• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva er bra?

Started by Lennono8, May 13, 2005, 20:04:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lennono8

Syntes ganske mye av plassen på dette forumet brukes på negative ting rundt Brann. På godt bergensk kalt syting. Det er jo perfekt at vi har et sted å få ut frustrasjonen, men tenkte å lage en post med hva vi syntes er bra på stadion og hva vi er skikkelig bra fornøyd med i Brann-hverdagen.

Jeg begynner med en helt banal ting som at det faktisk er veldig bra toalettforhold på stadion. Har aldri vært med på en kø som går så raskt som toalettkøen ved inngang 5. Helt perfekt for å lette på trykket etter en nervepirrende 1. omgang... Har vært på en del stadioner i inn- og utland, og må si at Brann imponerer her.

En annen ting er at jeg syntes det er bra at spillerne stiller opp på veldig mange bra ting rundt omkring i Bergen. Signeringer etc. som hjelper å holde interessen oppe rundt Brann.

Kom med positive innspill!

Northside

hmmm, ikke for Ã¥ ødelegge posten din men du kan ikke kalle toalettene rundt stadion for bra. OK, kanskje pÃ¥ Hansa, de e fin, men de du finner pÃ¥ ss og klokkesvingen kan bare kalles kloakkÃ¥k. De e rett Ã¥ slett motbydelig!  Men nok om det, skulle jo være positiv trÃ¥d :)

Vi har et utrolig bra lag, men det vet de fleste.

Mjelde sin tale før kampen, bra at treneren sier han trenger oss! Gir oss selvtillit. (men han kunne brukt en megafon så alle på ss hører han :P )

Klubben har opparbeidet seg en god økonomi (var på tide).

Tror det var alt, vet det e mye mer men....  Du legger bedre merke til det negative enn det positive pga du forventer at det skal være mye positivt, men nÃ¥r du ser noe nagativt sÃ¥ slÃ¥r du ned pÃ¥ det pga du ikke vil ha det. Kanskje noe av grunnen til mange negative innlegg her?

fanagutt

Veldig fint at du tar opp dette, er veldig mye negativt som blir skrevet.

Noe av det jeg er fornøyd med å synes er positivt er "Nystemten" før kampen, det gir glød og liv i Brann-hjertet. Det å stå og høre vår egen nasjonalsang bli sunget er fantastisk og noen som bør holdes ved like. Synd ikke flere synger med.
Jeg også er fornøyd med toalettene og hvor fort det går, har minner fra blandt annet Spania , hvor jeg har stått kanskje hele andre omgang i kø..
Er riktig nok mer folk, men tilsvarende større stadion og toalett.

Håper vi en dag kan få skrvet inn hvor fornøyd vi er med laget, den dagen gullet er sikret..
rann

enavgutta

De som ikke har lært seg versene i Nystemten, print ut en kopi og lær den til neste gang. Det blir mye mer legendarisk når hele Stadion synger. Dessuten vil sidemannen plukke opp glosene og melodien, så synger han den like bra neste hjemmekamp :-)

Nixon

Nystemten ja. Noen burde hvisket Brann i øret at de som skal synge den nede på gressmatten ikke først og fremst er solister, men forsangere. Når en saktesyngende lys sopran står der nede er det ikke lett å stemme i. Vi snakker om at vi synger for fort, men det kan bli for sakte også.

Ooops. Det ble vel litt vel negativt for denne tråden. Skal jeg trekke frem noen positivt må det være toalettene. Nei, vent, den er visst tatt...

Veldig positivt at vi nå også synger på Hansa. Blir så utrolig mye bedre stemning når syngingen blir spredt. Så er det bare opp til oss å synge litt oftere.
Rød makt på Hansa!

Candyman

Ironisk nok, når vi først får en egen tråd om positive ting så skriver folk kun om piss og skit :)

Det mest positive jeg ser i dagens Brann, er at det er blitt mye bedre orden på styre og stell, økonomi og diverse andre administrative oppgaver. Har vel sjelden vært så lite å diskutere fra den fronten. Mener dette smitter over på andre deler av Brann, og dermed hjelper til med å prestere på banen. Så vi ifjor, og håper og se enda mer av det i år. Ro i klubben er viktig, og føler vi har mer av det enn på mange mange år. At vi har ett lite hylekor her inne, vel det trenger vi får å få ut følesene våre. Men alt i alt, så tror jeg at de fleste her inne har en rimelig god følelse av sesongen i år.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

TERD

Hva er dette? Er det psykologen til Scharner som har lurt seg inn som Lennon8?

Fornøyd med toalettene? Det er det minst interessante innlegget jeg har sett pÃ¥ Ã¥r og dag.  Beste laget i tippeligaen? Hansa synger? Nystemten er hyggelig?

Dette er den teiteste tråden på lenge.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

AlexS

Jeg er fornøyd med å være Brann-fan.

Tom C

Jeg er veldig fornøyd med tre-poengeren i Fredrikstad.

Så akkurat reprisen, og det var veldig interessant hvordan Semb pisser den veien vinden blåser... Etter 70 minutter der Brann fortsetter å skape sjanser, påpeker han at Brann har fullstendig kontroll og at Fredrikstad ikke har skapt en eneste sjanse i andre omg. Når da Fredrikstad får 2 kjappe mål, er det plutselig hvor dårlig Brann har spilt i andre og at det ikke fungerer bak eller fremover...

Litt interessant å se repriser å legge merke til hvor lite smarte kommentarer som detter ut av løkruller som Semb.

Forøvrig er jeg veldig fornøyd med ledelsen i Brann for tiden. Synes vi har en perfekt kombinasjon av folk som ordner det økonomiske, samt at Mjelde og POL skaffer oss de vinnertypene vi trenger på banen. Tror dette blir en kanon-sesong, hvis vi kommer i flyt-sonen nå fremover.
Aldri mer Obos....

SKB e BEST!!!

Eg e fornøyd med at vi har de mest engasjerte supporterne i Norge..
E også både stolt og fornøyd med å være en Brann-supporter!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

pags

Er mest fornøyd med at hele byen ser ut til å heie på brann for tiden. Over alt ser eg unger, kjerringer og andre i kledd de røde farger. Selv på en kjedelig tirsdag.

jkippers

Hva er bra? 6-2 mot Lillestrøm er så enormt fantastisk sinnsykt bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gull 09

nummer9

Jepp, helmaks og diggolaien!  :D

Estranged

Quote from: "Lennono8"Jeg begynner med en helt banal ting som at det faktisk er veldig bra toalettforhold på stadion. Har aldri vært med på en kø som går så raskt som toalettkøen ved inngang 5. Helt perfekt for å lette på trykket etter en nervepirrende 1. omgang... Har vært på en del stadioner i inn- og utland, og må si at Brann imponerer her.


Vil bare nevne en snodig opplevelse på nevnte toalett i dag... Gikk mot toalettet ved inngang 5 i pausen, og møtte - selvfølgelig - en laang kø. Men det var stadig bevegelse - og grunnen til dette oppdaget jeg da jeg omsider kom inn på selve toalettet.

Dette er litt vanskelig å beskrive, men jeg skal prøve...

Køen beveget seg inn på toalettet, OG fortsatte via pissoaret og til håndvaskene. Det vil si at folk pisset OG beveget køen videre samtidig! Det kalles effektivitet, og var prikken over i'en i dag!
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Go Up