• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kor lenge på SS

Started by Kristoffer, May 19, 2005, 14:17:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kristoffer

Gøy hvis alle kan si hvor lenge de har gått på SS. Jeg nermer meg to år.
o trenger Mjelde støtte

SKB e BEST!!!

Gikk på SS i 2 sesonger før eg byttet til Hansa.. Vurderer å komme tilbake neste sesong igjen..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Xminator

Første gang 91, aktiv siden 93. Med unntak av årets sesong der sesongkort på gamle sitte er blitt brukt til fordel for de på SS.

sekto

Quote from: "Xminator"Første gang 91, aktiv siden 93. Med unntak av årets sesong der sesongkort på gamle sitte er blitt brukt til fordel for de på SS.

Kruxleiven

Gått der siden 2000. Hadde vel 2-3 kamper der i 98 og 99 også. Synes det har stått ganske så stille med tanke på tifo og tilpasning til mer moderne supporterkultur, men nå ser det ut til at det begynner å skje noe. Stemningen har vært fallende, men jeg føler meg slett ikke sikker på at det er mulig å få tilbake de tidene der man sang entusiastisk i motgang. Neste år blir det sitteplass for meg ihvertfall.

PrebeN

Andre sesong med parturkort på SS. Før det har det vært ca 50% av kampene på SS\hansa. Vurdere felt Z til neste år. Virker ganske praktisk i tanken på pub så stadion.
n som er medlem av SportsKlubben Brann skal respekteres og støttes, whatsoever!

DonCorlione

vært der på omtrent alle kamper siden 98, men me unntak av noen kamper som eg har sett på storskjerm i syden..:D
og kommer til å være der til de river bataljonen`s medlemskort ut av mine kalde døde hender...
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Henki

Quote from: "sekto"
Quote from: "Xminator"Første gang 91, aktiv siden 93. Med unntak av årets sesong der sesongkort på gamle sitte er blitt brukt til fordel for de på SS.


Utviklingen på Gamle sitte har gått i helt motsatt retning enn på SS. Men stemningen på SS bare er blitt dårligere de siste årene har stemningen på Gamle sitte blitt utrolig mye bedre. Jeg har sittet der siden 1996 og merker en voldsom forskjell siden da!
Ballen skal fremover!

KEO

Startet vell på SS fast i 93 og holdt ut til 03, er nå blitt ett sitte svin, men koser meg for det. Tror det er viktig at folk som har stått på SS i mange år flytter seg opp på tribunene etter vert. Dette fører til at vi klarer og dra med oss de andre som sitter og får økt stemning rundt hele stadion.. Felt C
Nu kør vi!

SS

har hatt 2 sesonger på Hansa med partoukort.. gikk over til SS i år..må si at det er GANSKE så stor forskjell der ja:P

Northside

Quote from: "SS"har hatt 2 sesonger på Hansa med partoukort.. gikk over til SS i år..må si at det er GANSKE så stor forskjell der ja:P


Positivt eller negativt?

Begynte å gå aktivt på ss i fjor, før det har eg bare vært noen turer innom på "sidene" eller Klokkesingen...
Ville vente med ss til eg hvertfall var ferdig med fjortiss alderen :wink:

Xminator

Quote from: "sekto"
Quote from: "Xminator"Første gang 91, aktiv siden 93. Med unntak av årets sesong der sesongkort på gamle sitte er blitt brukt til fordel for de på SS.


Alderssnittet er "litt" høyere. Det er en annen kultur, men det er rikelig med engasjement der. Og som sagt, mot LSK tok det til tider helt av ;) De sang bedre enn Hansa mot BG ;)

fanagutt

Jeg har sittet på gamle sitte i 10 år i å, selv om jeg er en del under 20 enda, og jeg husker de første årene var det ikke i nærheten av så mye liv som det er nå. Folk er ikke redd for å slippe seg løs, spesielt når det er noen som setter igang sang så er mange med. Tror det er lurt dette med at de som pensjonerer seg fra SS plaserer seg rundt om, så skal du se til slutt at SS bare er der for å sette igang resten av stadion.. Prøver å gi mitt fra felt O, selv om jeg sitter...
rann

Erik

Jeg har vell vert der hvert år siden 1996 tenker jeg.. Jeg blir der til de fjerner den.. SS er mitt sted på stadion og vil alltid vere det...

mr-bolstad

Er inne i mitt femte år på SS.
get land, Eget Landslag.
Brann!!

BL

Har vel vært der fast siden 2000. Før det så var eg litt rundt omkring, og har vel egentlig begynte igjen med det. Veklser mellom ss og hansa.
Hansa-
Felt Z

Nixon

Første kamp på SS i 1988 og har knapt mistet en kamp siden. Flyttet opp på Hansa for et par år siden. Synes vel at alle bør ta minst 10 pliktår på SS før man overhodet vurderer å flytte opp på sitte!:)
Rød makt på Hansa!

paf

Quote from: "Nixon"Første kamp på SS i 1988 og har knapt mistet en kamp siden. Flyttet opp på Hansa for et par år siden. Synes vel at alle bør ta minst 10 pliktår på SS før man overhodet vurderer å flytte opp på sitte!:)

Den er grei, ja. Synes nok selv 20 år bør være passe fartstid før man pensjonerer seg. Jeg begynte å gå på Store Stå i 88 etter et læreår i klokkesvingen :-)

SS

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "SS"har hatt 2 sesonger på Hansa med partoukort.. gikk over til SS i år..må si at det er GANSKE så stor forskjell der ja:P


Positivt eller negativt?

Begynte å gå aktivt på ss i fjor, før det har eg bare vært noen turer innom på "sidene" eller Klokkesingen...
Ville vente med ss til eg hvertfall var ferdig med fjortiss alderen :wink:


Det var jo ikkje kjedelig og sitte på Hansa..men det er jo gøyere og stå på SS, litt mer liv og røre der liksom..eg satt jo ved siden av noen gamle pensjonister i hele fjor, det e litt anderledes å stå ved siden av gale ungdommer som roper, skriker og ikkje minst synger under kampene..så eg vil si at det er myyyye gøyere og stå på SS, misforstå meg rett, det var ikke dårlig på Hansa asså:)

Nixon

Quote from: "paf"
Quote from: "Nixon"Første kamp på SS i 1988 og har knapt mistet en kamp siden. Flyttet opp på Hansa for et par år siden. Synes vel at alle bør ta minst 10 pliktår på SS før man overhodet vurderer å flytte opp på sitte!:)

Den er grei, ja. Synes nok selv 20 år bør være passe fartstid før man pensjonerer seg. Jeg begynte å gå på Store Stå i 88 etter et læreår i klokkesvingen :-)


Du står vel fortsatt ja. Det står det respekt av!:)
Rød makt på Hansa!

Toa

0 år på storestå. Stod der et par kamper på begynnelsen av 90-tallet, men ellers har det vært klokkesvingen og siste 5(?) årene på felt O.

Uhemmet synging og hoiing funker ikke for meg. Jeg er konsentrert når jeg ser fotball og synging bare tar fokus vekk fra det som skjer på banen.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

Quote from: "Toa"Uhemmet synging og hoiing funker ikke for meg. Jeg er konsentrert når jeg ser fotball og synging bare tar fokus vekk fra det som skjer på banen.


Jeg ser med øynene. Og synger med munnen. Funker helt fint!
Rød makt på Hansa!

KennethS

Vanskelig spm, har vel gått på SS siden 92-93 engang.
tå på Brann

jkippers

Gull 09

SKB e BEST!!!

Kan godt være at om 10 år kaller de denne tiden for SS sin glanstid :wink:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Xminator

Jeg hadde min stille protest i 98. Står for meg som året da SS nådde lavmålet. Det er blitt mye mye mye mye bedre siden da.

Laxevaag


Stoffi

Begynte mine pliktår i Klokkesvingen i -93, eller -92, for deretter å gå over på SS i -99 tror jeg det var.
Har alltid stått der siden.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nemesis

Har gÃ¥tt pÃ¥ stadion siden 90/91 ca. Men tror ikke det var før i 93 sesongen jeg skjente en dragning mot dette Ã¥ synge pÃ¥ stadion,  sto frem i begynnelsen av 94 sesongen som syngende pÃ¥ SS, dette varte vel til 97/98, da prøvde jeg Ã¥ fornekte min dragning for Ã¥ skape trøkk og ble en sittejævel, har holdt dette skjult til midten av forrige sesong, da sto jeg igjen frem som syngende, men denne gang pÃ¥ hansa.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Alexåsane

Begynte vel i gamle solosvingen(var det den het før sant) i 92-93. Var der til Hansa tribunen kom, dermed over til klokkesvingen. Er i mitt 2år på ss.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Henki

Noen som vet sånn cirka når "Store Stå-fenomenet" oppstod?
Ballen skal fremover!

Nixon

Quote from: "Henki"Noen som vet sånn cirka når "Store Stå-fenomenet" oppstod?


Var vel i semifinalen i 1987 mot HamKam at noen organiserte seg på Reservert Ståtribune som det het dengang om jeg ikke husker helt feil.
Rød makt på Hansa!

mobli

You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Kristoffer

Jeg er så gla for at vi har ss. Jeg syns at ss er på topp nå. Vi e flere der i rødt no enn før.
o trenger Mjelde støtte

StoreS gutt 16

Har stått der i 2 år. Synd jeg ikke begynte før, elsker det stedet.

Austevolling

Eg har vert på SS sio 97.. og då har eg nesten vert på kvar kamp sjøl om eg bur i austevoll.. men litt lettare no når eg bur på Landås detta åre;)
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

pathel

Quote from: "KEO"Startet vell på SS fast i 93 og holdt ut til 03, er nå blitt ett sitte svin, men koser meg for det. Tror det er viktig at folk som har stått på SS i mange år flytter seg opp på tribunene etter vert. Dette fører til at vi klarer og dra med oss de andre som sitter og får økt stemning rundt hele stadion.. Felt C


Hadde nær sagt tvert imot! men det er et bra poeng det du sier. Motargumentet er at ingen over et par og tyve vil assosiere seg med store stå, og veldig mange ikke gidder stå der lenger fordi det bare er "drittunger" igjen, ihvertfall i midten. Har selv stått der siden 1989 sesongen og opplevd nok til å sammenligne en del, og mener bestemt at alle som har "forlatt oss" har dradd med seg så mange at det som sagt er blitt et problem å være "gammel" der. Står nå ute på siden på midstfeltet. Synes rett og slett det blir pinlig å stå for nære midten, og det er dumt at det er blitt sånn. Men for all del, stemningen er jo kommet seg betraktelig på resten av stadda, og det er kjekt, men her skulle vi absolutt hatt i pose og sekk... :D

pathel

Quote from: "Nixon"Første kamp på SS i 1988 og har knapt mistet en kamp siden. Flyttet opp på Hansa for et par år siden. Synes vel at alle bør ta minst 10 pliktår på SS før man overhodet vurderer å flytte opp på sitte!:)


Med tanke pÃ¥ en Testemonial-kamp, mener du ??  NÃ¥r hadde du din ?  :wink:

brannsupporteren:-D

Har vært på SS siden 16. mai i fjor. Før det satt jeg på Hansa med papsen :wink:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Nixon

Quote from: "pathel"
Quote from: "Nixon"Første kamp på SS i 1988 og har knapt mistet en kamp siden. Flyttet opp på Hansa for et par år siden. Synes vel at alle bør ta minst 10 pliktår på SS før man overhodet vurderer å flytte opp på sitte!:)


Med tanke pÃ¥ en Testemonial-kamp, mener du ??  NÃ¥r hadde du din ?  :wink:


Hadde min for noen år siden. Fikk billettinntektene fra en Brann2-kamp...:)
Rød makt på Hansa!

Go Up