• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny sang!

Started by SS, May 22, 2005, 21:05:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SS


Northside


SS

Quote from: "NorthsideFCDH"


hehe..ingen som merker om vi stjeler den vell?:Phaha..men d ikkje ofte eg får sanger på hjernen,men når eg gjør det , ja då e de vell så bra at vi kan prøve å få ann i gang på SS!?

mr-bolstad

ja eg hørte den eg å. den var faktisk jævli rå, men helt ærlig så synes eg ikke at vi skal synge i samme melodi.

eg mener eg hørte at start supporterne sang en sang med samme melodi som "vi e berømte" og det irriterte meg noe jævli!
For det er bullshit å synge en sang som e kliss lik andre lag sine sanger.
se for deg lyn supporterne synge:
"Byen er oslo og laget e lyn
leo er mannen som vil dra til stryn"  eller noe sÃ¥nt!
la de duene fra landet ha noe for seg selv!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Babb

Nei, seriøst! Vi synker ikke så lavt. Greit nok at alle andre norske lag stjeler fra oss, men det er får være deres sak...

Nixon

Apropos sanger med samme melodi: Hørte at noen sang til Alex Valencia på den samme melodi som han hadde i Bergen. Var det våre gutter og jenter som sang? Eller har menigheden rett og slett overtatt den med hud og hår?
Rød makt på Hansa!

mr-bolstad

det var nok menigheden.
taperlig spør du meg!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

BL

Quote from: "SS"hehe..ingen som merker om vi stjeler den vell?:Phaha..men d ikkje ofte eg får sanger på hjernen,men når eg gjør det , ja då e de vell så bra at vi kan prøve å få ann i gang på SS!?


Kråkene har stjelt den fra Hammarby Ultras.
Hansa-
Felt Z

Mr_Soma

Og Hammarby Ultras har stjelt den fra Nederland -

DeeDee

Og I nederland har de tatt den fra en eller annen kjent pop- låt. Synes ikke denne sangen passer i Bergen. Altfor platt.

Brann-Peter!

Quote from: "SS"


nei, jeg synes personlig ikke at vi skulle sunget noe så likt..
greit nok å stjele en melodi, men å stjele melodi og store deler av teksten (lsk hadde noe lign. bare om lsk da..)..
finn en annen tekst så er jeg kjempefornøyd..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Alexåsane

Quote from: "Nixon"Apropos sanger med samme melodi: Hørte at noen sang til Alex Valencia på den samme melodi som han hadde i Bergen. Var det våre gutter og jenter som sang? Eller har menigheden rett og slett overtatt den med hud og hår?


Var mange sanger fra menigheden som hadde samme melodi som brann sanger. sæternes sagen f.eks.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

klovn

som igjen ikke er noen genuin Brann-låt. LSK sang samme; Uwe Rösler scorer mål, scorer mål...for noen år siden

Roffarne

Quote from: "mr-bolstad"eg mener eg hørte at start supporterne sang en sang med samme melodi som "vi e berømte" og det irriterte meg noe jævli!

Jeg har hørt at Man. Utd. har noe slikt og.
Og de hadde det for 20 år siden og...
Jeg skal sette et stort kryss i taket mitt med sprittusj den dagen noen pÃ¥ dette forumet  komponerer en sang pÃ¥ en melodi som ikke er velkjent i fotballverden. Og jeg skal sette to dersom den blir lagt merke til utenfor Bergen.
Det er rett og slett bare x-antall "stadionsanger" å ta av og vi ligger tiår bak eliten i å lage våre egne versjoner av dem.
Vi har egentlig vært utrolig velsignet som har hatt trubaduren Thue på vår side. Og selv om han kanskje burde lagt vekk gitaren for noen år siden å er vel absolutt alt av orginale Brannsanger (som er kjent utenfor Fottikken) skrevet av ham.
Nu går alt så meget bedre.

rødesk

Quote from: "Babb"Nei, seriøst! Vi synker ikke så lavt. Greit nok at alle andre norske lag stjeler fra oss, men det er får være deres sak...


Eg mener at dettte e en sang vi bør ta i bruk.. lett å synge å bra å hoppe til :)
Ã¥ dette med Ã¥ stjele sanger, vist vi ikkje kan stjele sanger,  e det nesten ikkje noen sanger Ã¥ synge lengre.... de fleste sanger blir sunget i fotball norge Ã¥ dÃ¥ e det ikkje mangen sanger igjen Ã¥ synge  .. Nesten alle sangforslag her inne blir avslÃ¥tt pÃ¥grunn av at det e andre lag sÃ¥ bruker de... Bare se pÃ¥ Sæternes sangen.. den var lsk "sin" sang men nÃ¥r vi begynte Ã¥ bruke den ble den en slager Ã¥ no e den kun kjent for Ã¥ være sæternes sin Ã¥ ikkje lsk sin!
oen må gå...!

HÃ¥kon Moldestad

bra her er min sang feite jonsen feite jonsen sover du sover du så du ikke ballen så du ikke ballen hahaha det var syn

PS: :lol:  :lol: jonsen kan man bytte utt med motstanderen sin mÃ¥l vakt
rann bergens stolthet.

SKB e BEST!!!

Du tror vel ikkje at den noensinne blir innført på Stadion?
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

rødesk

Quote from: "SKB e BEST!!!"Du tror vel ikkje at den noensinne blir innført på Stadion?


snakker du til meg no eller?..
oen må gå...!

SKB e BEST!!!

Snakker til det forferdelige forslaget til HÃ¥kon Moldestad..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Hansakongen

Quote from: "SS"


For ikke helt denne sangen til å henge sammen for min del eller virker ut som en sang uten mål og mening... da ville jeg heller foreslått denne sangen her..

Byen er bergen å laget e brann, de røde bergens gutter har igjen fått blod på tann, når vi entre banen e vi kongene fra vest å vi skremmer liv skiten av fotball bønderflest, men på stadion på søndag er det ingen kjære mor og da for alle se det som kjeften passe stor og brann de spiller nådeløst og skyter motstanderen i senk og på flyet hjem til bergen tar vi med oss 3 poeng..

Synes nesten denne passer bedre til en ditt forslag..

SKB e BEST!!!

Enig der. Egentlig e det vel en bergenser med hjertet i Stabæk som har lagd denne? ``På adderud på søndag blirdet ingen kjære mor, då får alle se det bare kjeften var så stor``
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Go Up