• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Få Claus hjem!

Started by Brannmann10, May 15, 2005, 17:02:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tois

Så kampen nettopp, Claus gjort ingen tabbe. Men vet ikke om han vil til Bergen og Brann nå snart, Engelsk fotball er ferdig.. og han har nok ferie nå.

Brannmann10

Nei tror nok ikke han er klar for å gå rett på med ny sesong nei, men til sommeren kanskje? Brann bør iallfall prøve, det er klinkende klart ...

bernu

HANSA - Z

Brannmann10

Dette er et diskusjonsforum ....
Og Claus hadde vel ikke hodet i 1. divisjon da han sa det. Uansett hvor lite realistisk du synes det er så bør iallefall Brann prøve, noe mer har ikke jeg sagt heller ...

Tom C

Tror en av hovedgrunnene var at det var umulig økonomisk. Flytting til Norge medfører enorme skatte-utgifter for ham...
Aldri mer Obos....

bernu

Quote from: "Brannmann10"Dette er et diskusjonsforum ....
Og Claus hadde vel ikke hodet i 1. divisjon da han sa det. Uansett hvor lite realistisk du synes det er så bør iallefall Brann prøve, noe mer har ikke jeg sagt heller ...


Poenget er jo at Brann har snakket jevnlig med Claus i hele år. Men han har sagt klart og tydlig ifra om at han blir boende i England også etter at han legger opp som fotballspiller. Når det skjer om noen år. Dessuten har jo dette blitt diskutert utallige ganger før i vinter/vår. Unødvendig å lage en ny tråd om et ikke-tema da. Selv om dette er et diskusjonsforum ;)
HANSA - Z

Xminator

Om han kommer i sommer hadde det vert veldig bra.

Venter han lenger spørst det om Brann er tjent med dette. Han har ikke altfor lenge igjen på toppnivå.

Candyman

Ser mange av dere tror at etter nedrykket så skal det være mer spennende å spille her hjemme. Tror dere norsk tippeliga er mer interessant enn engelsk 1. div??? Reality check folkens........

En ting er å håpe at Claus hadde kommet hjem, hadde jo vært gøy, men noe annet er å tro han skal komme hjem pga. nedrykket. Det er jo bare teit. Har ingenting å si. Selv engelsk 1 div. er milevis foran norsk TL i penger, publikum, internasjonal oppmerksomhet, blablabla.....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Toa

Quote from: "Candyman"Ser mange av dere tror at etter nedrykket så skal det være mer spennende å spille her hjemme. Tror dere norsk tippeliga er mer interessant enn engelsk 1. div??? Reality check folkens........

En ting er å håpe at Claus hadde kommet hjem, hadde jo vært gøy, men noe annet er å tro han skal komme hjem pga. nedrykket. Det er jo bare teit. Har ingenting å si. Selv engelsk 1 div. er milevis foran norsk TL i penger, publikum, internasjonal oppmerksomhet, blablabla.....


Syns du forguder engelsk 1. divisjon litt vel mye nå...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Lurkin

Han har jo sagt at han vil avslutte karrieren i Sør-England og kanskje jobber i klubbens støtteapparat etterpå. Eneste må være hvis han blir vraket, noe jeg tviler på.

Diskuter heller Azar Karadas som sa til sporten i dag at han vil til Brann etter han er ferdig i større ligaer..
Berømte Brann fra Bergen

naitsirk

Karadas????????????
Den mannen ska aldri setta sine beina på brann stadion igjen, vel og merka som vår spelar.

Nixon

Karadas er hjertelig velkommen tilbake i den røde drakten. Og han kommer når tiden er inne. Men det er noen år til enda, så vi kan jo ta diskusjonen da?:)
Rød makt på Hansa!

bernu

Quote from: "naitsirk"Karadas????????????
Den mannen ska aldri setta sine beina på brann stadion igjen, vel og merka som vår spelar.


Så klart er Karadas velkommen tilbake til Brann når han er klar for det.
HANSA - Z

naitsirk

Kvifor er Karadas velkommen tilbake.

Overgangen te rbk er ikkje det same som då feks soltvedt gjekk.

Uansett so treng ikkje brann nokon spiss.

PS. Liker Karadas,men det er måte det skjedde på.

espen

Quote from: "Candyman"Ser mange av dere tror at etter nedrykket så skal det være mer spennende å spille her hjemme. Tror dere norsk tippeliga er mer interessant enn engelsk 1. div??? Reality check folkens........

En ting er å håpe at Claus hadde kommet hjem, hadde jo vært gøy, men noe annet er å tro han skal komme hjem pga. nedrykket. Det er jo bare teit. Har ingenting å si. Selv engelsk 1 div. er milevis foran norsk TL i penger, publikum, internasjonal oppmerksomhet, blablabla.....


Der maa jeg si meg kraftig uenig med deg!
Har du noen konkrete beviser for det?

- Jeg gaar selv mye paa engelsk foerste divisjon, og jeg vil med ganske stor sikkerhet si at nivaaet paa fotballen i TL er er hoyere..

- Penger: nei
- publikum: kanskje litt flere, men jeg synest stemmningen er bedre hjemme
- Internatjonal oppmerksomhet: Brann skal spille i europa, southampton skal ikke.

Eneste som taler imot er at Southampton sikkert rykker opp igjen neste aar.

Lurkin

Hva? Det at han ble tvunget til RBK? Det at Brann ledelsen ringte til RBK og spurte om de ville ha han? Nei, død diskusjon. Soltvedt skal få komme på Stadion han også... Rønningen derimot!

Uansett, når det er aktuelt så er nok Robbie og Bengt blitt grå i hårene.
Berømte Brann fra Bergen

Candyman

Quote from: "espen"
Quote from: "Candyman"Ser mange av dere tror at etter nedrykket så skal det være mer spennende å spille her hjemme. Tror dere norsk tippeliga er mer interessant enn engelsk 1. div??? Reality check folkens........

En ting er å håpe at Claus hadde kommet hjem, hadde jo vært gøy, men noe annet er å tro han skal komme hjem pga. nedrykket. Det er jo bare teit. Har ingenting å si. Selv engelsk 1 div. er milevis foran norsk TL i penger, publikum, internasjonal oppmerksomhet, blablabla.....


Der maa jeg si meg kraftig uenig med deg!
Har du noen konkrete beviser for det?

- Jeg gaar selv mye paa engelsk foerste divisjon, og jeg vil med ganske stor sikkerhet si at nivaaet paa fotballen i TL er er hoyere..

- Penger: nei
- publikum: kanskje litt flere, men jeg synest stemmningen er bedre hjemme
- Internatjonal oppmerksomhet: Brann skal spille i europa, southampton skal ikke.

Eneste som taler imot er at Southampton sikkert rykker opp igjen neste aar.

-Snakket ikke om nivået i det hele tatt. Tror de fleste spillere er ute etter penger, så også med Claus. Har han sagt selv og.
-Penger: Ja.
-Publikum: Ja.
-Eneste norske klubben man vet noe om i Europa, er RBK. Og da snakker jeg om de store fotballandene Europa som i Frankrike, Spania, Italia, ikke Sverige.

Så jeg må si meg kraftig uenig med deg og. Men hovedpoenget mitt var at å rykke ned til 1 div i England, ikke betyr at man kommer springende over dammen.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator

Den eneste jeg vil ha tilbake fra RBK er Helstad :p Og jeg ville ikke satt for mye prestisje i om Lundekvam kommer eller ikke. Det er i år han kan få en 4-års kontrakt. Til neste år kan han like gjerne holde seg i england for min del.

oj3

Siste nye er at Lundekvam mister halve lønnen i Southampton:

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article390555.ece

Da er han vel snart nede på Martin Andresen-nivå?  :)

Go Up