• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kvisvik

Started by Chuggah, May 06, 2005, 11:52:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Chuggah

Folk klager på at Kvisvik er dårlig. Greit, han hadde ikke så mange heldige involveringer, men er det bare jeg som la merke til at Kvisvik nesten ikke en eneste gang i 2. omgang fikk ballen? Det var store rom på venstrekanten der Kvisvik lå klar, men Brann spilte videre på høyrekanten hvor Glimt hadde 4-5 spillere. Det må da være bedre å sende ballen over til Kvisvik som ligger helt fri!

Xminator

Kvisvik er på gang. Det er vel den kampen i år der han har lavest feilprosent. At han aldri får ballen er tull, han var involvert i flere av de store sjansen i 2. omgang, og involverte seg mye defensivt. Kvisvik kommer med varmen i været.

Chuggah

Min mening er i hvert fall at han ikke var veldig god i går. Husker spesielt det ene skuddet hvor han stod like ved mål og presterte å presse ballen himmelhøyt over mål.

Jeg stod i 2.omgang og så spesielt på Kvisvik fordi jeg synes han var lite involvert offensivt. Det meste av kantspillet til Brann foregikk på høyrekanten i 2.omgangen. Folk på Hansa begynte faktisk å klappe da ballen ble spilt ut på venstrekanten og Kvisvik endelig fikk ballen.

Grey

Apropos Kvisvik.. Vi vet alle om kvalitetene hans på (offensive) dødballer, corner, etc... Hadde det ikke vært bedre om han fikk fred til å ta seg av disse på egenhånd, istedet for at mr "jeg koster alt for mange millioner og er helt i bergen om jeg passer tilbake til keeper 10 ganger i en kamp" skal blande seg inn hver gang..
Maybe a Greyhound could be my way

enavgutta

Problemet for Super-Ray i det siste, slik jeg ser det, er at Haugen er ute. Haugen og Kvisvik har spilt sammen mye før og han slår automatisk pasninger ut på kanten fordi han vet Raymond er der. Dette var totalt fraværende med Andresen. Flere ganger var det helt åpent på kanten til Raymond. Men men.. kommer seg vel etterhvert.

Go Up