• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Super-ray

Started by Nemesis, May 09, 2005, 20:44:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nemesis

Litt unødvendig med spenningen på slutten, men det har vi bare godt av. Tror vi kommer til å gjøre det mye bedre mot lsk nå, enn om vi hadde vunnet 3-0 og vært høyt oppe. (også kalt brann syndromet :-)

For første gang i år synes jeg han utstrålte spilleglede. Tror det er viktig å gi super-ray mye oppmerksomhet, synes ikke "super-ray" har blitt sunget så mye på stadion i det siste. HUSK, han liker å være i sentrum, han har godt fra å være "frelseren" til å bli "en av mange klassespillere".  Han er faktisk en av dem som trenger mest støtte fra oss supportere!

16 mai tar det av!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

sekto

Kvisvik har ikke gjort mye for å fortjene å bli sunget på i det siste, men i dag var han strålende. Kjempet i 90 minutter og viste den spillegleden han har på sitt beste.

DJ_ADG

eg har ihvertfall gjort noe får go Superay oppmerksomher;
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

KennethS

Quote from: "sekto"Kvisvik har ikke gjort mye for å fortjene å bli sunget på i det siste, men i dag var han strålende. Kjempet i 90 minutter og viste den spillegleden han har på sitt beste.

Ja tenkt om du hadde fått viljen din... Mk på venstre.....
tå på Brann

sekto

Står fortsatt ved at jeg mener Kvisvik ikke burde spilt på bakgrunn av det han han vist de siste kampene. Er alltid lett å være etterpåklok, og umulig å si hva som kunne ha skjed om og hvis. Bare glad Brann vant, og at Kvisvik våknet.

Kristin

i kveld var det profilenes kveld.....
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Xminator

Du trenger ikke være etterpåklok for å innse at MK på venstre ikke er noe spesielt smart sjakktrekk Sekto.

SeTrE

Quote from: "Xminator"Du trenger ikke være etterpåklok for å innse at MK på venstre ikke er noe spesielt smart sjakktrekk Sekto.

enavgutta

Skjønner ikke helt hvorfor MK er et tame som erstatter / innbytter for Kvisvik. Han er jo den nye superreserven til Charlie nå.. Synes det er på høy tid at pipekonserten her inne mot MK tar slutt. Sett dere ned i sofaen folkens og kikk på 2003 og 2004 sesongen, så forstår dere hvorfor MK skal spille for Brann de neste 3 årene.

anita

Helt enig, MK ble bare bedre og bedre utover fjorårssesongen. Ikke noe å si på innsatsen hans. Alltid litt ekstra stas når MK scorer og viser hvorfor han fortjener en plass på laget.

morten_61

Nixon

Quote from: "morten_61"

Mot B/G støttet vi laget i 90 minutter. Pipingen var kun da dommeren blåste til pause. Og hvis ikke spillerne tåler noen sekunders piping bør de finne seg noe annet å gjøre. Og jeg vil gjerne ha rett til å uttrykke mine følelser i disse sekundene.

Men det med mail til Mons er jo genialt. Det kan jo komme som en egen post på spillermøtene: "Mons Ivar leser indignerte mail fra supportere". De kan sikkert ha mye morsomt med det!
Rød makt på Hansa!

AlexS

Kvisvik kommer nå. Trust me.

KennethS

Quote from: "enavgutta"Skjønner ikke helt hvorfor MK er et tame som erstatter / innbytter for Kvisvik. Han er jo den nye superreserven til Charlie nå.. Synes det er på høy tid at pipekonserten her inne mot MK tar slutt. Sett dere ned i sofaen folkens og kikk på 2003 og 2004 sesongen, så forstår dere hvorfor MK skal spille for Brann de neste 3 årene.
tå på Brann

Xminator

Der er vi uenige KennethS. Den dagen MK blir veid og funnet for lett så er han enten fylt 35, eller så har vi en forbannet god stall. Begge deler er pr i dag like fjernt :)

Go Up