• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Helge Haugen

Started by andreas27, May 08, 2005, 20:18:11 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

andreas27

er det noen som vet når helge er tilbake igjen?
mener at helge kan bli en viktig joker.
geniall å sitte inn på for å forsvare en ledelse.
er vel også et ganske stort "talent" er jo kun 22-år.

sekto

Snakket med han for noen uker siden, og da kjente han seg ganske bra og gledet seg til å kunne begynne å trene med ball igjen. Er vel tilbake om noen uker kan jeg tenke meg. Så lenge han ikke er med i stallen på kampene, så tror jeg ikke vi skal forvente å se han på banen før om en liten stund.

Nixon

Rød makt på Hansa!

Xminator

Da er han snart på benken også. Spørst om han er noen superinnbytter, veien til førstelaget virker ihvertfall lang.

sekto

Etablerer Miller seg på kanten, så skal det ikke mer til enn at Andresen skader seg nok en gang, så får vel Helge muligheten.

KennethS

Quote from: "sekto"Etablerer Miller seg på kanten, så skal det ikke mer til enn at Andresen skader seg nok en gang, så får vel Helge muligheten.


Håper virkelig ikkje Haugen får sjangsen hvis Andresen må skade seg for at han skal få det.
tå på Brann

sekto

Quote from: "KennethS"
Quote from: "sekto"Etablerer Miller seg på kanten, så skal det ikke mer til enn at Andresen skader seg nok en gang, så får vel Helge muligheten.


Håper virkelig ikkje Haugen får sjangsen hvis Andresen må skade seg for at han skal få det.

Ikke jeg heller.. Men forandrer ikke det faktum at jeg ikke tror at Mjelde kommer til å velge Haugen foran Andresen om begge er friske.

Henki

Det er viktig å få Haugen tilbake uansett om han går inn på laget eller ikke. Som nevnt lenger oppe i diskusjonen kan han være en god spiller å ha i bakhånd hvis vi må kjempe en seier i land og i tillegg er det viktig at de som spiller sentralt på midtbanen har konkuranse om plassene.
Ballen skal fremover!

Xminator

Kanskje enda viktigere når Scharner snart må sone karantene :)


KennethS

Quote from: "sekto"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "sekto"Etablerer Miller seg på kanten, så skal det ikke mer til enn at Andresen skader seg nok en gang, så får vel Helge muligheten.


Håper virkelig ikkje Haugen får sjangsen hvis Andresen må skade seg for at han skal få det.

Ikke jeg heller.. Men forandrer ikke det faktum at jeg ikke tror at Mjelde kommer til å velge Haugen foran Andresen om begge er friske.


Vi hadde vel ikkje brukt 12 mill på Andresen hvis Haugen skulle være første valget av de 2 :D
tå på Brann

sekto

Quote from: "KennethS"
Quote from: "sekto"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "sekto"Etablerer Miller seg på kanten, så skal det ikke mer til enn at Andresen skader seg nok en gang, så får vel Helge muligheten.


Håper virkelig ikkje Haugen får sjangsen hvis Andresen må skade seg for at han skal få det.

Ikke jeg heller.. Men forandrer ikke det faktum at jeg ikke tror at Mjelde kommer til å velge Haugen foran Andresen om begge er friske.


Vi hadde vel ikkje brukt 12 mill på Andresen hvis Haugen skulle være første valget av de 2 :D


Håper ikke det i hvert fall, men vet aldri på Stadion. ;0)

cwb


KennethS

Quote from: "cwb"


Har du drukket?
tå på Brann

cwb

Quote from: "KennethS"

Har du drukket?


Kan virke sånn for det står Fredrikstad - Brann 0-3 på PC-skjermen min!!

Even

Uten å skrike Høyt og alt det der, så savner jeg en kar som kjemper MYE på midten.

Haugen er kanskje ikke verdens beste teknikker men ALLE lag må ha en som kjemper som faen på midten hele tiden, kan ikke fatte og begripe hvorfor dette skal være så vanskelig å se.

Scharner og andresen er etter min mening alt for "slappe", andresen ofrer seg nesten ikke i duellene, og de kjemper kun om ballen når den er i umiddelbar nærhet eller de har mistet den.

BAre min mening slik jeg ser det, ikke skyt meg

Lurkin

Quote from: "cwb"


Bra du ikke er trener, hvordan kan to defensive midtbanespillere balansere laget? Man trenger en av hver, ergo; Scharner og Martin.
Berømte Brann fra Bergen

cwb

Quote from: "Lurkin"
Quote from: "cwb"


Bra du ikke er trener, hvordan kan to defensive midtbanespillere balansere laget? Man trenger en av hver, ergo; Scharner og Martin.


Er jo det jeg sa jo, Luring! Martin offensiv og Helge defensiv! Paul blir for offensiv...

Bra du ikke er norsklærer???

BL

Quote from: "Even"Uten å skrike Høyt og alt det der, så savner jeg en kar som kjemper MYE på midten.

Haugen er kanskje ikke verdens beste teknikker men ALLE lag må ha en som kjemper som faen på midten hele tiden, kan ikke fatte og begripe hvorfor dette skal være så vanskelig å se.

Scharner og andresen er etter min mening alt for slappe, andresen ofrer seg nesten ikke i duellene, og de kjemper kun om ballen når den er i umiddelbar nærhet eller de har mistet den.

BAre min mening slik jeg ser det, ikke skyt meg


For slappe?? Mer feil enn dette kan det nesten ikkje bli.
Hansa-
Felt Z

Go Up