• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Terminlista fremover

Started by Mick, May 24, 2005, 03:02:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mick

Brann-Lyn
Viking-Brann
Brann-RBK
Odd-Brann
Brann-HamKam
Molde-Brann
Brann-Vålrenga

Her er det faktisk mulig å ta en del poeng. Brann har jo ikke klart å bevise at de kan vinne 3 kamper på rad, men de 6 neste seriekampene kan bli avgjørende om Brann skal henge med i gullkampen. Det er kamper som tatt ut ifra forutsetningene bør vinnes, men hvis MiM ikke klarer å rydde opp i forsvarsproblemene kan det også gå fort nedover. Hvis vi tar de tre første uten å avgi for mye poeng , er jeg ganske sikker på at vi er på Høyde med Vålerenga når vi møter de i slutten av Juli. De to under streken og Molde er etter min mening seiere vi skal klare.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Xminator

Mange kamper mot gode lag. Om noen forventer 3 poeng i alle de der så blir de skuffet. Selv venter jeg egentlig at RBK vinner mot oss. De har skapt en del sjanser og slitt med uttelling, de fleste av oss vet hva det betyr...

For å si det slik: For å ha 2 poeng i snitt etter de 7 kampene der kan vi tape 4 poeng. Noe jeg ser på som urealistisk. Til nå har vi 1.625 i snitt, og for å holde dette kan vi ikke tape mer enn 10 poeng. Noe som jeg vil se på som noe i underkant. En plass mellom de to ytterpunktene er bra. Og det er jo totalt avhengig av måten vi taper poengene på. Tap som mot BG, der motstanderen strengt tatt scorer på de 3 første sjansene de har er litt lettere å godta (for meg). Da er det verre med tap som mot VIF og Start...

Nemesis

Det eneste positive vi kan se ut fra tapene er at vi fortsatt har til gode å være det dårligste laget på banen. Ingen av tapene har kommet fordi vi ble rundspillt. Hvis Monsamjelden klarer å få litt orden i de bakre rekker, samtidig som midtbanen fortsetter å bli mer og mer samspillt, så er det ingenting i veien for at vi tar 21 poeng på de neste syv kampene. MEN.... alle vet at brann ikke kan vinne 7 kamper på rad, det er på lik linje med å tro på at vann er brennbart.......
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

naitsirk

Har du ikkje høyrt om ildvann!!!!

Go Up