• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Frykter at Brann blir skremt i Kristiansand :D

Started by KennethS, May 10, 2005, 21:35:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

hvis vi hadde spilt mot RBK kommende søndag, da hadde det vært forsmederlig å tape.
Javel.
Rød makt på Hansa!

Roffarne

Hjelpes.
Vi tar teskjevarianten som jeg vanligvis er forbeholdt min to år gamle datter.. og nå Bataljonens  forum.
Start leder serien. Det betyr at de er flink til å spille fotball. Og når Brann skal spille mot de på søndag så skal vi ikke grine hvis vi taper siden Start er så flink.
Men hvis vi hadde spilt mot noen som ligger nesten sist i serien, som feks. de rare trønderne, så hadde det vært dumt å tape.

Mindre skje? Tape mot lag i medgang er mindre forsmederlig enn å tape mot lag som sliter.
Nu går alt så meget bedre.

Nixon

He he, jeg skjønte det andre gang. Men var kanskje litt uklar i tilbakemeldingen. Men takk for teskje, kan aldri få nok av det...

Ellers er jeg forsåvidt enig. Start er et bra lag som det ikke er noe skam å tape for for øyeblikket. Men ulempen ved å tape for topplag er at avstanden blir større. Og det er til å grine av!
Rød makt på Hansa!

Roffarne

Da har vi det på det rene :)

Og misforstå meg rett, det er alltid grunn til å bli grinete og sint når Brann taper. Spørsmålet er bare om man skal kanalisere sinnet mot Brannspillerne, motstanderne, dommeren, Mjelde, banen, NFF eller lignende.
Mye lettere før når man uansett kunne skylde på Wulf.

Og hva Start angår så ønsker jeg dem nesten alt godt i TL. Det hadde ikke gjort meg noe om de kom på 2. plass, for å si det sånn.
Det betyr dog på ingen måte at vi skal drive veledighet på søndag.
Makrell eller ei.
Nu går alt så meget bedre.

start_fan

Quote from: "janjan"Ellers tror jeg vi møter Start på et gunstig tidspunkt. Ikke i desperat poengjakt og passe slitne etter et meget tett kampprogram. Spillestilen deres er meget kraftkrevende og jeg setter noen kroner på at stallen ikke er god nok til å holde denne intensiteten til sesongslutt. Bør være mulig med tre poeng i Kristiansand, men blir ingen skandale om det "bare" skulle bli ett.


Tror janjan er inne på noe der. Men tror ikke dette vil ha virkning på kampen til søndag. Det er litt for tidlig i sesongen enda. Har Start den samme tenningen og intensiteten som de hadde mot Viking, så skal Brann få store problemer.

Ellers vil jeg ønske massevis av Brann supportere velkommen til Kr. Sand til søndag. Det blir garantert stor stemning, med anslagsvis 12-13000 tilskuere.

|Lynet|

Jeg har stor tro på en jevn og underholdende toppkamp mellom to spillende lag!

Har dere noen spillere ute med skade? Hvilket lag kommer Brann til å stille med?

Det sies at det kan bli en ny festaften med oppimot 12-13 000 tilskuere, litt avhengig av været og antall tilreisende bergensere selvfølgelig.

Jeg ser at dere arrangerer overnattingstur. Hvor mange regner dere egentlig med tar turen til Kristiansand til helga? Håper dere klarer å fylle bortefeltet, men da bør dere helst være ett par tusen....

Uansett; Velkommen til Kristiansand - Norges sommerby nr 1!
n Religion, Ett Lag - IK Start

Nixon

Quote from: "|Lynet|"Jeg har stor tro på en jevn og underholdende toppkamp mellom to spillende lag!

Har dere noen spillere ute med skade? Hvilket lag kommer Brann til å stille med?

Det sies at det kan bli en ny festaften med oppimot 12-13 000 tilskuere, litt avhengig av været og antall tilreisende bergensere selvfølgelig.

Jeg ser at dere arrangerer overnattingstur. Hvor mange regner dere egentlig med tar turen til Kristiansand til helga? Håper dere klarer å fylle bortefeltet, men da bør dere helst være ett par tusen....

Uansett; Velkommen til Kristiansand - Norges sommerby nr 1!
Rød makt på Hansa!

AlexS

Personangrep eller antydninger til personangrep rettet mot meddebattanter er upassende - iallfall når det er snakk om en liten misforståelse.

Husk det til neste gang, Nixon og Raffaren...

Roffarne

Irettesatt av en Ars*anal-fan.
Ouch.

Dessuten var det vel knapt noe personangrep det dreide seg om.
Nixaren ba meg ta medisinen min og jeg spurte høflig om han kunne rense se-hjelpemiddlene sine.
Nu går alt så meget bedre.

KennethS

Quote from: "start_fan"
Quote from: "janjan"Ellers tror jeg vi møter Start på et gunstig tidspunkt. Ikke i desperat poengjakt og passe slitne etter et meget tett kampprogram. Spillestilen deres er meget kraftkrevende og jeg setter noen kroner på at stallen ikke er god nok til å holde denne intensiteten til sesongslutt. Bør være mulig med tre poeng i Kristiansand, men blir ingen skandale om det "bare" skulle bli ett.


Tror janjan er inne på noe der. Men tror ikke dette vil ha virkning på kampen til søndag. Det er litt for tidlig i sesongen enda. Har Start den samme tenningen og intensiteten som de hadde mot Viking, så skal Brann få store problemer.

Ellers vil jeg ønske massevis av Brann supportere velkommen til Kr. Sand til søndag. Det blir garantert stor stemning, med anslagsvis 12-13000 tilskuere.


Og spiller vi som mot Lsk skal Start få store problemer.
tå på Brann

AlexS

QuoteIrettesatt av en Ars*anal-fan.
Ouch.


Tøffingen.

Alexander, som registrerer at enkelte bare ikke kan ta i mot et godhjertet råd.

IKStart1

Quote from: "KennethS"
Og spiller vi som mot Lsk skal Start få store problemer.


Jepp, spiller vi som mot LSK, (3-1)  får Brann store problemer.

Cato Guntveit er ute, leser jeg, hvor mye vil det si for Brann ? Han er tross alt kaptein.

Nixon

Quote from: "IKStart1"Cato Guntveit er ute, leser jeg, hvor mye vil det si for Brann ? Han er tross alt kaptein.
Rød makt på Hansa!

Go Up