• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Lyn!!

Started by Brann_Askøy, May 10, 2005, 15:24:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_Askøy

Angående kampen mellom Brann - Lyn, så skal småguttelagene til de nevnte lagene spille på stadion samme dag. Kampen begynner ca 1730, altså 2 og en halv time før kampen mellom A-lagene. Hadde det ikke vært konge dersom vi kunne vært der å støttet småguttelaget?

Når man ser Norway Cup i Oslo og hvordan Klanen stiller opp for alle Vålerenga lagene som spiller så må vel vi kunne gjøre det samme for en gangs skyld?

Oppfordring til alle : Møt opp og støtt Brann sitt småguttelag :)

panZer micky

Enig. la oss støtte de. Kan ikkje være dårligere enn klanen :)

Northside

drit i klanen....

men eg e enig med deg! ka ellers gjør vi på en søndag? må være like greit å "varme opp" noen timer før på stadda :wink:

Eg e med! Håper på flere :)

Brann_Askøy

Quote from: "NorthsideFCDH"drit i klanen....

men eg e enig med deg! ka ellers gjør vi på en søndag? må være like greit å "varme opp" noen timer før på stadda :wink:

Eg e med! Håper på flere :)

Det som er så positivt med oss i Bataljonen, er at vi som oftest er positive, og det gjør oss til Norges beste supporterklubb ;)

BL

Klanen heier på seg sjøl
Hansa-
Felt Z

enavgutta

Klanen har en annen kultur for sånt. "Vå'lenga" har bare Klanen. Vi har Bergen. Er ikke tradisjon for slike "klan" ting her i byn... La slike bander herje på med sitt.. så gjør vi våre ting på bergensk vis. Like greit

Brann-Peter!

Quote from: "enavgutta"Klanen har en annen kultur for sånt. "Vå'lenga" har bare Klanen. Vi har Bergen. Er ikke tradisjon for slike "klan" ting her i byn... La slike bander herje på med sitt.. så gjør vi våre ting på bergensk vis. Like greit
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

brann gal jente

ull til Bergen!

andreas27

kommar og ser bengt scorar 3 eg!!
det va jo lyn sant??

Helge

Greit nok å støtte et småguttelag, men eg må bare si når det gjelder Norway-Cup og klanen, så tror eg dette er et jævlig stort PR-stunt fra klanen. De gjør vel dette for å markedsføre seg sjøl. Tipper faen meg de sender ut pressemelding til all media før de setter seg på trikken oppover til den derre sletta.
å på en smell og reis deg igjen!

viks

Quote from: "Helge"Greit nok å støtte et småguttelag, men eg må bare si når det gjelder Norway-Cup og klanen, så tror eg dette er et jævlig stort PR-stunt fra klanen. De gjør vel dette for å markedsføre seg sjøl. Tipper faen meg de sender ut pressemelding til all media før de setter seg på trikken oppover til den derre sletta.

Klanen heier på seg selv, og media heier på klanen, mer er det ikke og si om den saken..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Helge

Var dette eg skulle frem til ja..
å på en smell og reis deg igjen!

Brann_Askøy

Quote from: "viks"
Quote from: "Helge"Greit nok å støtte et småguttelag, men eg må bare si når det gjelder Norway-Cup og klanen, så tror eg dette er et jævlig stort PR-stunt fra klanen. De gjør vel dette for å markedsføre seg sjøl. Tipper faen meg de sender ut pressemelding til all media før de setter seg på trikken oppover til den derre sletta.

Klanen heier på seg selv, og media heier på klanen, mer er det ikke og si om den saken..

Nå blir det for mye fokus på feil side av saken her. Jeg mente ikke å starte en diskusjon om klanen, og hvertfall ikke om deres plass i medianes søkelys. Det jeg ville frem til er at det er ikke ofte de yngre lagene til Brann blir støttet på denne måten og nå har vi jo sjansen. Det må vel kunne gjøres på en elelrs så trøtt søndag??

viks

Jeg personlig foretrekker pils på fotikken, fremfor småguttekamp, men det er no bare min mening...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up