• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

lite liv.

Started by lovebrann4ever, May 25, 2005, 14:35:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

lovebrann4ever

no har jeg vert på BBB- felte hver kamp denne sesongen, jeg syntes det er relativt dårlig liv på kampene no for tiden. det har vert en kamp der det va skikkelig liv. det var 16.mai menne då var jo relativt mangen drita full så det er jo greit.. jeg håper at no på søndag atte Brann Bataljonen Bergen klarer å sette i stand no skikkelig liv.. ikke bare de første 5 minuttene. ikke for å slenge drit til Brann supportare, vi er best i verden, menne jeg syntes at vi kan endå bedre.. er der ikke enighet blant andre som har vert på kampene??
Brann til blods... Brann til jeg dør..
may the force be with you Obi "Wan" Mikel. (where ever you are)
K Brann, det er på tide NO!

Northside

Prøver å lage liv hver kamp eg.... du kan jo helpe til ved å lage deg et flagg (eller kjøpe av oss for 100kr) og stille deg med oss. Vi prøver no å synge hele kampen uten tanke på resultatet.

lovebrann4ever

jeg har opp til flere flagg, menne gidd ikke drasse på de inn på kampen.. hvor pleier dere å stå på kampene då?? jeg pleier å stå til høyre for inngangen(når du kommer innen fra) jeg hyler å skriker menne det er ingen som føller opp på sånne som "Vi e Brann Bergen`s stolthet, SK Brann Bergen`s stolthet.." og "No ser jeg rødt(no ser jeg rødt) no ser jeg hvitt(no ser jeg hvitt) men det ender bare med ingenting... :evil:  :cry:
K Brann, det er på tide NO!

Northside

vi står til høyre vi også, du har helt sikkert sett oss! står nede når det e fint vær.

bilde:


ta med deg et flagg og still deg der du mot Lyn så skal du nok ikke bli så skuffet :wink:


(kanskje vi burde fått en ordning med bbb/Brann at vi kan legge flaggene våre på stadion?  helst bbb-rommet?)

lovebrann4ever

jeg pleier å stå over dere då.... ja vi kunne jo prøvd å få til en ordning med det då.... går jo an å prøve... menne det er jo litt kjipt for andre på BBB felte at vi står å veier med flagg, då ser jo ikke de en dritt...
K Brann, det er på tide NO!

Northside

Quote from: "lovebrann4ever"jeg pleier å stå over dere då.... ja vi kunne jo prøvd å få til en ordning med det då.... går jo an å prøve... menne det er jo litt kjipt for andre på BBB felte at vi står å veier med flagg, då ser jo ikke de en dritt...


hehe, så pass får folk tåle, de klarer det i alle andre klubber så de burde klare det her :wink:

Uansett, bruker de bare når spillerene kommer inn, når vi scorer og under byen e Bergen (då e det så mange skjerf oppe at folk ikke ser noe uansett)

syma

dere som står nede med gjerdet må komme dere opp på tribunen( helst uten flaggene da) Det er mye lettere å starte sanger oppe!. Når dere står der nede og drar igang sanger er det sjelden det blir noe trøkk...!

lovebrann4ever

helt enig syma.. de som vil synge bør stå oppe med veggen.. mens de som vi bare stå å se kamp kan komme seg ned til gjerde........
K Brann, det er på tide NO!

Northside

Quote from: "syma"dere som står nede med gjerdet må komme dere opp på tribunen( helst uten flaggene da) Det er mye lettere å starte sanger oppe!. Når dere står der nede og drar igang sanger er det sjelden det blir noe trøkk...!


vi har stått oppe og det var faktisk meningen, men det ble litt vanskelig etterhvert pga mange av oss flagger med stor flaggene og e med på annet tifo, dvs vi ikke klarer å stå samlet igjen :(
Men vi kan jo alltid snu oss når vi starter sanger slik at dere der oppe hører, har også snakket mye om en capo (en som synger oppe på muren), men det e ingen som har tatt utfordringen endå :P

klovn

Den inngangen midt på SS har ødelagt alt.

SKB e BEST!!!

Quote from: "klovn"Den inngangen midt på SS har ødelagt alt.


Helt enig, utrolig synd..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

lovebrann4ever

inngangen har vel ikke ødelagt alt menne ja den e i veien (litt) av og til..
menne inngangen bør ikke fjernes, e.v.t bare justerest på.. trekke den frem sånn atte det gåt an å gå bakom den..
K Brann, det er på tide NO!

klovn

Var en elendig idè fra starten.
Ser nesten bare ulemper med den inngangen.

Fordeler:
Bedre kontroll på SS
Kjappere å komme seg inn og ut.
Noe mer?

Ulemper:
Splitter SS, som gjør at syngingen blir vanskeligere.
Tar opp plass, ergo mindre folk der inne.
Fysisk avskilt med gjerder, noe som gjør at BBB befester sin posisjon som en gruppering som ikke har noe med alle andre Brannsupportere å gjøre, som igjen betyr at muligheten for flere medlemmer ikke blir like stor. Sitter man på Gamle sitte eller Hansa etc. så melder man seg ikke inn i Bataljonen. "Da må man jo stå inne i det buret der"..

Xminator

Samtidig blir det faktisk bygget en kjerne av syngende supportere nå. Husk at BBB feltet knapt var halvfullt de første kampene i fjor. I årets første kamper er det mye mer folk der. Ideelt sett burde feltet nok forskyves slik at åpningen kommer på en av sidene. Og det er uansett ett "problem" som ikke varer mer enn ett par år til.

Med nye tribuner blir det noe helt annet. Føler meg ganske sikker på at Nordre Langside vil erobre tilbake ryktet som "supporter"tribunen de par første årene den er i drift. Ikke bare BBB-feltet, men også de andre setene som blir solgt der. Enkelt og greit fordi det er bedre plasser enn på Hansa.

Go Up