbb/ss vil heve seg betraktlig, hvertfall viss vi ser hvordan det gikk med alle de andre klubbene i utlandet når de tok i bruk capo :wink:

lovebrann4ever

Quote from: "sekto"
nei dessverre jeg er 16 år jeg så jeg husker ikke de gode gamle dagene, menne jeg har vel så god stemme som en VOKSEN mann så det er ikke det som er problemt menne jeg syntes vi burde hatt noen som hadde styringen, en som hadde ansvar for å starte liv.. jeg har gått på stadion siden jeg var 3 år... du då?? menne det er ofte unge som ødelegge for oss som er inntrisert i å skape liv ja, menne så er det noen unge (som meg) vi gir alt hver kamp, vi starter sanger, vi føller opp på sanger, vi sloss bokstavlig talt for Brann.. det har godt et par knokler for Brann allerede ska jeg si deg... kødder du med Brann kødder du med Bataljonen medlemmer(som meg)
Brann til jeg Dør........
K Brann, det er på tide NO!

FredrikOslo

javel... men tilbake til det capo greiene... har jo vært vellykkede capo sangere før på ss, etter hva jeg har hørt! så hvorfor ikke?
trenger bare noen med baller nok til å stå der :D

men på en annen side er det jo litt rart at vi ikke klarer å samkjøre og lage nok trøkk på ss slik at vi trenger en "dirigent" til å hjelpe oss...

er vel ingen andre TL klubber som har dette... er det?
RANN!

sekto

Quote from: "lovebrann4ever"
Quote from: "sekto"
nei dessverre jeg er 16 år jeg så jeg husker ikke de gode gamle dagene, menne jeg har vel så god stemme som en VOKSEN mann så det er ikke det som er problemt menne jeg syntes vi burde hatt noen som hadde styringen, en som hadde ansvar for å starte liv.. jeg har gått på stadion siden jeg var 3 år... du då?? menne det er ofte unge som ødelegge for oss som er inntrisert i å skape liv ja, menne så er det noen unge (som meg) vi gir alt hver kamp, vi starter sanger, vi føller opp på sanger, vi sloss bokstavlig talt for Brann.. det har godt et par knokler for Brann allerede ska jeg si deg... kødder du med Brann kødder du med Bataljonen medlemmer(som meg)
Brann til jeg Dør........


Vel, det er hyggelig å se at det står bra til med norskundervisningen på skolen i dag. Menne, sånn for å komme tilbake til tema liksom. Om du faktisk tror du har like bra stemme som en voksen mann, da er jeg mektig imponert og vil påstå du er et lite medisinsk under.

Det er bare et faktum at en voksen kar klarer å lage mer trøkk enn det en 16 år gammel gutt eller jente klarer. Jeg tviler ikke på du gir alt, men om du bokstavelig talt sloss for Brann, så er du ikke en supporter vi vil ha. Jeg er ikke interessert i at Brannsupportere skal få dårlig rykte på seg. Vil du sloss, er det andre steder på Stadion du kan gå.

SKB e BEST!!!

Herregud! Kan vi ikkje komme tilbake til tema istedet å diskutere stemmebånd og om du har såre knokler eller ikkje?
Syns vi trenger en forsanger (dirigent), har merket at LSK har/hadde..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Xminator

Vi har allerede en tråd om dette. Bruk den. Og det er foresten feil forum også. Ett steg opp, velg en gang til.

Nixon

Quote from: "lovebrann4ever"menne jeg har vel så god stemme som en VOKSEN mann så det er ikke det som er problemt...
...menne det er ofte unge som ødelegge for oss som er inntrisert i å skape liv ja, menne så er det noen unge (som meg) vi gir alt hver kamp, vi starter sanger, vi føller opp på sanger, vi sloss bokstavlig talt for Brann.. det har godt et par knokler for Brann allerede ska jeg si deg... kødder du med Brann kødder du med Bataljonen medlemmer(som meg)
Brann til jeg Dør........


Hvis dere har stemmer som voksne menn, hvis dere starter sanger og følger opp når andre starter; hvorfor føler du da at stemningen er dårlig? Hvordan kan en enslig capo få opp stemningen når en hel gjeng som "blør for Brann" ikke klarer det? Kanskje dere ikke står sentralt nok?

Ellers vil jeg nå bare si at det er ingen grunn til å være så melodramatisk. Hvis du sier at du er Brannsupporter så tror vi på deg...:)
Rød makt på Hansa!

Northside

Nixon:

Grunnen til at det ikke fungerer på ss/bbb no er at sanger blir startet i hutt å pine... Folk starter 1 sang hver slik at det blir sunget 2-3 sanger samtidig og når de som starter den ene sangen nesten "kriger" for at akkurat hans sang skal bli sunget så går det ikke.
I tillegg så e det alt for mange som knapt nok kan" heie Brann" sangen der nede, derfor vil det være en fordel med capo.
Det virket bra mot LSK når han fyren hoppet opp på muren, håper det skjer igjen :wink:

Nixon

Greit nok, er jo dere som står dere nede som vet hva som foregår. Så hvis en capo kan løse problemet må noen stå frem og ta ansvar.
Alternativet på kort sikt kan jo være å prøve å samle seg litt bedre. Hvis du f.eks. står med en gjeng som hele tiden får konkurranse fra en annen gjeng, kan det jo være lurt å rett og slett gå bort til de.
Rød makt på Hansa!

Xminator

Viktigste grunnen til at flere starter på samme tid er tribunens utforming. Noe som også gjør jobben vanskelig for en korleder :p

Brannmann rob

nei dessverre jeg er 16 år jeg så jeg husker ikke de gode gamle dagene, menne jeg har vel så god stemme som en VOKSEN mann så det er ikke det som er problemt menne jeg syntes vi burde hatt noen som hadde styringen, en som hadde ansvar for å starte liv.. jeg har gått på stadion siden jeg var 3 år... du då?? menne det er ofte unge som ødelegge for oss som er inntrisert i å skape liv ja, menne så er det noen unge (som meg) vi gir alt hver kamp, vi starter sanger, vi føller opp på sanger, vi sloss bokstavlig talt for Brann.. det har godt et par knokler for Brann allerede ska jeg si deg... kødder du med Brann kødder du med Bataljonen medlemmer(som meg)
Brann til jeg Dør........[/quote]

Da er vi 2... hehe :P

lovebrann4ever

Quote from: "Brannmann rob"nei dessverre jeg er 16 år jeg så jeg husker ikke de gode gamle dagene, menne jeg har vel så god stemme som en VOKSEN mann så det er ikke det som er problemt menne jeg syntes vi burde hatt noen som hadde styringen, en som hadde ansvar for å starte liv.. jeg har gått på stadion siden jeg var 3 år... du då?? menne det er ofte unge som ødelegge for oss som er inntrisert i å skape liv ja, menne så er det noen unge (som meg) vi gir alt hver kamp, vi starter sanger, vi føller opp på sanger, vi sloss bokstavlig talt for Brann.. det har godt et par knokler for Brann allerede ska jeg si deg... kødder du med Brann kødder du med Bataljonen medlemmer(som meg)
Brann til jeg Dør........


Da er vi 2... hehe :P[/quote]

det er godt at det er noen som er enig..!menne ja 16.mai va den beste kampen angående liv.. for då hadde vi på en måte en"capo" då ble det mer samstemt. jeg bare sier om , e det nokken som vil slåss bare kom igjen me oss"
Brann til blods
K Brann, det er på tide NO!

Go Up