• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Høyresiden!!

Started by B.B., May 23, 2005, 08:41:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Nixon

Quote from: "B.B."Hvis Miller skal kjøres inn på høyresiden så må han spille der fast. Korfor Dylan ikkje startet kampen på topp e et mysterium for meg. En spiss e skadet, kjør inn en ny spiss, ikkje roker på et lag som fungerer!!

Det er lett å være etterpåklok. Og ikke for å kverulere med en skuffet mann; husk at Miller som spiss fungerte rimelig bra mot Lillestrøm i 2. omgang. Så strengt tatt har ikke Mjelde rokert på laget, bare kjørt videre på med et lag som fungerte...

Ellers tror jeg at Brann kommer til å hente to nye spillere til sommeren. En midtstopper og en høyrekant. Det trengs.
Rød makt på Hansa!

Nemesis

Ny høyrekant trengs.  Skuffet over MK i går, jeg som bare var millimetre fra å få trykket nummer 5 bakpå drakten min...........:p
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

B.B.

MK sitt bidrag i LSK kampen var tilsvarende som igår, lik null!!

Miller fungerte bra som spiss mot LSK, han var forsåvidt helt ok igår også. Syns han gjør mye bra med ballen. At han ikkje beveger seg like godt som Winters i form vet vi fra før og det er derfor ikkje veldig ovverraskende. Poenget e at skal han drilles i rollen på kanten så må han spille kant. Drive og veksle mellom kant og spiss-posisjon blir for dumt spør du meg.

Spesielt når vi får inn en kantspiller som ikkje klarer å utrette noen verdens ting enda han får så god tid på seg at til og med EG skulle klart å treffe med noen inlegg. Og eg e j... treg!! Det mest graverende e at han får stå på banen i 90 minutter. Var sikker på at han røk ut i pausen, men neida....

Husker Teitur en gang i tiden påsto at MK hadde en av norges beste innleggsføtter:)  hehe... husker en gang han la et fint innlegg, men det e rimelig lenge mellom begivenhetene! Kanksje ikkje så rart Teitur e 2.div. trener?
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Satan 3

Matrin Knudsen er for gammel.
Er redd han aldri kommer tilbake til storhetstiden sin.

Det må handles en helt ny høyrekant i sommer!
Striler ut av Bergen

anita

Tror ikkje alderen har så mye å si! Nå e vel ikkje MK mer enn 27, han har mange år foran seg ennå. Han e ganske ustabil, men eg har tror på at fremgangen vil fortsetta. Han blei tross alt bedre og bedre utover fjorårs sesongen.

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Satan 3

Quote from: "anita"Tror ikkje alderen har så mye å si! Nå e vel ikkje MK mer enn 27, han har mange år foran seg ennå. Han e ganske ustabil, men eg har tror på at fremgangen vil fortsetta. Han blei tross alt bedre og bedre utover fjorårs sesongen.

Hmm....
Syntes å huske Martin Knudsen rundet 34 i fjor.
Striler ut av Bergen

anita

Martin e født 04.01.1978.. Du kan sjekka på brann sin hjemmeside.
http://www.brann.no/index.php?valg=spiller&spiller=7

Per Anders

DrMeland

rMeland

janjan

enavgutta

Okei, jeg skal også være krystallklar:

: Mange mener han har imponert. Ja, kanskje - men det er fra elendig til middelmådig isåfall. Jeg er ikke imponert i det hele tatt. Og ja, tabbekvoten overskygger fullstendig andre ting som er ok.

Knudsen : Har lenge forsvart Knudsens egenskaper, men samtidig vært en av pådriverne i " kjøp Trond Fredrik Ludvigsen diskusjonen". Han var bra på høyrekanten i mange kamper i fjor, men har vært elendig i de tre siste kampene jeg har sett ham. Dvs. mot IFK, LSK og nå senest mot Start. Nå har vi Charlie, og vi bør fortsette å dyrke ham som kantspiller. Håper Robbie blir klar til å makke Bengt snart, for det så vi tydelig i går.

: Sliter fryktelig med farten. På tide noen løpstrenere tar seg en prat med denne karen. Ellers burde han kanskje tenke på om det er noen islandske klubber som kan være interessert.

Geir

Quote from: "Satan 3"Matrin Knudsen er for gammel.
Er redd han aldri kommer tilbake til storhetstiden sin.

Det må handles en helt ny høyrekant i sommer!

Definer for gammel.

Halve laget er jo eldre enn han.
ndelig SERIEMESTER

Yngve

Er det ingen som skjønar at satan berre køddar...Eg likar det at alle 1390 medlemmene i bat al jonen går på det han skriv kvar gong..

Geir

Går nå ut fra at folk mener det de skriver her. Jeg gidder ikke sitte og vurdere om folk kødder eller ikke. Gir de uttrykk for helt idiotiske meninger her, så går jeg også ut fra at de er idioter.
ndelig SERIEMESTER

Satan 3

Hva vet du om jeg kødder strilegutt?
Har ikke du et lokalt lag du heller burde heie på?
Knudsen ser ut som at han er minst 40.

Satan, som har fått nok av nynorsk på dette forumet!
Striler ut av Bergen

naitsirk

Naitsirk, som har fått nok av Satan

Geir

Quote from: "Satan 3"Hva vet du om jeg kødder strilegutt?
Har ikke du et lokalt lag du heller burde heie på?
Knudsen ser ut som at han er minst 40.

Satan, som har fått nok av nynorsk på dette forumet!

E du en kødd da. eller snakker du alvor???
ndelig SERIEMESTER

enavgutta

Folkens, la oss holde oss til sakens kjerne. Høyresiden... For å spore oss inn igjen. Jeg håper Charlie får ny tillit her og at Robbie blir helt frisk slik at han kan starte på topp sammen med Bengt neste mandag. Så får vi bare forbanne oss over at TFL aldri kom til byen da vi trengte ham.

panZer micky

Quote from: "enavgutta"Folkens, la oss holde oss til sakens kjerne. Høyresiden... For å spore oss inn igjen. Jeg håper Charlie får ny tillit her og at Robbie blir helt frisk slik at han kan starte på topp sammen med Bengt neste mandag. Så får vi bare forbanne oss over at TFL aldri kom til byen da vi trengte ham.

Hent Lars Iver Strand.
Super talentet fra nord

Xminator

Hent det, hent noe annet. Ser det som totalt urealistisk å hente noe som helst fra Tromsø, eller for den del en hvilken som helst annen klubb i norge som ikke nettopp er rykket ned eller har stilt seg så dårlig at spilleren allerede er uten kontrakt.

At Brann må hente forsterkninger i sommer for å kjempe om noe bedre enn 3. plass er klart. Det gjelder for så vidt VIF, Start og til dels RBK også, så vi er i en overlesset båt her :p

panZer micky

Quote from: "Xminator"Hent det, hent noe annet. Ser det som totalt urealistisk å hente noe som helst fra Tromsø, eller for den del en hvilken som helst annen klubb i norge som ikke nettopp er rykket ned eller har stilt seg så dårlig at spilleren allerede er uten kontrakt.

At Brann må hente forsterkninger i sommer for å kjempe om noe bedre enn 3. plass er klart. Det gjelder for så vidt VIF, Start og til dels RBK også, så vi er i en overlesset båt her :p

alle trenger forsterkninger

andreas27

man kan ikke akkurat si at MK ikke greide noe i går!!
når brann angrep gikk det som oftest via høyrekanten,problemet var bake MKs innlegsfot, vi kom ikke lenger en til dølinjen som oftest.
videre er jo også Mk et sikkelig arbeidsjern.

KennethS

Quote from: "andreas27"man kan ikke akkurat si at MK ikke greide noe i går!!
når brann angrep gikk det som oftest via høyrekanten,problemet var bake MKs innlegsfot, vi kom ikke lenger en til dølinjen som oftest.

e det virkelig mulig? alle vet at mk e et arbeidsjern, men han kan ingenting annet han må VEKK!
tå på Brann

viks

Hvor mange tråder må vi ha om den evinnelige høyresiden, man trenger vel ikke være einstein for og skjønne at dette er Branns akkileshæl...

Er vel derfor POL ikke hentet Helegbe fordi han var mer utpreget venstreside, og derfor ønsket og bruke ressurser på en høyrekant kanskje?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

KennethS

Quote from: "viks"Hvor mange tråder må vi ha om den evinnelige høyresiden, man trenger vel ikke være einstein for og skjønne at dette er Branns akkileshæl...

Er vel derfor POL ikke hentet Helegbe fordi han var mer utpreget venstreside, og derfor ønsket og bruke ressurser på en høyrekant kanskje?
tå på Brann

B.B.

Quote from: "andreas27"man kan ikke akkurat si at MK ikke greide noe i går!!

Med så god tid som MK fikk på seg i den kampen e det nesten for godt til å være sant at det ikkje ble noen målsjanser etter spill fra høyresiden. Alle andre spillere i hele Brannstallen hadde sannsynligvis klart å få noe ut av alle gode mulighetene han hadde. Start satset jo utelukkende på å forsvare seg mot Kvisvik, dermed var høyresiden helt åpen. Men skapte vi noe der??

NEI!

Go Up