• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vi vant!

Started by Lefty, May 02, 2005, 22:21:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lefty

Sitter her pa hotellet i San Francisco og nileser for a se hvordan det gikk med Brann.

Ja, de vant 3-1!!!

Sa neste stopp; Bataljonen! Eh... Gledeshyl og gratulasjoner?!

- INGEN! Ihvertfall veldig lite!

La oss glede oss over a endelig ta tre poeng pa bortebane, og at vi er "on the right track" igjen! 4.plass i serien er faktisk veldig bra hittil, med lagene FFK og Start foran oss pa tabellen som vi vet kommer til a kollapse!

Rosenborg "tapte" to poeng mot LSK ser jeg! HERLIG!

Dette blir en fantastisk sesong, folkens! :D

Lefty
(som hater amerikansk tastatur)

cyp

Ja, en stor dag idag. Tror dette var det som skulle til for at det skulle løsne for Winters og Sæternes. Jublet som bare det når 3. målet ble satt. Tror det målet var viktigere for Brann enn mange tror. Det gav Sæternes fornyet selvtillit, noe som er livsviktig!

La oss glede oss over dette til torsdag. Da er det en ny kamp som teller. Den skal vi vinne!
elt O e snobbete!!

Eden

YAAAAAHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

How's that for a jubelrop...?!?  =P

Detta smakte meget godt!! =)) Gleda meg til torsdag, lørdag.. Ja.. Resten av kampane.. =P
Grattis alle sammen! Heeerrlich følelse ja.. =)

PS: Om nåkken vil sponsa meg med eit canal+ abonnement, så ta kontakt snarest! På forhånd takk.. ;)

Henki

Hehe, ja vi vant og nå er vi verdensmestere igjen. Til vi spiller uavgjort mot Glimt på torsdag... ;)
Neida, vi skal da for pokker glede oss over tre poeng i en vanskelig bortekamp. Borteseirer er jo ikke akkurat daglig kost for oss heller da :)
Ballen skal fremover!

Go Up