• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

nytt blod..!!

Started by lovebrann4ever, May 25, 2005, 10:22:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

lovebrann4ever

michael mifsund som er en alt muligmann fra lillestrøm og vil vekk derfra er et STOORT møst for en klubb som Brann.. han har klasse over seg.... kan brukes som høyre kant.. kristoffer hælstad er en ung perfekt derigent som er en ball vinner... han gir alt alltid.. den nye myggen... har et godt lag,menne vi trenger bare en som kan styre troppene skikkelig hele tiden.... mjelde e god ikke misforstå meg, menne han trenger en assistent som kan gi beskjed han også...
K Brann, det er på tide NO!

BrannSupporter

Quote from: "lovebrann4ever"michael mifsund som er en alt muligmann fra lillestrøm og vil vekk derfra er et STOORT møst for en klubb som Brann.. han har klasse over seg.... kan brukes som høyre kant.. kristoffer hælstad er en ung perfekt derigent som er en ball vinner... han gir alt alltid.. den nye myggen... har et godt lag,menne vi trenger bare en som kan styre troppene skikkelig hele tiden.... mjelde e god ikke misforstå meg, menne han trenger en assistent som kan gi beskjed han også...


Jeg har ikke hørt noe om at Mifsud vil bort fra Lillestrøm og dessuten synes jeg ikke at vi trenger flere angrepsspillere. Kristofer Hæstad er vel sentrat midtbanespiller og jeg mener vi har nok av de også, (les TSL). Jeg tviler også sterkt på at Hæstad vil til Brann, i hvertfall ikke med det første. Mjelde mener jeg har en utmerket assisten i Espen Steffensen.

Xminator

Hæstad er en hypet spiller. Om jeg vil ha noen fra Start så er det Marius Johnsen.
Mifsud er en dårligere fotballspiller enn West. En av de to ville klart vert en styrke å ha på benken. De er derimot ikke gode nok til å danke ut Winters/Sæternes.

Ricky

Hæstad signerte kontrakt med Start ut 2008 hin dagen, så han kommer til å bli svindyr om Brann prøver seg. Det er vel ikke mye som tyder på at han har tenkt å flytte på seg uansett.

viks

Brann er ikke Chelsea...Idar er ikke Roman...Tror folk må roe seg litt ned her. Sjekk heller hvem som er Bosman spillere til sommeren, lag en liste og mail til POL...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Skotten

Quote from: "viks"Brann er ikke Chelsea...Idar er ikke Roman...Tror folk må roe seg litt ned her. Sjekk heller hvem som er Bosman spillere til sommeren, lag en liste og mail til POL...


Enig. Mange gode spillere nevnes, men det virker ikke realistisk. Hadde Brann vært interessert i Hæstad så hadde de kontaktet Start før han skrev under ny kontrakt. Det samme gjelder Lars Iver Strand som nettopp gjorde det samme. Tror ikke vi trenger å sende mail til Pot Pot, da han mest sannsynlig har full oversikt over Bosmanspillere og andre aktuelle spillere. Han har vist seg å være svært så driftig på dette området før, og tviler på at han skuffer til sommeren!

En ting; Den "storspilleren" som glapp like før overgangsfristen gikk ut, det var vel ikke Bjørn Helge Riise? Hvis ikke, så er kanskje dette noe som det jobbes med til sommeren.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Xminator

POL sa vel til avisen at den "store" spilleren ikke var Riise. Med tanke på at Mjelde var i kontakt med Bergdølmo for rundt en måned siden er det nærliggende å tro at dette var det "store" navnet.

lovebrann4ever

"Satans svarteste fittehelvete, dette laget er helt forjævlig elendig" skrev "skotten" om det er sånn du seie om Brann så kan du til helvete holde deg unna klubben.. då er du bare en medganssuporter og det er bare idioter som er det....
Brann trenger gode spillere på benk og på banen... vi har mennesker som mer en gjerne gir penger til nye spiller kjøp om det som er et problem.. Brann trenger hvertfall en som kan dirigere laget sånn at de klarer å holde fokus HELE kampen, ikke bare de 73 første.. mål forskjeld de første 73min 18-6 de siste 17min 1-7??? og noen sier vi ikke trenger noe å holde mote oppe? e du dom eller?? det vises gang på gang kamp på kamp atte vi trenger noen som kan derigere laget de siste 17min.....
May the force be with you Obi "Wan" Mikel (where ever you are)
K Brann, det er på tide NO!

janjan


ThomasC

Hva var poenget med å opprette dette emnet, når vi allerede har et emne som omtaler akkurat det samme under "Kem bør POL hente i sommer?" ?

Ting blir mye enklere, og mer oversiktlig, om man kan klare å bruke emner som allerede er opprettet, og ikke ørten nye hele tiden.

Bare et tips.

Thomas.

janjan

Steng denne da vel.

Skotten

Quote from: "lovebrann4ever""Satans svarteste fittehelvete, dette laget er helt forjævlig elendig" skrev "skotten" om det er sånn du seie om Brann så kan du til helvete holde deg unna klubben.. då er du bare en medganssuporter og det er bare idioter som er det....
Brann trenger gode spillere på benk og på banen... vi har mennesker som mer en gjerne gir penger til nye spiller kjøp om det som er et problem.. Brann trenger hvertfall en som kan dirigere laget sånn at de klarer å holde fokus HELE kampen, ikke bare de 73 første.. mål forskjeld de første 73min 18-6 de siste 17min 1-7??? og noen sier vi ikke trenger noe å holde mote oppe? e du dom eller?? det vises gang på gang kamp på kamp atte vi trenger noen som kan derigere laget de siste 17min.....
May the force be with you Obi "Wan" Mikel (where ever you are)


Dette rotet er ikke lett å kommentere, men du virker sint (og lettere forvirret) over at vi ikke anser det som realistisk å kjøpe Kristoffer Hæstad, av den grunn at han nettopp har skrevet under ny kontrakt med Start. Dette betyr at han kan bli meget dyr, JA faktisk så dyr at selv ikke Chess vil betale for ham. Og med Scharner og Andresen allerede i stallen ser jeg heller ingen grunn til å forsterke den lagdelen.

Skal vi kjøpe en ny spiss er Brian West mye mer aktuell, og bedre, enn Michael Mifsud.

Og til problemstillingen din angående de siste 17 minuttene, så er denne helt molbo. Det ser du sikkert ved nærmere ettersyn (som en del andre ting).
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Ã?ge

Wæhler vil jo ikke skrive under for Vif, så han hadde kansje vært noe

Xminator

Ikke realistisk og ikke spesielt smart heller. Har kjempeproblemer med å se det helt store i denne Hæstad. Han er liten, spiller støttepasninger og springer ikke mer en Haugen, det er ikke mulig ;) Og om vi ikke har bruk for Svindal Larsen, så har vi ihvertfall ikke bruk for Hæstad. Tenker vi lar han rote i fred i start, og mest sannsynlig forsvinner han i samme hullet som Risholt og Stadheim.

lovebrann4ever

K Brann, det er på tide NO!

Skotten

Quote from: "lovebrann4ever"


Du fremstår som en lettere evneveik person. Først vil du ha Mifsud, så vil du ikke ha noen spillere fra Lillestrøm. Og koblingen homoseksualitet - slum er interessant, at ingen samfunnsvitere har kastet seg over et slikt fascinerende sosialt fenomen er for meg helt uforståelig!
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Go Up