• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sæternes og Andresen fra start mot Costa Rica

Started by KNUDSEN, May 24, 2005, 18:24:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KNUDSEN

Martin Andresen og Bengt Sæternes starte kampen mot Costa Rica i dag mens Kvisvik e på benken, x-brann spiller Alonso Solis starter på benken for Costa Rica.
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Lennono8

Må si det er noe annet å se disse landskampene nå når vi har med sentrale spillere på laget. Håper Andresen kommer i skikkelig form til Italia-kampen, og at Sæternes også får være med. Er nok ikke skadelig for spillerne våre at de får bryne seg på folk som spiller i de beste ligaene i verden.

Brann-Peter!

Herlig å se Solis igjen, uten at jeg ble svært imponert over spillet hans.
Det nøkket opp gode minner fra hans tid i Brann, så var det håret da..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Ã?ge

Quote from: "Lennono8"Må si det er noe annet å se disse landskampene nå når vi har med sentrale spillere på laget. Håper Andresen kommer i skikkelig form til Italia-kampen, og at Sæternes også får være med. Er nok ikke skadelig for spillerne våre at de får bryne seg på folk som spiller i de beste ligaene i verden.

Xminator

Pussige greier at han bare tar ut spisser med målvegring :) Rushfeldt bøtter inn mål. Nevland bøtter inn mål. Sæternes scorer mål. Lange scorer mye i Belgia. Den eneste målscoreren han har er Frode Johnsen. Som bør starte istedenfor Iversen om Hareide vil ha mål (og vinne). Når vi snakker om mål, det er en liten skandale at han ikke skjønner at Norge med Kvisvik er bedre enn Norge uten...

Go Up