• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Opdal, vaar Opdal...

Started by Lefty, May 06, 2005, 18:32:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lefty

Sitter her paa flyet tilbake fra USA og tenkte jeg skulle drodle litt ved vaar keeper Opdal.

Vi har i et eneste stort hylekor her inne onsket hans hode paa et fat. Jada, meg selv er inkludert! Men etter aa ha sett hoydepunktene fra matchen yesterday, er det ingen tvil om at hans hevn er soet!

En enorm vilje maa bo i karen. - En vilje til aa onske aa bevise at han duger!
Han vil vise Brann, med hud og haar, at han er rett mann for the job.

Jeg trekker herved tilbake mine tidligere innlegg mot fyren, og legger meg flat for baade ham og alle som ville gi ham mere tid.

Aere vaere Hakon Opdal! Vaar mann!

Lefty

Snart home!

Eden

Supert innlegg!!
Bra d fins folk som tør innrømma sine feil for å sei d sånn.. Blir d startet ein tråd her inne om enkeltspillere så e d vel drittpreik 99% av tiden!
Håpe fleire enn deg tar til vett Lefty..
Eg har alltid sagt at Opdal e den rette for Brann, og d ska mykje til for at eg forandre meining om den saken.

Så ære være Opdal ja! Vår mann for mange år fremover! =)

sekto

Ros til Lefty. Ikke mange her inne som tør og innrømme at de kan ha tatt feil. Jeg har jo flere ganger etterlyst nettopp dette når hylekorene skriker som aller høyest. Tør du å innrømme at du tok feil, eller kommer du til å fortsette å hevde at du har rett i all evighet, når en spiller viser at han har potensiale.

Opdal har vært god de siste kampene, men han kommer også til å ha dårlige kamper, og da kommer koret til å stemme opp igjen er jeg sikker. Han var ikke helt patent på det ene målet i går, og kan få trekk for akkurat det, men gjorde opp for seg senere. I går kunne Opdal vært keeperen som vant poeng for Brann, og ikke tapte den, men dette viser at det faktisk er ti andre spillere på banen.

Stoffi

Quote from: "sekto"Ros til Lefty. Ikke mange her inne som tør og innrømme at de kan ha tatt feil. Jeg har jo flere ganger etterlyst nettopp dette når hylekorene skriker som aller høyest. Tør du å innrømme at du tok feil, eller kommer du til å fortsette å hevde at du har rett i all evighet, når en spiller viser at han har potensiale.

Opdal har vært god de siste kampene, men han kommer også til å ha dårlige kamper, og da kommer koret til å stemme opp igjen er jeg sikker. Han var ikke helt patent på det ene målet i går, og kan få trekk for akkurat det, men gjorde opp for seg senere. I går kunne Opdal vært keeperen som vant poeng for Brann, og ikke tapte den, men dette viser at det faktisk er ti andre spillere på banen.

Det er ingenting å innrømme. Han har hatt et par svake inngrepener, blant annet et mål, de siste kampene, men ellers vært solid.

Når vi kommer halvveis i sesongen, og opdal ikke har gjort en haug med tabber, så skal jeg gladelig si at vi endelig har fått en knall keeper.

Det er ingen som tviler på at han blir god, og når han blir det, da får faktisk vi alle sammen rett, ikke feil.

Sakens kjerne er om han er god nok i det øyeblikk diskusjonen har pågått.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Det er vel en del som i "diskusjonen" har brent alle broer og sagt "aldri". Farlig ord det, nesten like farlig som "helt sikkert" :)

brann gal jente

ull til Bergen!

brannsupporteren:-D

Jeg har tidligere og slengt drit etter han. Selvfølgelig er det helt patetisk å slenge drit etter spillere på laget en støtter men i kampens hete blir mye sagt som en angrer på. Klart at Opdal er en god keeper. Han har noen tabber, men hvem har ikke det? Han er trossalt en ung keeper og for alderen er han meget lovende! Han er kanon sterk og har viljestyrke og selvtillit. Bøyer meg i støvet jeg og.
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Xminator

Nå dret akkurat Al-Habsi på draget, så der har vi den :)

Ricky

"Ekspert" Per Mathias Høgmo mener Håkon Opdal er den keeperen som for tiden er nærmest å true landslagsplassen til E.Johnsen. Det bør jo være motiverende for oddingen..

`Nisse

hehe Al Habsi har py ja;)
Men jeg tror seriøst ikke Opdal hadde vært så dum som det der altså.

Go Up