• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fjørtoft

Started by panZer micky, May 09, 2005, 14:26:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

panZer micky

fjørtoft tør ikkje å dra til bergen fordi han e overtroisk. Frykter å tape hvis han reiser.
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/lillestrom/article386254.ece

men de taper jo uannsett om han kommer eller ei.

Alexåsane

Tror heller han frykter Bergen;)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Cogito

 have a dream!

Eden

Quote from: "Cogito"


D va litt av eit humør på deg då.. Stått opp på hodet kanskje? ;)
Ver no litt positiv og ta ikkje sorgene på forskudd!!
D komme til å bli konge på Stadion den 16!
Eg gleda meg som ein liten unge på julafta, bursdagen, påskeafta, nyttårsafta, ja you name it, til sammen.. Min første seriekamp på Staddan i år..
Fy f**n d ska bli liv når vi knuse Lillestrøm!!

B.B.

LSK før og LSK no e to forskjellige ting folkens!

Måten LSK spiller på no tror eg står mye bedre til Brann enn før. Nekter å tro at vi går på en blem ala fjorårsesongen en gang til.

Når det skal sies har Røsler fått brukbar fasong på laget. Førsteomgangen mot RBK var imponerende. Andreomgangen derimot var dårlig. Styrkene i laget e vel strengt tatt organiseringen og midtbanen. Koren ser ut til å ha løftet seg kraftig og Wehrman har trolig vært bra i år, endå så dårlig han har vært tidligere:)

16. Mai kampen bør og skal vi vinne. Vi orker ikkje flere skuffelser på denne dag. Regner med gutta går ut i 110 med offensivt press og herlig angrepsfotball. Ingen lag i Norge henger med når Brann får tempo på ballen, derfor skal vi spille ut LSK.
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Geir

Quote from: "Cogito"


Er det ikke åp tide å drepe noen gamle spøkelser etter hvert da? Lyn drepte jo sitt spøkelse mot RBK søndag, så umulig er det ikke.
ndelig SERIEMESTER

Go Up