• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjelde

Started by Kristoffer, May 06, 2005, 17:25:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kristoffer

No må vi støtte spillerene som vi aldri har gjort før. Skal vi klare å komme oss over denne kneiken må vi gi alt for Brann. Det er viktig at Ikke Mjelde får noe dritt nå. Han trenger ro for å få laget opp igjen. La oss slippe negative ting om laget og treneren.
o trenger Mjelde støtte

sekto

Denne kneiken er det ene tapet vi hadde mot Glimt i går? Et Glimt lag som har gjort det meget bra på Stadion de siste årene?

Er folk så naiv at de tror Brann skal vinne alle kamper? Vi kommer til å tape flere kamper i år, sånn er fotball. Taper vi de to-tre neste kampene, som er meget mulig at vi gjør, så kan vi begynne å snakke om en kneik. Taper vi noen kamper til etter det, så kan vi begynne å snakke om krise og at Mjelde bør vurdere sin stilling.

Northside

Quote from: "sekto"Denne kneiken er det ene tapet vi hadde mot Glimt i går? Et Glimt lag som har gjort det meget bra på Stadion de siste årene?

Er folk så naiv at de tror Brann skal vinne alle kamper? Vi kommer til å tape flere kamper i år, sånn er fotball. Taper vi de to-tre neste kampene, som er meget mulig at vi gjør, så kan vi begynne å snakke om en kneik. Taper vi noen kamper til etter det, så kan vi begynne å snakke om krise og at Mjelde bør vurdere sin stilling.


slik e det bare med Brann supportere... vi vinner en kamp og skal kjempe om gull, uken etter taper vi (som i går) og folk snakker plutselig om nedryk osv. Slik e det bare her i Bergen og vil sikkert alltid være slik :wink:

Men som sagt, det e viktig å støtte Mjelde og resten av mannskapet, men det skal vi jo gjøre uansett? :?

Lurkin

Selv om vi rykker ned gjør vi alt for Brann for det...

Ble sint når folk gikk før pause i går...aaaarg.
Berømte Brann fra Bergen

sekto

Folk må gjerne gå i pausen. To grunner til at jeg sier det:
1. Da er de noen elendige supportere, og slike vil vi ikke ha.
2. De har betalt for billetten allerede, så Brann får pengene sine uansett.

Merkes jo ikke på stemningen om folk går i pausen, for de som lager liv, blir som regel til slutten uansett hvor dårlig det går.

Kristin

I medgang viser hvem som har deg som venn,
Men i motgang vises hvem som er dine venner...

Di som går burde kanskje tenkte litt over denne moralen..
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

naitsirk

Har heller aldri skjønt folk som går 5 min før slutt.
Dette så sant brann ikkje ligg under med 10 mål

Ser mange folk som går mot slutten av kampane uansett resultat.
Ser ut som om enkelte lengtar heim!!!!!

Trudde poenget med å gå på kamp va å sjå fotball, ikkje vera fyrste mann opp i bilen.

sekto

Skjønner heller ikke at folk absolutt har det så travelt at de må gå 5 min før slutt slik at de kan unngå kø på vei hjem. Tydeligvis har de ikke fått med seg at flest mål kommer faktisk helt på slutten av kampen.

Uansett om kampen er tapt og alt håp er ute, så blir jeg til den bitre slutten. Er en mager trøst om det kommer en perle av et mål på slutten.

Reny

Jeg har hørte noen rykter om Mjelde får spaken når brann tape framover til Sommer.
Jeg håper ikke at han får sparken!
ødt og hvit er Brann sin farge, Ikke Svart!

Eden

Quote from: "Reny"Jeg har hørte noen rykter om Mjelde får spaken når brann tape framover til Sommer.
Jeg håper ikke at han får sparken!


Man skal ikkje tru på alt man hører. Skulle man d hadde eg fått hjerteattakk for lenge sia!! =)
SÃ¥ don't worry, be happy min gode mann..

Go Up