• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvorfor ikke flere medlemmer?

Started by Northside, May 25, 2005, 14:41:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Sitter nå å leser litt inne på klanen sin side, der får eg dette slengt i tryne:
"Tirsdag 10. mai passerte Klanen 11 000 medlemmer"

Hvorfor klarer de å bli så mange og ikke vi?
De e jo over 9000 flere medlemmer enn ka vi e!

Er det ikke noe vi/bataljonen/Brann kan gjøre får å heve vårt antall til hvertfall 5000 personer? Det bør jo være mulig i Bergen også med bare 1 topplag....

Eg vet ikke hvorfor det e slik men eg kan komme med noen forslag som kan hjelpe oss litt:

Per dags dato så står de fleste medlemmene til bbb på bbb-feltet, vi skulle prøvd å få alle de andre som brenne for Brann til å melde seg inn! Dette e mange folk som ikke melder seg inn av forskjellige grunner, kanskje at de ikke ser noe fordel med det?
Får å gjør noe med dette kunne bbb i sammarbeid med Brann fikset 10-20kr avslag på billetter til de som e medlem! Då ville fort andre personer se fordeler med medlemskap, i tillegg så kan bbb bruke medlemspengene på å trekke flere folk med seg på borteturer...

Slik det e no så e eneste fordelen med bbb (for de som ikke står på bbb-feltet) at de får være med på disse organiserte turene.

BrannSupporter

For det første så har vel Klanen eksistert en del lengre enn det BBB har. BBB tok vel så vidt jeg vet over de gamle BST sine medlemmer. Men det å være medlem i klanen er liksom noe som er kult i Oslo og egentlig ellers i landet også. Og det er noe sinnsykt med verving også, folk melder inn aunger de får og alle mulige folk som ikke er så veldig interissert i fotball. Mener og huske jeg så en oversikt en gang over hvor i landet medlemmene holdt til og det var en relativt stor del som ikke hadde tilholdsted i Oslo og omegn. For å si det sånn, tipper det er rundt halvparten av de 11 000 som til en vær tid er på kamp.

Xminator

Klanen er VIF, VIF er klanen. Klanen er ett kulturfenomen. Du går ikke på vålerenga-kamp uten å tegne medlemskap.

BBB har langt fra den samme statusen. Brannsupporter er man med eller uten medlemsskap i BBB - eller Brann for den del.

Der ligger forskjellen.

enavgutta

Nettopp, VIF har Klanen.. Men Brann har Bergen. Vi skal ikke sammenligne oss med det fenomenet de har der borte.

KennethS

Så må vi huske at Klanen e ikkje bare fotball. Klanen e alt som har med Vif og gjøre. E mange i klanen som bryr seg der pepperen gror om fotball.
tå på Brann

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

BL

Quote from: "Xminator"Klanen er VIF, VIF er klanen. Klanen er ett kulturfenomen. Du går ikke på vålerenga-kamp uten å tegne medlemskap.

BBB har langt fra den samme statusen. Brannsupporter er man med eller uten medlemsskap i BBB - eller Brann for den del.

Der ligger forskjellen.

Så sant så sant!!

Ka hadde Vif vært uten klanen? Vif gjør alt de kan for å "beholde" klanen og bli større. Uten klanen er Vif ingenting. Uten BBB er Brann fortsatt en like sterk "merkevare", desverre (?).

Og Vif er mye mer enn bare fotball.
Hansa-
Felt Z

BL

Quote from: "krøvel vellevold"De er ikke med i Klanen fordi de elsker Vålerengen, men de elsker Vålerengen fordi de er med i Klanen.

WORD
Hansa-
Felt Z

Go Up