• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

røyk bommpen

Started by elblottto, May 23, 2005, 01:12:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Quote from: "pusuren"
Quote from: "Suppesupporter"
Quote from: "SeTrE"
Quote from: "Superjack"Skjønner godt denne karen er utestengt fra Stadion.
Maken til tull.
Enten kan man oppføre seg eller så kan man det ikke.
Jeg har ikke noe imot hverken lys eller røyk, men så lenge NFF mener det er det skumleste som finnes, nest etter rasisme, så er det bare å F*#n å la være.
NFF driter i hvem som gjør hva, og resultatet er at SK Brann får kjempebøter. Idoiter som koster SK Brann titals tusen kroner bare fordi de ikke klare å oppføre seg i 90 minutter trenger vi ikke.

Jeg peker gjerne!


Superjack: Hva faen erre du driver med!!!!

NFF fitte!!!

Hold kjeften din og lær deg litt supporter kultur......Man peker ikke ut en medsupporter når man lager litt bråk på tribunen....

Hadde du gjorde dette som AIK supporter, ville du blitt skambanka!!!


SKJERP DEG!!!


Jøje meg... Kor jævli kul e du om du banker en medsupporter da? Fy f*n her har folk sunket dypt dypt dypt på supporterskalaen.

Drittunger

Ikkje misforstå meg, helt enig at det hadde vært tåpelig hvis man banker en medsupporter. men Superjack kan ikkje akkurat se's på som medsupporter når han sier at han lett kan leke judas og peke ut noen som blusser i rødt..


oioioi.
Så no er jeg en motsupporter?
Heia RBK, Lyn, Vif, Bryne, Fyllingen, Hovding osv?
Ta en "lær deg å lese pille". Bare for å holde sakligheten oppe her.

Skjerpings!
i taper ALDRI!

Straffe!!!

Er Superjack en motsupporter?

Som argumenterer for at Brann ikke skal få problemer/bøter/ytterligere konsekvenser?

Og er disse andre tøffingene medsupportere (pussige uttrykk forresten, er dette noe som har kommet med den moderne spontansupporteren?), siden de er fem stykker (eller 30 for den saks skyld) som står tykt sammen for å drive med ulovligheter på tribunen? Det er jo tross alt ganske kule ulovligheter da!!

nummer9

Synes dette blir en tåpelig debatt. Må man være småkriminell for å være en god supporter? Er man ikke en Brann-supporter om man går på kampene og heier på laget man elsker, men ikke fyrer opp røykbombe/bluss som vil alle vet bare straffer klubben i vårt hjerte?

Og så er det dette med spontanitet, hva faen er spontant med å kjøpe bluss/røykbombe, smugle den inn på stadda og så fyre den opp? Høres nå ganske planlagt ut. Selv om man ikke trenger å være rakettforsker for å få til en slik "plan" (noe noen av debattantene her klart viser), er det ikke noe særlig spontant i min "bok" iallefall.

SKB e BEST!!!

Syns ikkje at noen e dårlige supportere selvom de ikkje vil fyre opp røykbomber etc. men likevel e der tøft! Håper å se mere av det i fremtiden..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Go Up