• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billetter Start-Brann

Started by paf, May 19, 2005, 22:24:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Hvordan blir det med salg til borteseksjonen på Kristiansand Stadion? Ser sørlendingene venter seg mye folk og det hadde jo vært dumt å ikke komme inn. Hva har kort og godt Bataljonen avtalt med start? Hvor kjøper vi billettene, etc?

henk

borteseksjonen til ikstart er på 2000 stå plasser, billetter kan kjøpes på posten, puben til menigheden og supporterbutikken til ikstart. Billettene koster kr 140,-
enk Ekerhovd
Nå som privatperson

Kallingen

Update:

Jeg prøvde å bestille billetter online på ticketmaster.no (tidligere billettservice), men her fikk jeg ikke opp alternativ om å få billetter på L-feltet som skal være for bortesupporterene. Jeg ringte istedet (tlf: 81533133) og fikk beskjed om at det nå KUN var igjen billetter til bortefeltet.

Derfor vil jeg anbefale alle som skal avgårde å bestille asap! Sikkert endel "nøytrale" og også hjemmesupportere som vil kjøpe billetter på "vår" tribune når det ellers er utsolgt.

Mvh; Kalle som håper mottakelsen blir like bra som i 95 eller når det enn var. Solskinn, 25 grader, politi som skrøt over at vi satt på et "fornuftig" offentlig sted og drakk, koldtbord til frokost og kvinnelig startsupporter som strippet på pøbben!:p

Edit: Jeg fikk forresten opplyst om at prisen var 160,- og 120,- for studenter, og ikke 140.- som det står over her.. Betyr dette at jeg har fått på feil felt?

Azzurri

De selger vel kampbillett i døra på borteseksjonen på kampdagen?? Har jo alltid gått greit...hvorfor skal Kr.sand og Start være anderledes...

|Lynet|

Quote from: "Kallingen"Update:

Jeg prøvde å bestille billetter online på ticketmaster.no (tidligere billettservice), men her fikk jeg ikke opp alternativ om å få billetter på L-feltet som skal være for bortesupporterene. Jeg ringte istedet (tlf: 81533133) og fikk beskjed om at det nå KUN var igjen billetter til bortefeltet.

Derfor vil jeg anbefale alle som skal avgårde å bestille asap! Sikkert endel "nøytrale" og også hjemmesupportere som vil kjøpe billetter på "vår" tribune når det ellers er utsolgt.

Mvh; Kalle som håper mottakelsen blir like bra som i 95 eller når det enn var. Solskinn, 25 grader, politi som skrøt over at vi satt på et "fornuftig" offentlig sted og drakk, koldtbord til frokost og kvinnelig startsupporter som strippet på pøbben!:p

Edit: Jeg fikk forresten opplyst om at prisen var 160,- og 120,- for studenter, og ikke 140.- som det står over her.. Betyr dette at jeg har fått på feil felt?

Jeg tror ikke dere får problemer med å få billetter om dere ikke er over 2000 tilreisende. Ticketmaster selger kun sitteplasser, og det er disse som er utsolgt. Men skader jo ikke å bestille for å være på den sikre siden...
n Religion, Ett Lag - IK Start

Go Up